miercuri, 5 aprilie 2017

Cum sa te imbraci la birou -La Femme are stilul potrivit!

  Prea ocupate, prea obosite, zile prea lungi sau prea obositoare si cu toate acestea ne dorim sa intram pe usa biroului si sa 'smulgem' printre suspinuri un 'ce bine arati astazi' de la colega de la departamentul vecin.

  Da, asa suntem noi femeile!

  Ne place sa fim in pas cu moda, ne place sa fim feminine chiar si in cele mai obositoare zile. Insa o bluza cu umeri goi (ca cea din imagine) nu este tinuta perfecta pentru birou, dar cu siguranta este preferata mea atunci cand ies in oras cu prietenele.

  Daca nu ai primit insa o marire de salariu nu intra in panica!


 Acum- La Femme -are reduceri substantiale la toate articolele vestimentare !



Cum sa te imbraci la birou? Care este stilul potrivit?

  • Nu purta niciodata o fusta prea scurta sau prea transparenta, o rochie cu paiete sau bluze prea decoltate.
  • Asorteaza-ti pantoful sau ghetuta potrivita tinutei pe care ai ales-o pentru ziua respectiva.O rochie office, clasica, poate fi pusa in evidenta de un pantof adecvat precum si de accesoriu.Evita pantoful cu toc foarte inalt daca stai foarte mult in picioare.Alege un pantof elegant si comod (dar mai ales curat)
  • Alegerea unei bluze elegante la un pantalon negru sau la o fusta tip 'creion' iti poate pune in evidenta calitatile fizice si-ti schimba starea de spirit pentru acea zi.
  • Daca o bluza sau o fusta ti-a ramas mica(sau numarul kilogramelor au depasit idealul pentru statura ta) nu insista sa le imbraci.Alege modelul care ti se potriveste taliei pe care o ai in acest moment si nu cea pe care o aveai cu un an in urma.Nimic nu se vede mai rau pe corpul unei femei decat o bluza care 'tipa' la nasturi lasand  la vedere  anumite zone ale corpului.


  • Elimina monotonia din vestimentatia ta.Incearca sa adaugi un articol vestimentar, un colier  vesel care sa-ti defineasca intraga tinuta.Evita insa modelele foarte inflorate sau prea incarcate.


  • La alegerea unei rochii  opteaza pentru modelul care te avantajeaza in functie de talia pe care o ai.O rochie clasica, neagra se potriveste tuturor, indiferent de varsta sau talie.Un taior in culori calde te scoate din 'anonimat' in acea zi cu siguranta.






    • Acelasi taior se poate asorta si la un pantalon clasic negru/denim-doua tinute diferite cu efort minim financiar.






    Alegerile ne apartin !Fiecare preferam anumite piese vestimentare in care ne simtim confortabil si in acelasi timp feminine.


     La Femme este locul in care stilul potrivit este doar o chestiune de alegeri proprii.Este locul unde, indiferent de talie sau de preferinte, te regasesti ca femeie! Este acea parte din tine care isi alege stilul vestimentar pentru birou sau pentru momentele de relaxare alaturi de prieteni sau familie. 


    18 comentarii:

    1. Imi plac mult hainele de pe acest site. Chiar am vazut o rochita perfecta pentru munca

      RăspundețiȘtergere
    2. Imi plac foarte mult hainele de la ei de pe site pentru ca ofera o gama variata de modele pentru fiecare stil vestimentar. Problema este ca imi va fi foarte greu sa ma incadrez intr-un buget si sa nu intru in banii de vacanta :)

      RăspundețiȘtergere
    3. Ce frumos este ultimul costumas, cu siguranta perfect pentru birou. La Femme are lucruri foarte dragute si la preturi extrem de bune!

      RăspundețiȘtergere
    4. Foarte frumoasa prima bluza, fug pe site sa vad ce mai gasesc.

      RăspundețiȘtergere
    5. Cred ca as opta pentru taiorul in culorii vii si o pereche de jeansi clasici, cel putin la mine la birou se potriveste stilul asta :)

      RăspundețiȘtergere
    6. Frumoase alegeri.
      Pe vremea cand lucram la birou, purtam numai tinute gen office, nimic inflorat ori iesit din comun pentru ca asa era cerinta acolo.
      Acum e putin diferit asa ca se pot combina.

      RăspundețiȘtergere
    7. Au intradevar haine foarte frumoase, de calitate si usor de purtat in diferite situatii.

      RăspundețiȘtergere
    8. ce-mi place prima bluzita! da, la birou este o anumita eticheta pe care trebuie sa o respecti!

      RăspundețiȘtergere
    9. Am comandat o camasa de la ei, imi place ca au un stil clasic si placut.
      E perfect mai ales daca esti in cautare de haine office

      RăspundețiȘtergere
    10. Tocmai ce navigam pe net cautand niste cadouri pascale, asa ca as putea sa adaug in cos si o rochie, doua :))

      RăspundețiȘtergere
    11. Vad pe site o gramada de haine frumoase si care sunt pe gustul meu. Trebuie sa imi achizitionez si eu cate ceva

      RăspundețiȘtergere
    12. Mi au ramas ochii la prima poza, de foarte mult timp caut ceva de genul.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Si eu tot pe prima ma gandeam sa o iau de Iepuras!

        Ștergere
    13. Intotdeauna la birou incerc sa ma imbrac comod fiindca petreceam 8 ore pe scaun in fata calculatorului.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Da si eu incerc sa combin stilul cood cu cel elegant la birou.

        Ștergere
    14. Nu stiam de acest site! Rochitele alese de tine mi-au atras atentia, insa! Am pus deja ochii pe 2 bluze elegante! Multumesc de recomandare! :*

      RăspundețiȘtergere