miercuri, 1 februarie 2017

Parfumul - este ca si dragostea! Nu se vede ...se simte!

  

  Deja...Februarie-luna dragostei, sau a iubirilor, luna in care ne reamintim primul sarut, acea privire, sau acel trandafir cu care a inceput totul...
  Daca m-as uita la vorbele lui Giorgio Armani care spunea:"imi plac lucrurile care imbatranesc frumos, lucrurile care nu pot fi datate, care rezista testului timpului si devin exemple vii ale calitatii absolute" , m-as raporta in primul rand la dragoste, nu la un lucru efectiv.Pentru ca doar dragostea adevarata"imbatraneste frumos", doar ea nu poate "fi datata", dar mai ales doar ea devine exemplul viu al calitatii unei relatii.
  O relatie care are" proba timpului " nu este o relatie in care  TU si EL - dupa 20 de ani , sunteti doar 'buni prieteni'.O relatie in care dragostea este aceeasi ca-n prima zi, este aceea cand diminetile tale te prind cu parfumul lui in par, cand el inca este pe buzele tale , pe pielea ta...sau atunci cand deschizi usa si EL-desi nu este -TU il simti ca si cum ar fi...
  Parfumul lui este cu tine in fiecare seara, in fiecare dimineata.La fel ca dragostea:el nu se vede-se simte!
  Da , inca sunt acea fata romantica care sarbatoareste Valentine's Day, dar nu pe 14 februarie , ci in fiecare zi, dar ziua iubirii este doar un etalon care sa ne aminteasca ca a mai trecut un an din povestea noastra.


 
 Si pentru ca aniversarea trebuie sarbatorita , anul acesta am ales  Aromeonline  , unde parfumul lui preferat Armani Black-Code -parca il caracteriza pe EL:"elegant, senzual, irezistibil" 

   Oare noi ne alegem parfumul?!...sau el ne alege pe noi?!
   M-am gandit sa-i fac o surpriza parfumata anul acesta, poate pentru ca el in fiecare an imi aduce flori.
   
Am vrut cumva sa-i dau dreptate poate lui Heinrich Hein care spunea "parfumurile sunt sentimentele florilor", sau lui Joseph Joubert "parfumurile sunt ca si sufletul florilor-le poti simti chiar si in imparatia umbrei", sau poate ...pentru ca parfumul lui este mereu cu mine , oriunde , oricand-ca si dragostea.
  
  De ce am ales Aromeonline?

  Nu pentru ca acolo l-am gasit(sau poate si din acest motiv), ci pentru ca acum pe acest site sunt reduceri de 50 % iar ideea"jumatate TU -jumatate EU" -m-a facut sa-mi doresc un cadou parfumat si pentru mine.Avand in vedere ca ziua mea de nastere este fix innainte de Valentine's Day si mai ales pentru ca Daisy Marc Jacobs este si el redus cu 50% -am zis de ce nu?!

   
Asa ca am profitat de aceasta ocazie , pentru ca nu-i asa?!...jumatatea lui sunt EU...


16 comentarii:

  1. drept ai zis! chiar este ca si dragostea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie-mi place Armani! Tot asta am ales si eu pentru iubitul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubitul meu il foloseste de asa de mult timp, incat am impresia ca face parte din el:P

      Ștergere
  3. Daisy il vreau si eu , l-am testat odata si mi-a placut mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...nu stiu daca ne alege parfumul, insa am zile in care imi place un parfum si zile in care imi place altul :)) Nu se aseamana intre ele... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand intru in lumea parfumurilor .... ma pierd printre arome si imi place, as ramane acolo

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place alegerea ta si sunt sigura ca si el va fi incantat de ea si de un asa cadou parfumat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Armani black code este si preferatul sotului meu, iar mie imi place cum miroase. Poate anul asta ii mai iau unul, cine stie... doar daca e cuminte... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eleganta nu e posibila fara el... parfumul face parte din tine. Coco Chanel

    RăspundețiȘtergere
  9. Un parfum de nota 10+ .... sotul meu il foloseste :)

    RăspundețiȘtergere
  10. zilele trecute ma gandeam sa imi iau si eu un parfum nou. Eram atat de indecisa ... vroiam ceva nou si in acelasi timp sa imi iau ceva care sa fie pe gustul meu fara sa-l miros. Inca nu m-am decis si site-ul asta are niste parfumuri noi pe care mi le doresc. Sa vad ce imi aleg

    RăspundețiȘtergere
  11. Am intrat si eu pe Aromaonline si chiar am vazut multe parfumuri care imi plac, multumesc de sfat.

    RăspundețiȘtergere