luni, 31 iulie 2017

Melkior Matte Stain - da sau nu?!




Vrei sa alegi Matte Stain de la Melkior?
Eu l-am supus la teste serioase!

Produsele Melkior au devenit (de aproape un an) printre preferatele mele.
Nu ma refer la faptul ca pe site-ul lor sunt constant oferte foarte tentante (uneori poate si de aceea), ci ma uit la colectia de oje pe care o iubesc pur si simplu, la creioanele de ochi si de buze, la fardurile de-o calitate foarte buna.

Este noul produs Melkior la nivelul asteptarilor?!


Fac comparatie cu alte produse similare?
Da!
De ce?
Pentru ca, fiecare priveste si analizeaza un produs (fie ca este produs cosmetic sau nu) prin prisma altor produse folosite anterior.

Astazi va povestesc la ce  teste "l-am supus" pe micul ruj Matte Stain!
In ziua plecarii la mare a sosit coleul Melkior. Cum era un ruj mat, care promitea sa reziste cat mai mult pe buze, l-am pus rapid in geanta de cosmetice.

Nuanta mea Faithfully (7ml) se potriveste perfect tenului meu!

Ce promite Melkior cu acest ruj?! este un DA sau un Nu?!
  • "textura mata si extrem de pigmentata"
-----pe buzele mele aceasta nuanta este pigmentata perfect...si da este un ruj mat
  • "nu usuca buzele"
-----l-am folosit in plin soare, si la briza marii, dar si seara ; intr-adevar buzele nu au aspect uscat
  • "asigura rezistenta de lunga durata"
-----cu un creion contur, in conditiile in care am baut suc sau apa (cu paiul) rezistenta a fost in medie 3-4 ore, insa daca am mancat partea centrala(a buzelor) s-a estompat.
  • "asigura acoperire maxima dintr-o singura aplicare"
-----Da, pot spune ca este suficienta o singura aplicare; acoperirea este perfecta.

               deci......sa comparam...
Dar....revenind la "cu ce comparam" si de ce?!
Compar cu ceea ce avem in acel moment in poseta ...cu rujul Inglot(aproximativ aceeasi nuanta, tot un ruj mat )
  • ambele au fost tinute in geanta de plaja(sub umbrela) dar la temperaturi ridicate
  • pe ambele le-am purtat (in zile diferite) la plaja.Daca in conditii normale Inglot reactiona optim, la temperaturi ridicate s-a strans pe buze( a aparut un aspect faramicios), iar in geanta surpriza a fost aceasta din fotografie(pur si simplu s-a separat in sticluta)

Daca am comparat, am facut-o pentru ca am avut ambele rujuri in aceleasi conditii, in geanta de la plaja.

Concluzia mea?!

Da , este un ruj bun, mat, cu acoperire perfecta, cu rezistenta medie (in conditiile in care nu mananc)-media de reistenta in cazul meu fiind de 3-4 ore, un ruj care nu usuca buzele, cu textura fina .

Da , este un ruj care-si merita pretul!

Voi l-ati incercat?
Cum a fost in cazul vostru?



14 comentarii:

  1. E tare frumoasa nuanta, cred ca pe asta as alege-o si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut mult noul ruj de la Melkior!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bestial rujul. Si mai mult! Poate fi combinat si cu alte nuante. Eu il ador pur si simplu. La mare nu l-am folosit pentru ca l-am uitat acasa. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac rujurile de aceasta culoare. Am sa caut si in magazine la noi poate gasesc si eu sa imi iau unul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu usuca buzele e mai mult decat perfect. Cumva partea cu uscatul ma tinea departe de rujurile mate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am testat rujul si sutn incantta dar am mai citit review-uri cum ca ar rezista toata ziua chiar daca se mananca si bea, la mine rezista 4 ore.
    Eu am nuanta Joy dar as vrea sa o incerc pe Faithfully.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceasta este nuanta mea preferata si o voi cumpara in curand. Iti vine foarte bine, esti foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Il am si eu si sunt super multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am primit nuanta Joy si mi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant, nu l-am cumparat pana acum, dar trebuie sa il incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac rujurile mate si cremoase, sunt preferatele mele. Imi place nuanta si iti vine foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu prea folosesc rujuri mate, cel mjult semi-mate. Pentru ca usuca buzele, dar asta de la Melkior promite sa fie revolutionar, vad ca. Merita sa-l incerc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi doresc super mult sa incerc aceste rujuri! MAi exact, chiar nuanta Faithfully. Este preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu sunt de parere ca rezistenta este mult mai buna. Rezista chiar mai mult de 8 ore pe buze in conditiile in care ai putina grija cum mananci

    RăspundețiȘtergere