joi, 30 martie 2017

Cartea de pe noptiera:"Printul Dorinta"!


Probabil ca multe dintr voi va intrebati daca voi posta despre o carte cu tenta erotica-avand in vedere titlul cartii.

Ei bine :NU!

Este cartea de pe noptiera printesei mele Jasmine .

In luna decembrie v-am prezentat doua carticele in aceeasi colectie:"Trolul fara inima" si Zapezica" de la Editura ALL, iar astazi a sosit momentul sa intregim colectia cu aceasta minunata carte:"Printul Dorinta"
 30 de pagini cu imagini din indepartata China, intr-un format usor de citit de copii din ciclul primar, povestea descrie pilda unui om sarac  pe nume"Nu-Beau-ceai" despre care autorul spune ca era "atat de sarac ca un soarece;dar si soarecele are resursele lui de branza".
Intr-una din zile, aflandu-se pe barca sa Nu-Beau-Ceai, furios a inceput sa planga si sa se"jeleasca".Din negura apelor si-a facut aparitia o broasca ciudata cu sase perechi de maini care i-a spus pescarului ca el poate sa-i indeplineasca orice dorinta  pentru ca era nasul sau.
 Ce si-a dorit Nu-Beau-Ceai?
 O casa frumoasa, o sotie ,"o pravalie" in care sa bea ceai.
 Broasca-nas i-a indeplinit dorinta, astfel ca dupa o scurta perioada de timp au sosit slujitorii care l-au dus la casa sa numindu-l Mare'n- Cin.

  Sotia Miau-Miau ii canta la flaut, el statea in noua sa "pravalie",dar toate acestea nu au fost de ajuns pentru pescar.
"Voia sa se imbogateasca si mai mult...si nu o data fugi sa-i ceara ajutorul nasului".
 Se plictisise sa-si asculte sotia la flaut , asa ca avea un intreg cor care-i canta seara, apoi si-a dorit sa cunoasca alte meleaguri:India, Japonia, Persia pentru ca mai apoi sa-si doreasca sa fie "mana dreapta a imparatului".

 Toate aceste dorinte broasca-nas i le indeplinea.
 Timpul a trecut iar Nu-Beau-Ceai a realizat ca indiferent ce dorinte ar fi avut  de indeplinit, brosca le indeplinea.Insa el tot nefericit era.Nimic nu-l facea sa zambeasca si era din ce in ce mai nefericit.
  Intr-o seara, in curtea sa, Nu-Beau-Ceai a gasit un baiat care plangea si care i-a marturisit ca el este "Printul Dorinta"-cel care-l insoteste peste tot."Fiecare om are un asemenea print"(cred ca mie acest lucru mi-a placut cel mai mult din aceasta carte).Printul Dorinta i-a spus pescarului ca :
"Noi ne bucuram si avem grija de voi atata timp cat ne iubiti si nu va secatuiesc dorintele.Cand va linistiti si va intoarceti chipul de la noi , noi plangem si va parasim"
 In semn de pace cei doi s-au imbratisat.Imediat dupa acest lucru pescarul s-a trezit la malul lacului unde fusese prima data, cu aceeasi barca rupta.

 Si-a strigat in zadar nasul pentu ca acesta nu a mai venit.
 "Ce n-as da sa-l mai intanlesc o data pe baietelul ala.Ar afla el ce-i aia biciusca si n-ar mai hohoti asa.Aceasta era acum marea dorinta a nerecunoscatorului pescar"
 Concluzia Jasminei dupa ce a citit aceasta poveste a fost "eh..asa-i trebuie! Cand avea de toate nu era de nimic multumit"
 Concluzia mea :pretuieste viata!Pretuieste lucrurile frumoase din viata ta!
 Concluzia voastra care este?

14 comentarii:

  1. Foarte frumos si eu cat am fost mica am citit multi si tot ce s=a dat la lecturi suplimentare.Dupa ce am mai crescut, am avut iubit si apoi servici m=am cam lasat pe tanjeala acum recuperez.Vreau si copilului meu sa ii placa sa citeasca imediat ce va intra la scoala

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant personajul Nu-Beau-Ceai, noi inca suntem la cartile ilustrate, cu putin text si muuulte poze cat mai mari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si aceasta carte are poze mari si frumoase!Asa-i plac si Jasminei!

      Ștergere
  3. Imi place mult ca ai o fetita careia ii place sa citeasca.
    Felicitari ei, dar si tie ca o cresti frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Incerc sa-i arat minunata lume a cartilor prin aceste povesti frumos ilustrate.

      Ștergere
  4. E o poveste cu si despre viata si faptul ca oamenii sunt mereu nemultumiti de ceea ce au.

    RăspundețiȘtergere
  5. simpatici tare sunteti, mult spor la citit, noi mai avem putin, suntem inca la ilustrate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand eram eu mica, nu exista o gama asa variata de carti pentru copii. Tin minte ca atunci cand am primit prima mea carte de colorat (deci nu era cu ilustatii ca cea din articolul tau), m-am bucurat teribil si nu voiam sa o atinga nimeni, sa fie doar a mea si atat :))
    Acum sunt o sumedenie de resurse, spre incantarea parintilor si a celor mici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragut!!!
    O carte pentru familie, pentru cei mici, dar si pentru adulti!
    Imi plac povestile despre viata, in general!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat este de scumpa cea mica. Imi place mult sa o vad citind si ma bucur ca o ajuti in acest sens.

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac cartile din care tragi invataminte ! si ma bucur ca cea mica stie exact ce e bine si ce e rau

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper sa-i placa si fiului meu sa citeasca , cand va creste mare, mai avem putin pana la scoala, dar acum citim numai povesti ilustrate :)

    RăspundețiȘtergere