luni, 20 februarie 2017

Straluceste ca o StarShinerS!



  Alegi o rochie lunga sau o salopeta fina si eleganta? Iti doresti eleganta sau rafinament?

   Atunci StarShinerS este alegerea ideala!

   Luna iubirii incepe de Valentine's Day si se opreste fix unde vrea fiecare femeie.
   De exemplu eu mi-am ales ca luna mea de iubire sa dureze 300 de zile (restul zilelor din an mai ma si odihnesc).
   Pentru sarbatoarea iubirii fiecare femeie are nevoie sa fie frumoasa!

"La femeia prost imbracata iti amintesti haina.La femeia bine imbracata iti amintesti persoana"    
                                                           Coco Chanel




 Pentru categoria "rochii seara" aleg intotdeauna o rochie eleganta , clasica, care sa-mi puna in evidenta talia, sa-mi confere lejeritate in miscare, dar in acelasi timp, prin rafinamentul sau sa ma faca sa stralucesc ca un diamant.
  Cand alegi negrul la o rochie nu ai cum sa dai gres !




 

 Pentru o conferinta medicala imi aleg tot negru, tot clasic, dar mi-o asortez cu un pantof rosu si accesorii care sa-mi scoata in evidenta rochia.Sacoul clasic, cambrat usor pe talie, este cel care completeaza aceasta tinuta.






La catogoria :"rochii dama"pentru zi am multe variante!
Martisorul il intampin intr-o rochie rosie!

Pentru prima zi a primaverii, cea in care snurul alb-rosu este purtat de noi fetele fie la mana , fie langa un obiect decorativ in piept aceasta rochie este perfecta.








Pentru o intalnire in oras, cu fetele la o cafea, aleg o rochie simpla, cocheta si vesela.
Asortez o esarfa de matase  si aceeasi pantofi rosii, pentru ca insasi Marlyn Monroe spunea:"Da-i unei fete pantofii potriviti si va cuceri lumea!"





   

  Iar pentru o zi obisnuita as alege aceasta tinuta pentru ca este nuanta perfecta care ma caracterizeaza !

 Primavara ne zambeste timid in aceste momente, dar noi o asteptam deja pregatite cu tinute elegante, cu parfumul dragostei la incheietura mainii, cu stralucirea zambetului oglindit intr-un  ruj rosu, cu vise, cu sperante...

  O primavara frumoasa fetelor!Si nu uitati sa straluciti in aceasta luna a iubirii ca o StarShinerS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu