luni, 29 mai 2017

Cum a fost la Bookfest?!

Anul acesta am plecat la Bookfest insotita de Jasmine.
Pentru prima data am luat-o cu mine.
Nu stiu exact de ce nu am luat-o in anii anteriori.
Poate m-am gandit ca se va plictisii, sau pur si simplu din cauza aglomeratiei am evitat sa o iau cu mine...
Am avut o surpriza extraordinara cand am intrat si cu ochii mari mi-a spus:
"-Mami , aici este raiul cartilor!"

Apoi, ca o mica albinuta, de la un stand la celalalt, curioasa, cu o veselie debordanta isi alegea cu grija cartile dorite.Am descoperit in aceasta zi ca...mica mea printesa a crescut! 6ore am stat printre carti, dar n-am simtit ca ne-am fi dorit sa plecam!
 Daca eu inca ma uitam la carticele micute, cu multe poze, ea isi alegea carti 'serioase'.
 Singurele carti -brosate au fost cele micute de la Pixi,  de la Editura All, doar pentru ca-si dorea colectia completa si cele de la Editura Casa -hobby practic, pentru care avem o dragoste speciala.
 Este modalitatea noastra de-a  ne juca impreuna, de-a realiza lucruri minunate, de-a rade si de-a fi pur si simplu impreuna alaturi de un 'proiect' cum ii spune Jasmine.
 Am plecat incarcate cu multe carti (mai exact 57 ) din care doar 5 au fost ale mele...restul colectia Jasminei.
  M-am gandit ca le va aranja frumos in biblioteca si acolo vor ramane (pentru ca multe dintre ele sunt carti de 100-200 de pagini)-eu fiind obisnuita sa-i cumpar carti cu multe imagini si maxim 40-50 de pagini.
  Pe drumul spre casa a citit din "Bunicuta hotomana" pe care a parcurs-o intr-o saptamana.
  
  Da...printesa mea a crescut!
  Acum citeste 'carti serioase'-cum le numeste ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu