marți, 25 iulie 2017

Relaxarea de vacanta- vaporase din hartie!

Iubim vara cu soarele si apa calda din mare sau piscina. 
Incerc sa-i diversific activitatile Jasminei de vacanta, pentru ca-mi doresc sa-i creez un mic univers de curiozitati, sa invete lucruri noi prin joaca (pentru ca astfel totul va parea mult mai usor).
 Deseori la mare sau la piscina, intre reprizele de joaca sau innot citim impreuna sau ne jucam .
  Impreuna cu Editura Casa  am descoperit multe modalitati de-a petrece ore minunate impreuna, invatand lucruri noi, realizand mici creatii, cu care ulterior  ne mandrim.
 Pentru ca eram la piscina, ne-am dorit sa lansam la apa vaporase din hartie- astfel am transformat ziua intr-o joaca extraordinara.

De ce avem nevoie?

1.o coala de hartie
2.cartea "Vaporase din hartie"
2.zambete si veselie


Cum realizam un vaporas?

  1. coala sub forma de dreptunghi se impatureste pe jumatatea (o data pe lungime, apoi pe orizontala)- de fiecare data se despatureste
  2. se aseaza coala pliata pe orizontala si se aduc in jos colturile hartiei spre mijloc
  3. partea de jos (care a ramas)se ridica obtinandu-se un coif
  4. colturile coifului se converg in interior
  5. se deschide coiful din interior si se pliaza in sens invers, ulterior impaturindu-se la jumatate
  6. la final se trag colturile exterioare in jos obtinandu-se vaporasul

Pentru ca "o imagine face cat 1000 de cuvinte" , dar mai ales pentru ca intotdeauna cand ne uitam la un filmulet toate explicatiile devin dintr-o data mai clare, am realizat impreuna cu Jasmine si un filmulet pe care-l puteti vedea aici





20 de comentarii:

  1. Foarte frumos ca faceti activitati impreuna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incercam sa fim cat mai mult impreuna si sa ne jucam cat mai mult!Copilaria trece prea repede...

      Ștergere
  2. Sunt sigura ca aceasta activitate le-ar fi placut si fetitelor mele. Este extrem de distractiva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu si J ne-am distrat cu barcutele, chiar daca initial a vrut sa renunte pentru ca nu stia sa le faca.Dupa ce a prins "mecanismul" nu se mai oprea!

      Ștergere
  3. Frumoase activitati. Si noi faceam barcute din hartie sau avioane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incercam sa inlocuim tableta si telefonul cu cat mai multe activitati!

      Ștergere
  4. este o carticica pe care o vrem si noi neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte draguta!Acest vaporas era printre cele mai usoare.Sunt unele mai complicate in carticica.

      Ștergere
  5. Hai ca de nu am vazut postarile tale cu aceasta carte pe Instagram si ti-am dat la like-uri... O vreau si eu pentru fetita mea! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Activitatile impreuna cu un copil devin o adevarata provocare, dar si o distractie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi placea si mie sa fac cand eram mica. Faceam mai multe si le puneam in cada sa pltuteasca :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am ales sa luam cu noi in vacanta cartea pentru ca era o provocaare pentru piscina,mare..

      Ștergere
  8. Acttivitatile facute impreuna cu cei mici, sunt cele mai importante pentru copii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte creative ideile si chiar ma bucur ca ai rabdare,Eu nu ma pricep si nici nu am rabdare sa fac lucru manual :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca inca mai stiu sa fac vaporase, avioane, coifuri, desi au trecut ceva ani de cand n-am mai exersat. Fie-mii ii placea sa-i fac origami si munceam cate o jumatate de zi sa fac un porc, lebada sau mai stiu eu ce vedeam pe youtube.

    RăspundețiȘtergere
  11. cand eram mica, imi faceam mama chestii de genul. Eu nu stiu sa fac. Ar trebui sa invat si eu pentru cea mica

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce tare! Cand eram mica imi placea tare mult sa fac origami!

    RăspundețiȘtergere