sâmbătă, 4 februarie 2017

Ziua cand trandafirii-mi vorbesc..


 Si ce daca anul acesta Valentine's Day este marti?!
 Noi dam "startul iubirii" incepand cu 9 februarie, pentru ca atunci este ziua mea de nastere si intotdeauna plecam intr-o minivacanta...sa ne amintim ca dragostea este ceva mai presus de evenimente marunte , dar mai ales pentru ca vacanta iti ofera de fapt- acele zile in care te detasezi de "ziua obisnuita" si te dedici LUI/EI.
  Dupa multi ani impreuna, EL imi ofera trandafiri care si acum imi vorbesc.
  Despre ce?
  Despre pasiunea din rosul petalelor, despre parfumul dragostei eterne, despre spinii cu care ne mai intepam din cand in cand, dar mai ales despre iubire.
  Cand ai  un trandafir in mana si din neatentie te-ai intepat intr-un spin, nu arunci trandafirul...iti duci usor degetul la gura in timp ce petalele si parfumul trandafirului te invaluie si mai mult...si zambesti.
Se spune ca zeita florilor Chlaris, ar fi creat trandafirul din trupul unei nimfe moarte  si din dorinta de-a o pastra ca o amintire unica ar fi facut-o cea mai frumoasa floare, in timp ce Dyonissos i-a oferit cel mai pur parfum , iar Ares i-a pus pe trup spinii cu care sa se apere pentru a-si proteja frumusetea desavarsita.
 Poate de aceea trandafirii-mi vorbesc...imi spun povesti de dragoste , iar eu le ascult fascinata .
  Si pentru ca :"Iubesti pentru ca iubesti.Nu exista ratiune pentru a iubi"(Antoine de Saint-Exupery) nu poate fi o seara romantica fara un pahar de sampanie , fara un sarut si un trandafir. Aceasta este seara mea perfecta..romantica, in doi!
  Nici n-am nevoie de prea multe cuvinte sa-mi spuna EL in aceasta seara , pentru ca , trandafirul rosu vorbeste ...vorbeste cu aceeasi sinceritate cu care EL ma priveste , in timp ce buzele lui ma saruta si ma fac sa ma simt cea mai speciala femeie din viata lui.
  Poate  ca  vrei sa vezi doar spinii din trandafiri, "poti sa te plagi ca tufele cu trandafiri au spini, sau poti sa te bucuri ca tufele cu spini au trandafiri"(Abraham Lincoln)..dar eu am momentele mele speciale , iar 14 februarie este ziua cand trandafiri-mi vorbesc!
  Daca si voua va vorbesc trandafirii, atunci cu siguranta v-ar incanta minuni  create unicat de o echipa extraordinara  de oameni , care au creat povesti in buchete .

 




Pe buchete.ro nu mergeti sa cumparati flori!Aici va alegeti povestea pe care daruind-o, o alegeti mesager pentru cuvinte prea marunte, care palesc in fata povestii!







  La  20 de ani, cu siguranta iti alegi  un "Gand salbatic" cu care sa-ti transpui dorintele in flori pentru Valentine's Day;daca iubirea ta este pura , suava si roz , atunci "Dragoste neconditionata" este alegerea ideala.






  Pentru mine insa "Feerie" este perfectiunea povestii in care trandafirul rosu -cu care mi-am inceput povestea de dragoste s-a contopit suav cu puritatea freziilor albe , iar parfumul acesta imi zambeste in fiecare dimineata spunandu-mi:"Mami -te iubesc!"



2 comentarii: