luni, 6 martie 2017

De 8Martie rasfata-te cu BeautyOneShop!




Ce femeie nu se doreste mai frumoasa? Cand este o femeie cu adevarat multumita de aspectul sau?

 Daca este o astfel de femeie atunci ma inclin in fata ei!
 Eu una, mereu am fost in cautarea 'perfectiunii'. N-am gasit-o niciodata , de aceea o caut constant!
 Uneori o caut intr-o ciocolata calda, alteori in bratele persoanei iubite, o caut ori de cate ori ma trezesc dimineata ...o caut in fata oglinzii.

Uneori stau minute bune sa ma decid cu ce sa-mi pun in evidenta ochii, sau buzele, cum sa ma fac mai frumoasa.
  Arta machiajului sta intr-adevar in 'cum sa-ti conturezi buzele' sau 'cum sa-ti trasezi cel mai fin linia din coltul ochiului', dar pentru realizarea cu adevarat a unor trasaturi care sa te puna cat mai mult in evidenta, trebuie sa ai cosmetice profesionale.

Pentru ca sunt multe branduri este greu sa te decizi care este cel mai bun sau mai rezistent produs de machiaj.
 Cosmetice profesionale  de la BeautyOneShop sunt cele pe care nici o femeie nu le poate refuza!
 Gama Paese am descoperit-o cu cateva luni in urma, cand o prietena mi-a  aratat ca o pudra iluminatoare de care era extrem de multumita.Nu auzisem pana in acel moment de aceste produse, dar dupa ce mi-am luat cateva farduri, am inteles ca sunt produse de o foarte buna calitate si am trecut ulterior la pudra si la iluminatorul mult laudat de prietena mea.
 
 In cautarile mele am ajuns la   BeautyOneShop.ro unde am gasit intreaga gama de produse profesionale pe care mi-o doream.


 Ce mi-am ales eu si de ce?

  1. fard sidefat Paese in nuantele mov/violet- pentru ca se potriveste perfect cu verdele ochilor mei
  2. paleta de contouring- pentru ca ma straduiesc sa invat aceasta tehnica (pentru a ascunde cateva mici imperfectiuni  ale fetei)
  3. Si un Balm Lipgloss(Paese) roz-pal cu unt de cacao si vitamina A si E, care protejeaza si hraneste buzele(mai ales in perioada primaverii cand vantul are tendinta de-a usca si crapa buzele)
  4. Pentru ca este 8 Martie si intotdeauna consider ca mama este cea pe care o sarbatoresc in primul rand in aceasta data a anului -am ales si un cadou pentru ea-Kianty Xmas Pack- cu extract de struguri si efect antiage.Pentru ca mama vreau sa ramana mereu tanara!

 Si pentru ca se apropie 8 Martie, pentru ca fiecare ne dorim ca oglinda sa ne zambeasca in fiecare dimineata, trebuie sa-i oferim fetei din oglinda putin mai mult decat un simplu zambet!
 
 Suntem mai fericite cand ridul din coltul ochiului parca a mai palit putin , cand suvita aceea alba din varful capului este ascunsa intr-o vopsea de calitate, suntem mai fericite putin cand cearcanele de ieri au disparut 'ca prin minune' si DA suntem mai fericite cand cei din jurul nostru ne fac complimente.
   
Pentru 8 Martie nu conteaza ce cadou iti fac ceilalti, ci conteaza ce cadou iti faci tu insati! Daca pe tine te face mai fericita sa iti cumperi un ruj sau o floare, daca pe tine te face mai fericita o prajitura sau o crema -alegerea este a ta!Dar fa-o!
Nu te uita innapoi, nu sta dezamagita pentru ca El ti-a adus un cadou pe care nu ti l-ai dorit.
Rasfata-te! Este Ziua Femeii!Simte-te fantastic!Alege sa zambesti!Alege BeautyOneShop pentru cele mai bune produse cosmetice!



"Cel mai frumos make-up al unei femei este pasiunea, dar cosmeticele sunt mai usor de cumparat!"
                                  Yves Saint Laurent

                            La multi ani doamnelor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu