miercuri, 26 aprilie 2017

Studiem geografia impreuna cu Editura All!

 


Pentru ca este mult mai usor sa studiezi geografia cu ajutorul unui Atlas  am apelat la Editura All - care niciodata nu ne-a dezamagit!



Jasmine a fost foarte incantata de ideea ca astfel poate sa se orienteze in ce "colt de lume" ajungem de fiecare data cand plecam in vacanta.

 Anul trecut am vizitat Turcia, Creta, Bulgaria impreuna cu ea, iar anul acesta i-am promis o vizita la Legoland in Germania pentru ca ea este fascinata de limba germana si ne-a promis ca ne va fi "translatorul" nostru acolo (studiaza limba germana doar in particular, nu si la scoala)

 Pentru vacanta de vara mai avem in plan si Spania -la mare. Inca nu ne-am decis in ce locuri vom mai ajunge, dar cu ocazia acestor mici plimbari invata si Jasmine geografia.
 Intru-un format de exceptie acest "Atlas Geografic"-scolar- este usor de utilizat, bine structurat, prezentand imagini de exceptie astfel incat sa fie usor de utilizat pentru elevi.
  Astfel ne putem orienta cu usurinta, putem sa aflam lucuri interesante despre alte tari, orase, relief ("Geographia"= "a descrie pamantul" conform Wikipedia)


NOTA: J  a facut (apoi) si o prezentare pe canalul meu de youtube:


15 comentarii:

  1. La orice varsta e folositor un Atlas :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Um atlas geografic nu e niciodata de prisos in casa

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca o sa avem nevoie de el peste vreo 3 ani cand mergem la scoala si s-a terminat cu joaca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte util un atlas geografic. Si noi avem unul de la Editura All. Este foarte practic si copiii sunt incantati sa il studieze de cate ori au vreo curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat prin acest atlas sa o atrag mai mult pe Jasmine sa studieze geografia pentru ca, pana acum m-am lovit doar de replica:"de ce ne trebuie geografie? nu avem google ?"

      Ștergere
  5. Foarte util si atractiv. Stau si ma gandesc: ce ne mai omoram noi sa invatam geografie, americanii nici nu stiu unde e Romania sau zic ca Budapesta e capitala noastra :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru mine pasiunea de a sti geografie s-a transformat in meserie !

    RăspundețiȘtergere
  7. geografia a fost materia mea preferata in generala, faceam niste harti, cred ca le au si acum!

    RăspundețiȘtergere
  8. Elevilor mei le place să se joace cu globul sau atlasul. Inchidem ochii, invârtim globul sau deschidem atlasul la anumite pagini... si lasam imaginatia sa zboare... Destinatii, itinerarii, vise, ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...asa ar vrea si Jasmine!... doar ca ea si-ar dorii sa mergem fizic acolo unde deschide ea"din pura intamplare"

      Ștergere
  9. Foarte interesanta cartea. Chiar nu am nici un atlas in casa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi aveam unul de cand eram eu la scoala..si au cam trecut ani buni peste el...

      Ștergere
  10. Cred ca m-ar ajuta si pe mine, multe chestii am uitat!

    RăspundețiȘtergere