marți, 14 februarie 2017

Dwyn Shop- Produse pentru ingrijire corporala alaturi de mine

Intr-o zi ploioasa -de marti- incepe Valentine's Day al meu!
O veritabila zi de marti, in care parca tot si toate imi spuneau"Ia-ti liber azi!"
Incapatanarea din mine , insa, si-a spus cuvantul si de data aceasta, asa ca , am incercat sa ignor toate cele 7 ceasuri negre de la serviciu.
Am ajuns acasa si mi-am inceput programul SPA propus.In timp ce-mi aranjam parul cu placa de par , mi-am dat seama ca in afara de bombonelele de ciocolata pregatite cu o zi innainte sub forma de inimioara, am uitat complet de cadoul pentru EL!
 Pentru ca, oricand pot sa arunc vina pe un "curier uituc", m-am gandit rapid la o comanda on-line.Am sa-i spun ca nu aveam cum sa uit de o asemenea zi importanta , dar cadoul este pe drum si nu este vina mea ca firmele de curierat se misca cu incetinitorul.
  Cum EL este intotdeauna "la 4 ace"m-am orietat spre o categorie usor sensibila (in ultima perioada):ingrijire personala.
  Da, bine, stiu - deja va ganditi la lenjerie intima- dar NU - de data aceasta am ales un...CANTAR!
  Probabil ca o sa-mi spuneti ca acest cadou pentru un barbat, este ca si cum EL mi-ar aduce in dar o trusa de scule spunandu-mi:"uite draga, m-am gandit ca  daca ai vreodata probleme cu usa de la dulapul de cosmetice , sa ai cu ce sa-o deschizi"...si probabil ca nu sunteti departe de adevar.
  Dar..sa nu uitam inimioara ...adica ..pana la urma EL este la dieta.E adevarat ca uneori il mai sabotez cu cate o prajitura , dar ideea in sine este ca-l sustin in alegerea lui de-a da jos cateva kilograme.


 In alta ordine de idei, daca tot am ajuns pe la Dwyn Shop de ce sa nu-mi aleg si eu un cadou?!

Si pentru ca iubesc "sedintele de SPA" de acasa, privirea mea s-a oprit brusc si iremediabil pe acest micut aparat de rasfat al picioarelor:aparat pentru hidromasaj cu bule de aer...adica rasfatul sublim!
 Pot oricand argumenta:"iubitule cantarul era doar de incurajare , dar adevaratul rasfat incepe cu aceasta micuta masinarie....si nu-i asa?!O putem folosi impreuna!
  Ce nu face o femeie pentru a-si rasfata iubitul?!
  Apropoooooo..... de rasfat !Fetelor se apropie martisorul...8 martie...asa ca va recomand un truc:"uitati " deschis monitorul calculatorului la acest magazin on-line(in principiu la ceea ce va tenteaza cel mai mult).
  Pe Dwyn Shop sunt o multime de produse( am senzatia ca orice ai cauta aici gasesti sigur) de la produse de ingrijire corporala  pana la electronice si electrocasnice, chiar si  jucarii pentru copii.

  Si ca-n reclama celebra:"cine va recomanda?...ei bine ii recomanda:

  • calitatea serviciilor-produsele sunt livrate in 24 de ore din momentul plasarii comenzii(in aceeasi zi- daca sunteti din Bucuresti-spun ei pana la  3ore -n-am testat acest lucru pentru ca sunt din provincie)
  • seriozitatea
  • cautare facila in site dupa numele produsului /firma sau pret
  • implicarea angajatilor in satisfacerea nevoilor clientilor
  • toate produsele au certificate de garantie
  • plata produselor se poate face si in rate
  • exista un departament"relatii cu clientii" pentru o buna organizare si o colaborare relaxata
  • exista rubrica pe site"spune-ti parerea"...cred ca este cel mai important sa vezi si cum au decurs lucrurile si cu ceilalti clienti
   Nu stiu voi , dar eu am multe dintre produsele   de ingrijire corporala in "vizor" din acest magazin.
    Ce cadou va tenteaza?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu