joi, 20 aprilie 2017

100 de povesti cu intamplari magice



Lumea Disney a fost si va ramane mereu fascinanta atat pentru cei mici cat si pentru noi fetele care inca mai avem un suflet de copil (eu inca ma uit cu drag la desene animate impreuna cu Jasmine)

100 de povesti cu intamplari magice
de la Libris.ro este o carte care a fermecat-o pe Jasmine!





Povestioarele sunt scurte, usor de citit pentru copii din clasele primare, avand in prim-plan lumea magica Disney.
Cartea este in format 195*275 , cartonata, cu imagini pe foaie fina, lucioasa.
Fiecare povestioara are fotografia ei reprezentativa, astfel incat Jasmine a citit-o in doua zile fiind incantata si de ideea unor noi descoperiri cu eroii preferati.


Sunt mici intamplari din :"Povestea jucariilor", "Rapunzel", "Printesa si broscoiul", "Masini", "Regele Leu", "Cenusareasa","Frumosa si Bestia","TinkerBell".

Pentru prima data am comandat din aceasta colectie, dar ne-au placut povestioarele, astfel ca vor urma si celelalte carticele din aceeasi colectie!

Atat de mult i-a placut Jasminei aceasta carticica, incat si-a dorit sa-si deschida pe Youtube o sectiune a ei pe care si-a denumit-o : "Cartea de pe noptiera Jasminei" unde vrea sa-si prezinte periodic cartile pe care le citeste.

 Si-a ales la intamplare o poveste din carte : "Alice in Tara Minunilor-Door-Mi?" pe care a citit-o cu emotie -fiind prima ei carte pe care si-o prezenta.



26 de comentarii:

  1. E perfecta si pentru copii putin mai mari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca pentru toti copii care inca iubesc povestile!

      Ștergere
  2. Superbe povesti, imi plac si mie asa.....batrana :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase sunt pozele! Chiar pe stilul Disney. Sunt ideale pentru copii, dar pot bucura si pe adultii cu nostalgii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca povestile Disney sunt mereu speciale!

      Ștergere
  4. ne plac tare mult povestioarele scurte, inca nu avem rabdare pentru cele mai lungi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Atractive carti pentru copilasi...100 de povesti cu intamplari magice, una pe seara, nu? :-D
    Imi vine si mie vremea spusului de povesti in curand. Sunt convinsa ca te si deconecteaza o astfel de activitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Una pe seara nu, pentru ca Jasmine o termina in 3-4 minute, dar 5-6 sunt perfecte pentru ea!

      Ștergere
  6. E foarte frumos atunci cand copii devin pasionati de carti si vor sa impartaseasca si altora pasiunea lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca depinde foarte mult si de cum arata cartea pentru un copil.

      Ștergere
  7. Foarte interesanta carticica!Cu siguranta cei mici o vor indragi foarte mult. Multumim1 :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si nepotica mea adora povestile. In fiecare seara, trebuie sa asculte minim o poveste si urmareste cu atentie pozele si intreaba detalii. A doua zi iti poate povesti cap coada povestea de seara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Jasminei i-a placut ideea ca fiecare povetioara avea o poza caracteristica.

      Ștergere
  9. Frumoase ilustratiile si scrisul destul de maricel si cu spatii intre randuri ca sa citeasca direct si copilul. Nu suport cartile pt copii in care scrisul e mic si apropiat. Noi il citim usor, dar copii mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  10. super! chiar ca sunt scurte povestioarele, ar avea si Sasha rabdare sa i le citesc. Am luat s eu una, de curand, cu 365 de povestioare, dar cu animale.

    RăspundețiȘtergere
  11. Aceasta carte i-ar fi de folos si nepotelului meu, am sa o caut si eu.

    RăspundețiȘtergere
  12. imi plac povestile, abia astept sa am si eu un pitic, sa-i citesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce dragut, chiar am fost la finutu meu de curand si mi arata mandru ca detine si el o astfel de carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte dragute!J le asteapta nerabdatoare si pe celelalte :)

      Ștergere
  14. Foarte interesanta. Cred ca am sa i-o comand si eu Cristinei.Merita cei 21 lei

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce de povesti minunate pentru copii! Merita din plin banii, de fapt cred ca este foarte ieftina.

    RăspundețiȘtergere