vineri, 17 februarie 2017

Masajul facial - o carte si 'Lotion Bars'



"Masajul facial" - de la Grupul Editorial All -este una dintre acele carti care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca oricarei femei (sau de pe noptiera).




 Intr-un format tip "pocket", cu clapa de inchidere la coperta exterioara, magnetica, cu imagini sugestive, cartea fascineaza de la prima deschidere.
 Autoarea ne specifica  prin mesajul de inceput:"oricine , oricand , oriunde" ca putem apela la aceste tehnici usor de realizat, in orice conditii.
 Tehnicile prezentate  sunt usor de realizat, explicite si frumos prezentate prin imagini.
 Pentru ca mi-am dorit sa va arat cat mai multe imagini si tehnici din aceasta carte am realizat un tutorial video-din care reiese clar calitatea paginilor , dar si a informatiilor prezentate.
 In Grupul Editorial All am gasit carti interesante, oferte pe care nu le-am putut refuza (chiar acum sunt reduceri la unele carti peste 70%).
 
Cartea "Masajul facial" - cu un total de 125 de pagini- a fost aceea care m-a determinat sa va aduc in prim-plan si o reteta de lotiune solida(lotion bars) homemade.
  Pentru realizarea oricarui tip de masaj este necesar un ulei de masaj sau o astfel de lotiune solida , pentru ca realizarea miscarilor sa se efectueze mai usor, dar si pentru a asigura tenului acele principii nutritive din unturile sau uleiurile folosite.
  Pentru 'Lotion Bars ' avem nevoie de:

  • 1lingura unt de cacao
  • 1 lingura unt de mango
  • 1 lingura unt de shea
  • 1 lingura ulei de germeni de grau
  • 1 lingura ulei de seminte de struguri
  • 2 gelule vit E
  • u.e-optional
  • 1 lingura ceara de albine purificata
  • 1 fiola laptisor de matca
 Pe baie de abur se topesc unturile impreuna cu ceara si uleirile, pana se ajunge la stadiul de ulei.Cand temperatura acestora ajunge la 37 de gr se adauga vitE si laptisorul de matca.
  Se toarna in forma/forme mici , daca se doreste ca una dinte acestea sa fie folosita la o singura utilizare (asa cum am procedat eu)

 Pentru toate aceste detalii am facut acest tutorial video:

23 de comentarii:

  1. E musai să fie inimioare? Întreabă prietena blondă a fiului meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Radu, o sa fii susrsa de informare a prietenei fiului tau dupa o saptamana de stat in grup. :D O sa fi expert.

      Ștergere
    2. Pai Radu...pot fi si pesti sau broscute testoase, dar nimic nu se compara cu inimoarele :))

      Ștergere
  2. Ce idee minunata! Am o gramada de uleiuri de masaj, dar nu m.am gandit pana acum sa.mi fac si eu unul solid!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, ai facut acele minunatii. Genial! Nu mi-am preparat niciodata nimic in casa, dar reteta asta a ta pare sa fie foarte usor de facut. Cu siguranta o voi incerca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia eu imi fac cam toate produele cosmetice acasa.La cererea unor prietene, am decis sa ma apuc sa le si postez in tutoriale video( pentru ca voiau sa-si faca si ele)

      Ștergere
  4. Imi place mult masajul facial dar sa mi se faca. Mai greu ma descurc singura

    RăspundețiȘtergere
  5. desi sigur nu o sa-mi fac vreodata timp pentru masaj facial, imi place tare mult ca ai facut prezentarea video si in felul asta ne si povestesti despre ea si o si vedem cum arata, cum e ilustrata etc. Vrem sa te vedem si prestand masaj.

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa imi cumpar si eu astfel de carti! Nu prea am din aceasta categorie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o carte pe care o redescoperi constant!😘

      Ștergere
  7. multumim de reteta! si cartea cred ca este foarte buna sa o lecturezi, ai multe de invatat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cartea și reteta sunt intr-o simbioza perfecta!😉

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte faina cartea si ideea ei. Ai dreptate, orice femeie care tine la ea si la felul in care arata si imbatraneste ar trebui sa o aiba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cum se spune:"depinde doar de noi cum imbatranim!"

      Ștergere
  10. daca as avea timp si eu as opta pentru varianta realizarii acestor minunatii acasa, din pacate dispun de atata timp asa ca trebuie sa apelez la comert

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori si eu folosesc din comert, dar imi plac produsele facute de mine, pentru ca, astfel stiu ce aplic pe fata.Cartea nu a facut altceva decat sa-mi reaminteasca reteta :)

      Ștergere
  11. Eu nu prea am timp sa-mi realizez un astfel de masaj facial, insa mi se pare interesant cel descris de tine

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiam de aceste lotions bars. Desi daca stau bine sa ma gandesc am vazut niste clipuri cu tehnici de masaj pe corp ce foloseau niste chestii dina stea, dar aveam impresia e ca sapun :))) Am mai invatat si eu ceva nou.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu tocmai am luat un aparat de masaj pentru fata. Sunt in tema :-)

    RăspundețiȘtergere