joi, 9 februarie 2017

Viata in imagini

 Pentru mine -fiecare moment din viata Jasminei (sau J -cum o strig eu)este importanta!
  Uneori o privesc in timp ce doarme si-o  mangai usor pe obraz , iar ea-mi raspunde sagalnic cu un zambet , alteori -cand se enerveaza dintr-un nimic -rad -in timp ce ea se enerveaza si mai mult, accentuand nimicul , pana cand realizeaza cat de nimic a fost!
  Privesc uneori prin ochii timpului -trecutul-apoi proiectia mea in prezent -parca este si mai profunda!
  Nu vreau sa pierd nimic, nici o imagine!Am totul in suflet-fiecare fotografie, fiecare secunda!

  Primul "mama" sau primul pas , sunt amintirile care raman in sufletul oricarei mame.
  Nu stiu care moment din viata ei sau a mea sa-l consider mai important...pentru ca importanta este  viata noastra insasi, iubirea care ne leaga prin lanturi de ADN nevazute , iubirea neconditionata , pura si inocenta.
   Primul zambet trebuie sa fi fost acela pe care EA mi l-a dat la maternitate , cand ochii ei albastrii parca-mi spuneau ca nemarginirea marii si  cerului s-au contopit pentru o secunda sa-mi aduca dragostea pura langa piept.
  Primul gangurit trebuie sa fi fost acela cand am strans-o la piept si am simtit ca EA este partea cea mai speciala din viata mea!
  ...insa prima fotografie  a fost in momentul in care a venit in aceasta Lume....dar aceste momente le-am vazut doar in fotografie, pentru ca eram intr-o anestezie generala...
  Au urmat zeci de fotografii!..Mi-as fi dorit atunci sa cunosc un fotograf profesionit asa cum este Marius.

Nu stiti cine este Marius Nicolae?!

Fotograf bebelusi?!

Da!El este cel care surprinde printr-o indemanare deosebita clipele sau clipa perfecta pentru  a o face unica!
Pentru orice mama puiul ei este vedeta!Pentru Marius fiecare copil este o vedeta!Prin obiectivul sau fiecare copil devine o vedeta!
Atelierul sau-un studio foto copii-este locul in care el bebelusul devine un print sau o printesa! Este locul in care zambetul sau privirea bebelusului capata acea candoare intr-o inocenta pura-pe care numai obiectivul aparatului sau o poate surprinde!
 Cand pasiune devine arta sau cand arta a devenit pasiune, atunci se naste povestea, iar Marius zambeste spunand " sunt aici si spun prezent la apel"-"eu sunt Marius , iar prietenii-dar numai cei apropiati-imi spun Joe".
 ..iar eu continui..."draga Joe, iti scriu aceste randuri pentru ca vreau sa-ti spun ca faci o treaba extraordinara!"



10 comentarii:

  1. Sunt superbe fotografiile acestui fotograf. Se vede daruirea si pasiunea in fiecare cadru. Minunate!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca fiecare din noi ar trebui sa aiba minim o mie de poze dintr-o viata! fiecare moment trebuie surprins

    RăspundețiȘtergere
  3. Fotografiile sunt extraordinare! Foarte mult talent are omul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  4. conteaza foarte mult fotografiile profesioniste, eu ar trebui sa stiu, am pierdut mai bine de jumate din pozele de la nunta din cauza lipsei de profesionism

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata rabdare trebuie sa aiba un fotograf pentru bebelusi. Si o multime de accesorii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mana unui profesionist se vede prin aceste rezultate spectaculoase. Imi plac mult pozele

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu voi opta, cand va fi momentul, la asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt adorabili îngeraşii aceştia, pozele...nu am cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest fotograf stie sa surprinda cele mai faine ipostaze.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase ies pozele cu un fotograf profesionist.

    RăspundețiȘtergere