marți, 30 mai 2017

De 1 iunie -'Povesti si jocuri cu prietenii printeselor"

Ce poate fi mai frumos pentru un copil de 1iunie?

O carte?

Un joc?

Un desen?

Dar daca le-ai avea pe toate intr-o singura carte?

 
Pentru toti prichindeii Libris.ro aduce bucuria unui cadou special prin preturi reduse!



Astazi vreau sa va povestesc despre preferata Jasminei din colectia celor 3 carti Disney-Printese:" Povesti si jocuri cu prietenii printeselor" -o carte care imbina ideea povestilor cu jocuri si desene intr-un format de exceptie!

Ce fetita nu este fascinata de lumea basmelor Disney?

 Cartea aceasta a fost alegerea perfecta!

 Roz-printese-pisicute-culori-povesti usoare si imagini pe care orice fetita le-ar adora!
 Frumusica este pisicuta Aurorei , in timp ce  Afina este cel mai pufos iepuras al printesei Alba-ca-Zapada.

 Fiecare printesa are o poveste alaturi de animalutul sau . Ulterior, dupa lectura respectiva, urmeaza cateva jocuri si desene cu care copilul se poate delecta.

Frumusica este o pisicuta de culoare trandafirie careia ii placea sa doarma printre tufele de trandafiri.Vreme Buna si Fauna , o trezesc cu ajutorul prafului magic, iar Aurora isi gaseste astfel animalul de companie perfect!




  Alba-ca-Zapada, plecata in padure la cules de afine, o surprinde pe jucausa Afina printre tufe, culegand bobitele dulci si zemoase. La plecare, in galetusa printesei (alaturi de afine) ramane si pufosul iepuras .
  


Doua povesti adorabile pentru orice fetita care iubeste lumea Disney!

16 comentarii:

  1. Eu am baietel asa ca mi-am indreptat atentia spre carti cu animale, dar pentru fetite aceste carti sunt un cadou superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , sunt o multime de carticele frumos colorate care sa le atraga atentia pentru a-i face sa citeasca.

      Ștergere
  2. cartile sunt fantastice, eu am cumparat una pe care o aveam cand eram copil si de care imi aminteam cu drag, ca am vazut-o nu mi-a venit sa cred!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac tot mai mult cartile pentru copii. Abia astept sa am copii sa le citesc povesti, sa ne jucam impreuna. Am o adevarata colectie de carti pentru copii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte dragalase si chiar merita achizitionate, asa le punem mintea la contributie copiilor de mici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca lumea Disney va ramane intotdeauna o atractie magica!

      Ștergere
  5. Imi place si mie, adult fiind :) Acum trebuie sa astept sa imi creasca nepotica sa ii cumpar si ei si ma bucur si eu de ele asa

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte dragute si pufoase, fix ca pentru o printesa mica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jasmine a fost incantata pentru ca avea si animalutele respective si a simtit ca se completeaza !

      Ștergere
  7. Ce carti minunate au aparut. Ma minunez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...este o modalitate de-a stimula copii de-a citii!

      Ștergere
  8. Disney raman...irezezistibili. Carticica e minunata si nu ma mir ca poate captiva orice piticot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Iar Libris.ro are carti minunate care ajung in 24 de ore la noi acasa!

      Ștergere