joi, 29 iunie 2017

Sarbatorim 15 ani impreuna cu Dacia Plant!


 Cu produsele Dacia Plant am facut cunostinta in urma cu cativa ani la o Conferinta de Fitoterapie.
 Pasionata de plante si de beneficiile acestora in ceea ce priveste sanatatea oferita, am urmat apoi o Competenta de Fitoterapie si Aromoterapie. La sfarsitul acelui curs de aproape un an, am realizat ca ma aflam abia la inceput de drum, abia "am deschis o mica portita"spre taramul acesta minunat.
 Cunosteam plantele medicinale in mare, pentru ca, de mic-copil am colindat pe melegurile bunicilor in cautarea unui buchet de sunatoare sau coada-calului. Aveam in fiecare an o mica recolta de musetel, galbenele, tei, zmeur, coacaz si afin. Intre timp din pasiune pentru plante am descoperit multe altele, cele mai recente din gradina mea fiind echinaceea , tataneasa si untul-pamantului.
 Dar uneori un ceai poate fi prea slab si atunci avem nevoie de concentrarea tuturor principiilor active intr-un comprimat, intr-un sirop sau o tinctura.
 Preferatele noastre din intraga gama Dacia Plant raman:"Ingerasul"si "Bun de Tot".
 In zilele acestea de canicula, un suc natural din :"Bun de Tot Afin necatar Bio"cu putina apa minerala este ideal in locul bauturilor carbogazoase din comert, care in afara de cantitati impresionante de zahar nu ne aduc alt beneficiu.

Dar preferatul meu este "Bun de tot Aronia suc"!
Gustul dulce-acrisor este pur si simplu perfect!
 Beneficiile oferite de fructele de Aronia sunt: efect antioxidant prin neutralizarea radicalilor liberi, efecte antitumorale si antivirale,efecte benefice asupra sistemului cardiovascular.


 

Din gama :"Ingerasul" produsele cele mai des folosite de mine, ca medic sunt:

  • "Ingerasul Sirop Pofta de Mancare" pe care l-am folosit cu succes la toti copii "mofturosi", in combaterea spasmelor de la nivelul tractului digestiv, pentru reducerea starii de oboseala, apatie, stare de somnolenta accentuata si adinamie.
  • "Ingerasul Sirop cu Fier"-pentru ca multi copii in primii ani de viata au un deficit din acest mineral, iar produsele naturale se absrob mult mai facil.
  • "Ingerasul pentru burtica ceai" - o combinatie de chimen, cimbrisor, busuioc,fenicul, cicoare- care au efect de relaxare, de reducere a spasticitatii de la nivelul tractului gastro-intestinal.

 Cu siguranta sunt multe de spus despre produsele Dacia Plant, multe dintre indformatii sunt oferite chiar de acestia pe site-ul lor sau pe pagina de facebook.
 Am dorit pe aceasta cale sa le transmit "La multi ani Dacia Plant!"-  la 15 ani de aniversare.

 Sarbatorim 15 ani impreuna cu Dacia Plant printr-un concert in Piata Sfatului din Brasov pe 2 iulie, printre artistii prezenti se va afla si Phoenix!




10 comentarii:

  1. Si eu folosesc produsele lor, din sucurile acelea preferatul meu este nectarul de caise :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai atunci sa-i uram ”La multi ani!” :)
    Am folosit si eu produse de la Dacia Plant. Le recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept concertul. Imi plac produsele lor si le urez din toata inima La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi pare rau ca nu pot ajunge la concertul organizat de ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc destul de des produse de la Dacia Plant si sunt multumita. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mi-as dori sa fiu maine la Brasov!

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar folosim produse de la Dacia Plant, ne plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca produsele romanesti rezista pe piata si ne vin in ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiam de gama ingerasul, o sa citesc mai multe despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu folosesc prea multe produse de la ei, dar am auzit de efectele lor benefice!

    RăspundețiȘtergere