luni, 17 aprilie 2017

Ornamente hazlii de la Editura Casa!




Sarbatoarea Pastelui este foarte aproape!
Cozonacul este gata, am terminat cu prajitureala si cu tot ce tine de bucatareala, astfel incat ne-am apucat sa facem cateva decoratiuni pentru masa.


Ornamente hazlii de Pasti

de la Editura Casa este o carticica din colectia "Hobby creativ" care pe noi ne-a fascinat!
 Iepurasi si cofraje de oua, gainuse nostime, bufnite cu surprize, oite zburdalnice, fluturasi veseli, puisori sunt doar cateva dintre aceste mici jucarioare pe care cartea  le prezinta intr-un format foarte atractiv.

 Initial, Jasmine,  isi alesese din carte proiectul "Cei doi amici", dar pentru ca nu a dorit sa-si "sacrifice" maltisorii pe care ii adunasem, ne-am ales ca prim proiect din aceasta carte "Bomboniere simpatice"


 Pentru realizarea lor avem nevoie de:


  • resturi de carton colorat si alb
  • sarma plusata (pentru urechi)
  • pompon roz (pentru nas si coada)
  • pene galbene (pentru pui)
  • vopsea acrilica
  • cofraj de oua
  • silicon lichid sau lipici (noi am folosit silicon fierbinte pentru o sustinere mai buna)

Noi am realizat doar cutiuta cadou (initial) astfel:

  1. am decupat din cofrajul de oua cate doua cosulete (care ulterior le-am suprapus) si le-am pictat (J le-a pictat)
  2. am decupat dintisori din hatie alba
  3. am lipit pufi galbiori ( pentru ca J a dorit sa-si foloseasca pufii)
  4. am lipit piciorusele si dintii
  5.  la final am mai decorat

Noi pormim de la ideea de baza a cartii, dar ulterior ne personalizam jucariile pe care le facem impreuna.
 Chiar daca este o carte cu ornamente pentru Paste, sunt foarte multe idei dragute care se pot fi realizate primavara.


19 comentarii:

  1. Toate arata foarte fain doar ca eu nu am deloc indemanare pentru asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea noatra este sa ne jucam...chiar daca nu ne ies ca in carti!

      Ștergere
  2. Ei, ce bine mi-ar fi prins si mie cartea asta inainte de Pasti. Faceam si eu impreuna cu cel mic ceva ornamente specifice perioadei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o carticica mereu de actualitate pentru ca in ea sunt decoratiuni foarte dragute pentru cei mici.Noi vrem sa realizam acum proiectul "futurasi veseli"!

      Ștergere
  3. Preferatul meu este puisorul, poate la anul mesteresc si eu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi inca mesterim din ea! Au inceput sa iasa puisorii de gaina de la closca,la bunici, iar J deja si-a pus in program sa-si faca si puisorii!

      Ștergere
  4. doarte , foarte faina! uite-asa petreci timp de calitate cu cel mic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte simpatice ornamentele. Abia astept sa creasca nepotica mea un pic, pentru a putea trece si la genul acesta de activitati.

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru cine are copii este tare bine sa fie practicate asa activitati,sunt educative si dezvolta creatia la copii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce simpatice sunt! Anul acesta n-am mai apucat sa mai fac de Paste niciun DIY!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super idei...sa mai creasca fetita mea si o sa incercam impreuna! Abia astept. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. buna treaba si super idei, o sa incercam si noi, sper sa ne facem putin timp liber!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute. Iepurasul e preferatul meu

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragut, te pricepi, ai putea sa iti faci si o afacere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguta esti!Asta mi-a spus si partea masculina a casei! :))

      Ștergere
  12. Oh, postarea ta imi aduce aminte de perioada cand erau copiii mei mai mici si lucram tot felul de nebunii cu ei, le postam pe blog ca sa le avem ca amintire.
    Ai lucrat frumos. Se vede ca ai rabdare (eu nu am deloc :P )

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place sa admir astfel de ornamente, dar eu nu am suficienta rabdare sa le fac

    RăspundețiȘtergere
  14. ce idei dragute pentru activitati cu cei mici mai ales ca se apropie vacanta

    RăspundețiȘtergere