joi, 25 mai 2017

Provocarea Vegeta-condimente lichide pentru marinare

Vegeta este pentru mine 'gustul copilariei'-pentru ca mama o folosea la orice mancare.
De la supa  la tocanita sau la gratar- nu avea cum sa nu fie si putina Vegeta pentru 'un gust special' (asa cum mereu imi spunea mama).


Astazi Vegeta se reinventeaza prin creearea unor condimente lichide .
Am primit spre testare de la Buzzstore si Vegeta Romania noile arome la plic.
Le-am incercat pe toate pentru a-mi face o parere cat mai exacta si pentru a va da informatii corespunzatoare in urma folosirii acestora.
Cred ca tuturor din familie ne-au fost pe plac pliculetele cu Vegeta condiment lichid cu usturoi si varianta clasica -Condiment lichid Universal.

Ce am obtinut prin folosirea acestor condimente lichide?

O aroma fina a carnii care era mai frageda (varianta picanta insa nu a fost pe gustul intregii familii).

Am folosit carne de pui pentru condimentul Universal, costite de miel pentru condimentul cu usturoi, carne de porc pentru condimentul berbeque si  carnati proaspeti pentru cel cu bere.
Am incercat carnuri variate pentru a vedea daca condimentul acesta chiar schimba savoarea tuturor.

Un plic de condiment lichid are 75 de grame si se foloseste pentru marinarea a 500 de grame de carne.


Cum se foloseste?
1. Se agita pliculetul innainte de folosire pentru amestecul condimentelor
2.Se toarna peste carne sau peste si se lasa la marinat 30 de minute
3.Daca se doreste o aroma mai intensa a condimentului se lasa mai mult la marinat.

Folositi Vegeta la mancare? Care este cel mai frecvent condiment pe care il folositi? Condimentul lichid pentru marinare l-ati incercat?

Aceasta este reteta mea video -simplu si usor de preparat, cu un gust unic:


12 comentarii:

  1. Da intr-adevar gustul copilariei si mama si bunica mea le foloseau mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW! Ce de bunătati!!! Pofta mare!
    Si eu folosesc marinata lichida de la Vegeta! e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce de bunatati si e 1 noaptea , ce nasol am nimerit la postarea asta ,...vreau si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune condimentele pentru marinare Vegeta!Le recomand si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ora nepotrivita sa privesc aceste imagini, 6,30 dimineata. Arata super, le voi cauta si eu in magazin

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac condimentele lor, le.am incercat si eu si clar voi repeta experienta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am cumparat inca vegeta pentru marinat, dar e pe lista fiindca a inceput sezonul gratarelor.

    RăspundețiȘtergere
  8. am folosit si noi, imi plac tare mult, singurul impediment este ca sunt cam sarate totusi!

    RăspundețiȘtergere
  9. In acest weekend vom folosi si noi aceste condimente lichide pentru marinare, abia astept.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac maxim frigaruile de pui. Si mammii foloseste Vegeta la gatit.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu folosesc Vegeta, dar recunosc ca nu am incercat pana acum condimentele lichide pentru marinare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac condimentele lichide si pana acum nu stiam de existenta lor. Dau un gust bun mancarii si am fost placut impresionata de ele

    RăspundețiȘtergere