marți, 2 mai 2017

O apa micelara care m-a fermecat!




Apa micelara de la Farmec cu Acid Hialuronic un plus pentru tenul matur!

Am incercat in ultima perioada multe ape micelare (despre ele v-am mai povestit cate ceva si aici) insa aceasta m-a cucerit! Tenul meu- matur- are tendinta la  uscare excesiva la nivelul pometilor, insa in zona "T"-ului pielea este normala (cu tendinta la ingrasare).
Folosesc zi de zi produse de make-up rezistente la transfer si de aceea am nevoie de o curatare a tenului eficienta, care sa-mi protejeze tenul.





De ce sa alegi Gerovital-apa micelara cu Acid Hialuronic?

Pentru ca:
  • Acidul Hialuronic este un glicosaminoglican care face parte din structura normal a pielii. Rolul cel mai important al acestuia este de-a mentine un nivel optim de hidratare. Pe masura ce imbatranim apar ridurile de expresie, datorita pierderii elasticitatii, dar si a deshidratarii acesteia. Acidul hialuronic pastreaza piela hidratata si confera tenului un aspect sanatos, lumino, intarzie aparitia ridurilor de expresie. In cazul in care acestea au aparut, prin folosirea regulata a produselor cu Acid Hialuronic, se observa o diminuare a acestora tocmai datorita hidratarii adecvate a tenului.
  • flaconul de 150ml este prevazut cu pompita pulverizatoare (imi place acest aspect, pentru ca astfel produsul din flacon ramane necontaminat pe intreaga perioada a folosirii)
  • miros discret 
  • aspect clar, limpede, transparent
  • nu necesita clatire dupa utilizare
  • nu irita conjunctiva oculara (este cel mai important aspect din punctul meu de vedere)
  • curata eficient chiar si cel mai incapatanat rimel (am testat 5 tipuri diferite rezistente la transfer si au fost indepartate perfect)
  • pielea are un aspect hidratat, natural
  • un pret extrem de rezonabil-17 lei

Pentru mine sunt motive extrem de clare pentru care am ales aceasta apa micelara! 

Pur si simplu m-a fermecat!

15 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o folosesc. Sunt foarte multumita de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc apa micelara de la Farmec, imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. In general imi plac produsele de la Farmec si nu ar avea cum sa nu imi placa si aceasta apa micelara

    RăspundețiȘtergere
  5. Oo, pai daca e cu acid hialuronic clar ca e buna. O sa o caut si eu. ��

    RăspundețiȘtergere
  6. o am si eu si urmeaya la probe, numai sa o termin pe cea pe care o incerc acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam și eu una de la Garnier inițial,dar după ce am incercat-o pe aceasta cu Acid Hialuronic nu am mai putut să mă reîntorc la cealaltă!

      Ștergere
  7. Nu am folosit-o pana acum asa ca nu stiu ce sa zic. Am alte produse de la Gerovital si recunosc faptul ca sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu o am pe cea cu orhidee, pe aceasta nu am incercat-o.

    RăspundețiȘtergere
  9. Zilele trecute mi-am cumparat apa micelara de la Garnier pentru ten gras, imi pare tare rau ca nu am vazut acest articol mai devreme. Sunt sigura ca asta o sa fie urmatoarea apa micelara pe care o incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna!Eu m-am îndrăgostit de ea!

      Ștergere
  10. Mie mi-a plăcut apa micelară de la Gerovital, e puțin prea parfumată, dar apa micelară de la La Roche Posay e singura care curata perfect tenul. Am tot incercat si de la alte branduri, eu raman la LRP.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am auzit numai cuvinte frumoase despre aceasta apa micelara si este foarte laudata. o voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu cel mai bine ma inteleg cu gelul pentru curatare din gama Gerovital Happyness.
    Il folosesc de un an si cateva luni (doi sa tot fie?) si nu am decat cuvinte de lauda la adresa lui.

    RăspundețiȘtergere
  13. Suna interesant, imi plac produsele lor in general, o sa-l incerc si pe acesta.

    RăspundețiȘtergere