vineri, 31 martie 2017

Alege DEN-ul potrivit din CAROURI!




A venit  primavara  si odata cu ea rochitele vesele isi incep socializarea la fiecare colt de strada.
 Alegerea unui dres perfect in functie de anotimp, dar si de tinuta este foarte important!







Cum alegem dresul perfect?!Ce semnifica DEN-ul?

 DEN(deniers)-este grosimea firului din care este facut dresul respectiv.Cu cat aceasta valoare este mai mica, cu atat ciorapul este mai subtire.


 Pe fiecare pachet apare scris un numar urmat de cuvantul "DEN", iar in functie de acest numar stim cum sa alegem dresul potrivit.

  • 5-7 DEN-sunt dresuri extrem de fini si delicati, foarte transparenti(aproape invizibili).Sunt recomandati pentru rochitele subtiri si vaporoase, de voal, sau cand se doreste mascarea usoara a unori mici imperfectiuni (mici vanatai sau venectazii), cand ne dorim ca aspectul picioarelor noastre sa para perfect.
  • 10-15 DEN-sunt dresurile cel mai frecvent folosite, atat cele transparente cat si cele semitransparente.Simpli, clasici sau cu diverse modele-in magazinul on-line Carouri.ro am gasit o multime de dresuri Egeo care mi-au atars atentia.Sunt cei pe care-i alegem pentru tinuta clasica, de zi.
  • 20-30 DEN-sunt dresuri semitransparente-perfecte pentru primavara-toamna, pentru ca sunt mai gosi, dar si mai rezistenti. 
  • 40DEN- mat-este ideal atunci cand alegi un outfit elegant-toamna tarziu. Orice imperfectiune a piciorului este mascata  de acest tip de dres pentru ca ei sunt perfect mati si nu lasa sa se observe pielea.Daca se alege un dres de culoarea pantofului, atunci piciorul-din punct de vedere cromatic -pare mai lung.
Anul acesta se poarta florile, broderiile si imprimeurile. Atentie insa, ca acestea pot face ca piciorul sa devina " vedeta"(in cazul in care le purtati si pe dres) - ca si piesa vestimentara- iar forma si structura piciorului in acest caz trebuie sa fie cat mai perfecta.
  • 60DEN-dresul este total opac, piciorul nu se vede;este genul de ciorap pe care-l purtam iarna. Pentru ca sunt foarte grosi alegerea culorii acestora este foarte importanta.Fac deja parte din tinuta!Te pot avantaja, sau, dimpotriva daca nu sunt perfect asortati cu tinuta.
  • 60-100DEN- sunt ciorapi grosi tip colant, care pot fi purtati in locul pantalonilor, foarte caldurosi.

Nota: ciorapul medicinal este folosit in scopuri diferite si are DEN-diferit(ca orice ciorap )
Pe Carouri.ro sunt prezentate diferite modele de ciorapi medicinali:
  • ciorapi medicinali Big MAMA 120 DEN -pentru femeile insarcinate, din bumbac
  • ciorapi medicinali MAMA100-sunt tip pantalon, avand un clin mai inalt, confortabil pentru femeia insarcinata, mai subtiri decat cei prezentati anterior. Sunt si in varianta  20-40-60DEN -in functie de anotimp  
  • ciorapi femei Marilyn sunt acei ciorapi pe care-i alegem imediat, la prima vizualizare pentru ca ne ascund burtica si confera un efect de "push-up al posteriorului"
  • ciorapii anticelulitici-creeaza confort intreaga zi datorita efectului lor de stimulare a circulatiei sangvine.







Personal, am ramas cu ochii pe aceste sosete Knittex, pe care le gasesc foarte potrivite pentru un cadou de Iepuras pentru J a mea. Cu o fustita scurta, in carouri cred ca o sa-i vina perfect!


                       Tu ce DEN ai ales din Carouri.ro?







15 comentarii:

  1. eu ma chinui sa port dresuri si iarna, ma mananca pielea de la ele :D sau am eu pitici pe creier. adevarul e ca port foarte rar dresuri, implicit fuste

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am acasa mai multe tipuri de ciorapi, in functie de DEN. Cel mai mare DEN pe care il am este cel de 100, iar acei ciorapi ii folosesc iarna, pe sub costumul de schi. Imi plac si ciorapii semi-opaci, pentru toamna, atunci cand inca nu vreau sa fac trecerea la pantaloni si inca ma mai amagesc cu niste ciorapi si rochie/fusta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu port dres mai mult iarna si cumpar intotdeauna dresuri de 60 DEN. Dar imi plac mult si cele plasa si as purta unii ca cei din prima poza.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cu dresurile nu ma prea impac, ma mananca pielea tare, am pielea foarte uscata, dar cand e musai nevoie port!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu mai folosesc dresuri de ani buni pentru ca nu le suport, dar fiica-mea e mare fan
    Cand era mai mica ii cumparam dresurile cu tot felul de modele, aplicatii....Faine rau de tot!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu folosesc cel mai des dresuri de 10-15 den. Sunt practice in momentul in care esti pe fuga sau mergi la munca. Cele subtiri sunt prea subtiri si cele groase sunt bune de iarna

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca am si den-180. Pe vremea asta mie imi place sa fie cat mai gros, mat si sa nu se vada prin ele, desi am momente cand imi plac si cele lcucioase de 80-100.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu prea port eu dresuri decat la nevoie sau vreun eveniment, nici iarna nu imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu suport dresurile si iarna port sosete, dar imi e drag sa le admir, prima poza e wwoowww

    RăspundețiȘtergere
  10. primul model este chiar wow, dar nu m-as vedea purtand asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu suport ciorapii, dar ii port la evenimente la care se impune sau in sezonul rece cand vreau neaparat sa port rochie/fusta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu stau si ma gandesc la ce oare ai putea asorta prima pereche de ciorapi. Nu cred ca ar merge la nimic, la cat de inflorati sunt. Sunt mare fan ciorapi si am o gramada de modele divers colorate, unele chiar prea colorate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei, sosetele alea sunt chiar faine, cred ca as vrea si eu unele asa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Caut mereu ciorapi 100 DEN. Am mare nevoie de ei iarna, restul ii gasesc mai usor. Dar mi-a prins foarte bine recomandarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Prima poza ma duce cu gandul la o zana :D

    RăspundețiȘtergere