miercuri, 8 februarie 2017

Prezentarea de moda s-a mutat la DyFashion!





"Acolo unde este o rochie este si o femeie , daca nu exista femeie, nu exista nici rochie"
                                                                      Coco Chanel




 "Eleganta nu inseamna sa-ti pui o rochie noua"(Coco Chanel)-ci sa-ti alegi din catalog rochia care te reprezinta, cea care te face sa arati impecabil, cea in care te simti perfect, indiferent de anotimp, de momentul zilei, sau de masura taliei.
  Astazi am mutat prezentarea de moda la DyFashion pentru ca "moda e trecatoare , dar stilul ramane neschimbat!"
   Si ce daca este inca iarna?!Si ce daca la meteo s-au anuntat temperaturi foarte scazute?!Ne place tinuta eleganta , ne place sa fim feminine!
   Asa ca astazi vreau sa va prezint putin din feminitatea si stilul elegant pe care l-am gasit pe DyFashion.ro.




 Catifeaua "Green Vanda" este cea care-ti aduce un strop de primavara in griul-cenusiu al acestei ierni mohorate.Atingerea ei -ca o adiere suava a vantului de primavara -te face unica!Este acea rochie care nu se va demoda niciodata prin simplitatea si nobletea pe care o impune intotdeauna catifeaua.







  Rochia "Red Velvet Appligue" - este rochia perfecta pentru petrecerea de 8 Martie sau de Valentine's Day.Sexi si provocatoare, feminina , simpla si in acelasi timp sofisticata-este acea  rochie care te transpune in centrul atentiei tuturor, este genul de rochie cu care nici o femeie nu ar putea trece neobservata.
  Cum spunea Bill Bloss:"cand nu stii ce sa porti , alege ceva rosu"


 



Rochia "Dark Blue Inovation"-ideala pentru stilul office , chiar si in aceste zile reci de iarna.Pentru un outfit perfect accesoriile simple-pun si mai mult in evidenta frumusetea acestei tinute, pentru ca "uneori mai putin , insemna mai mult"









  Inocenta si puritatea sunt caracteristicile care parca definesc "Saving Pink".Jasmine si-a ales-o de la prima vizualizare a site-ului spunandu-mi:"In rochia aceasta m-as vedea eu!"










....dar alegerea mea(grea alegere recunosc) a fost "Black Rose Effect"-fina , delicata, clasica, cu maneci din voal transparent si broderie- pentru ca"nu poti fi niciodata prea formala sau prea informala intr-o rochie neagra"(Karl Lagerfeld)







 Da , prezentarea de moda s-a mutat la DyFashion!
 Cei mai buni creatori de moda au fost astazi cu mine,  prin vobele lor celebre, in prezentarea doar a unei mici parti  din impresionanata colectie de pe acest site, unde si TU-draga mea , cu un simplu clik poti face parte din ea!
  Cu siguranta aici o sa gasesti o rochie eleganta dyfashion...singura problema pe care o vei avea este ca nu vei putea sa te opresti doar la una singura!
  

15 comentarii:

  1. Rochiile din catifea, au fost mereu elegante, le ador <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca sunt rochiile care nu se demodeaza niciodata!

      Ștergere
  2. Cu O rochie de catifea niciodată nu vom da gres, însă mie îmi place mult ultima rochiw

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult rochia Black Rose Effect, e pe gustul meu si cred ca e potrivita pentru orice persoana care vrea sa fie atragatoare si senzuala, e perfecta aceasta culoare. Nici celelalte rochii prezentate nu sunt mai prejos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Catifeaua este un material nobil. Imi plac alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce rochii frumoase, am vazut ca se poarta foarte des in ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochhile sunt preferatele mele si le port numai la ocazii speciale :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. catifeaua e o frumusete! eu port rochii doar la ocazii, in rest, nu prea ies din pantaloni

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase rochiile. Imi plac tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa imi caut si eu niste rochite de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este o alegere grea, dar parca as inclina spre a treia.

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate modelele sunt frumoase. Aproape ca nu ma pot decide asupra unui singur model. Sa stii ca preturile sunt bune ....

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu am gasit o multime de modele interesante, chiar sunt cu adevarat spectaculoase

    RăspundețiȘtergere
  13. Rochiile sunt extrem de interesante, mi-au placut enorm.

    RăspundețiȘtergere