sâmbătă, 11 martie 2017

iWhite2Instant-provocarea dintilor albi!

Buzzstore si iWhite2Instant m-au selectat in campania de testare a a kitului de albire profesionala a dintilor.
Inital am primit cu bucurie aceasta provocare, apoi la sosirea coletului am avut o 'mica strangere de inima' in ceea ce priveste benzile de albire , stiindu-ma cu o sensibilitate gingivala mai accentuata si citind destul de multe pareri controversate in ceea ce priveste albirea dintilor.
Nu am mai facut pana acum nici un fel de tratament de albire a dintilor, nici acasa si nici la cabientul stomatologic(detartrajul fiind cel pe care-l faceam ocazional).Mare consumatoare de ceai si cafea, insa m-am decis sa incerc aceste produse si bine am facut!
 
Kitul pe care l-am primit continea:

  • apa de gura iWhite2instant cu efect de albire
  • pasta de dinti iWhite
  • cutia cu 10 benzi de albire cu gel (fiecare gutiera fiind individual impachetata)
  • 5 vouchere cu 20% reducere la achizitionarea din farmaciile Sensiblu a oricarui produs ales de fiecare in parte

Ce promit aceste produse si ce am obtinut eu?!
  1. inlatura activ petele de ceai, cafea de pe dinti- intr-adevar exista dupa folosirea gelului (5 zile consecutive de aplicare a gutierelor cu gel) 3-4 nuante mai deschise la nivelul dintilor mei , existand o uniformitate, fara pete sau alte urme la nivelul smaltului dentar
  2. albeste dintii atat pe fata cat si pe spate, datorita gutierelor preumplute cu gel- in cazul meu pot confirma acest lucru pentru ca pe fata linguala dentara , la baza dintilor aveam o nuanta mai galbena si putin tartru care a disparut.Fiind mobila si usor de aplicat , gutiera acopera practic dintele atat anterior cat si posterior.
  3. Gelul de albire existent in gutiere promite o albire pana la 8 nuante prin redarea albului natural -in cazul meu am obtinut o albire cu 3(4)nuante
  4. Apa de gura- ofera o senzatie de 'proaspat' de curat in primul rand, avand o aroma nu foarte intensa (ceea ce pe mine m-a bucurat pentru ca nu pot suporta  nici o apa de gura care iti face gura 'punga'). Particulele 'blue covarine' au rolul de-a forma un strat foarte subtire la suprafata dintelui , influentand modul in care lumina se reflecta la nivelul dintilor.Hexometafosfatul -indeparteaza placa bacteriana, iar PAP albeste in profunzime, fara a afecta gingiile si smaltul dentar.Intr-adevar n-am avut nici un fel de reactie negativa sau de sensibilitate (nici eu si nici sotul meu ) la folosirea acestei ape de gura.
  5. Pasta de dinti cu efect de albire iWhite Instant-75 de ml la tub- se foloseste in cantitate mica, foarte eficienta-"ataca petele de la suprafata si din profunzime a dintilor, daca este folosita zilnic"

Daca as mai cumpara aceste produse?!

Cu siguranta DA pentru ca eu am obtinut rezultatele pe care mi le-am dorit si pentru ca vreau sa-mi savurez in continuare cafeaua si ceaiul , fara sa ma gandesc ca astfel imi va fi afectat zambetul.
 Va las si un filmulet in care eu aplic acele gutiere pentru toti cei care nu stiu, sau nu sunt familiarizati cu aceste produse.




#buzziWhite2Instant

21 de comentarii:

  1. Eu nu am testat kit-ul ci doar benzile simple si am avut rezultate incredibile cu ele. Le-as cumpara din nou oricand.

    RăspundețiȘtergere
  2. am testat si noi si este bun kit-ul,sa te bucuri si tu de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. inca stau in dubii, dar incep sa cred ca e cat de cat ok acest kit si merita incercat

    RăspundețiȘtergere
  4. Super clipul tau, esti o scumpa si o frumoasa si dintisorii tai sunt foarte frumosi. Daca te-ar fi vazut tata, ai fost febletea lui. O adora pe soprana Cleopatra Melidoneanu, o privea si o asculta fascinat iar tu imi adunci aminte de ea. ( doar il auzea, "vino incoace, canta Cleopatra cea cu dintii maruntei) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ...cand eram mai micuta mi se mai spune ca seman cu ea :P

      Ștergere
  5. l-am folosit si eu kit-ul, imi place pasta de dinti si apa de gura! deschide cu 2-3 nuante, cred ca suficient!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa a functionat si la mine.Eu am fost sincera in parerea proprie si personala.

      Ștergere
  6. Daca curata petele de cafea, vin rosu si cola atunci il cumpar si eu pentru ca am vazut ca nu e deloc greu de folosit si rezultatele chiar se vad.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest produs e atat de laudat ca imi vine sa-l cumpar pentru toti prietenii mei, cadou!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu as cumpara pasta de dinti si apa de gura. Din pacate eu am prea multe plombe frontale si daca as folosi benzile imi e teama sa nu fie diferenta prea mare de culoare intre plombe si dintii mei "adevarati". Am folosit si eu benzile si mi s-au albit dintii cu vreo 2 nuante, momentan arata destul de bine, dar daca le-as folosi din nou, sigur s-ar albi si mai tare , iar atunci ar fi prea vizibila diferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer vad la televizor persoane care au dintii de un alb-fildes si mie una nu-mi place,Prefer albul acesta natural

      Ștergere
  9. Super, dna doctor! Ma bucur ca ti-a placut. Chiar sunt curioasa sa o incerc si eu.
    Eu beau cafea dimineata, desi e lungita rau cu lapte, deci nu e chiar neagra. Ma uitam in oglinda zilele astea si parca albul dintilor mei nu prea e...alb. Hmm. As testa iWhite2Instant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer am stat puțin în așteptare cu benzile,dar mi-am sunat colegii stomatologi care mi-au confirmat că sunt ok și atunci le-am folosit cu încredere😉

      Ștergere
  10. Imi doresc si eu sa cumpar acest kit Iwhite pentru ca am vazut ca este foarte laudat si ca sunt rezultate bune obtinute cu acesta

    RăspundețiȘtergere
  11. Am folosit si eu pasta de dinti si apa de gura 3 saptamani, apoi am utilizt si benzile 5 zile consecutiv, intr-adevar se vad diferente mari de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am testat si eu acest kit si sunt foarte incantata de rezultate. Nici nu ma asteptam sa poata face minuni, dar am capatat un zambet alb si stralucitor care emana sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am incercat iwhite pana acum, dar sincer as vrea..ca am si eu ceva probleme.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur sa aflu ca exista astfel de produse prin care iti poti albi dintii acasa.

    RăspundețiȘtergere