sâmbătă, 18 februarie 2017

Detox





 Nu mi-am propus lucruri complicate si nici perioada prea mare pentru realizarea acestui detox.
 Pentru o vitaminizare si-o detoxifiere a organismului(nu pentru slabire) mi-am propus2- 3 zile doar de sucuri sau smoothie-uri, alimente raw-vegana.



 

  

Astazi in prima zi am avut astfel:

  •  dimineata 350-400 ml de smoothie din ananas,banana,mango
  •  la ora  14 -am baut cam 600 ml de suc de morcov, mar, portocala
  • la ora 18-inca un smoothie (400ml) din anans si portocala
  • apa minerala cu lamaie
  Cam atat astazi-fiind prima zi mi-am dorit sa fac o curatare si-o vitaminizare .Maine o sa fac diversificare mai  mare , pentru ca sa pot rezista fara alte pofte.
   Am luat ca de obicei produsl BioSeleniu-zinc de care v-am mai povestit aici

3 comentarii: