luni, 13 februarie 2017

JOACA CU HARTIE





"Daca pastrezi copilaria mereu cu tine, nu vei imbatrani niciodata!
                                             
         Tom Stoppard

  
Eu am ales sa pastrez copilaria, am ales sa ma joc cu J. ori de cate ori avem ocazia. Din acest motiv, multe din activitatile noastre le si filmam pentru ca-mi doresc ca atunci cand J va fi la varsta mea sa-si aminteasca aceste momente.


 La joaca noastra de astazi cu hartie a contribuit si Editura Casa cu o carte din colectia 'Hobby creativ"la doar 9,5lei si anume:"Obiecte decorative din hartie"
   Noi avem  mare parte din aceasta colectie de carticele pentru proiectele noastre. Sunt frumos ilustrate , cu imagini clare si scheme explicative, astfel incat toate aceste decoratiuni sa fie un motiv de joaca si de relaxare.
  Cartea contine proiete diferite, astfel incat poti realiza cate o activitate pentru fiecare perioada: de la iarna la primavara , de la flori de primavara , buburuze si ghirlande de fluturi la iepurasi de Pasti, catelusi si soricei.

Pentru ca iarna isi arata ultimele puteri , pentru ca a nins frumos afara J si-a ales sa realizeze din aceasta carte "oameni de zapada".

 Iar eu..eu am filmat toata aceasta joaca cu hartie pentru voi,dar si pentru amintirile noastre.
Daca va place sa va jucati impreuna cu cei mici, daca si voi mai pastrati in suflet o parte din copilarie, va recomad cu drag colectia de carticele de la Editura Casa- sectiunea hobby.

                                   "Cand nu mai esti copil , ai murit demult"
                                                                    Constantin Brancusi

15 comentarii:

  1. Imi plac mult lucrurile realizate manual! Cred ca imi voi comanda si eu aceasta carte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice joc de acest gen mi se par foarte utile si educative. Multi parinti aleg sa dea tableta sau telefonul copiilor inaintea unor astfel de jocuri

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea sa am mai mult timp liber, mi-ar placea sa ma joc asa, chiar am strans cateva materiale de un timp!

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa-mi vina si mie randul sa ma joc, mai am putin si devin bunica. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și este foarte drăguț sa te joci...Te deconectează de la tot și toate😃

      Ștergere
  5. Lucrurile realizate manual sunt distractive si frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea tare mult sa am si eu indemanare si rabdare si timp liber pentru asta. Cand voi avea copii, vom face impreuna asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. imi plac cartile de genul, care te invata sa faci diverse obiecte!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sunt! Si eu vreau sa fac asemenea activitati cu copiii mei, cand vor aparea :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ma bvucur ca sunt si cartii de acest gen, unde poti invata diferite lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu cateva carticele din aceasta colectie si din cand in cand ma joc mesterind diverse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi avem în colecție cred că 25_26, dar orice cărticica din această colecție este bine-venită 😃

      Ștergere
  11. Vai cat de frumoasi sunt oamenii de zapada.
    Foarte frumos ilustrata si cartea.. iar pretul e unul ff bun

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac mult omuletii de zapada si cred ca de acum ar trebui sa ma ocup si eu de astfel de obiecte de decor

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos arata! Imi place decorul!

    RăspundețiȘtergere