sâmbătă, 4 februarie 2017

De ce Keratina ANIAN?!



  De ce Keratina ANIAN? 
  O intrebare care are un raspuns mai elaborat!

Ce este cheratina?..o proteina aflata in mod natural in structura firului de par , a unghiilor si a pielii.Datorita ei, parul nostru rezista la razele puternice ale soarelui , dar si la temperaturile ridicate ale aparatelor de styling:placa , bigudiuri, ondulatoare.
  In mod natural, cand filamentele de cheratina sunt intacte, parul are un fir rezistent, cu un aspect sanatos-fara varfuri despicate.
  Dar un regim dezordonat, folosirea excesiva a aparatelor de styling, stresul , folosirea neadecvata a sampoanelor si vopselelor de par, poate determina ruperea lanturilor de cheratina din structura firului de par.
  
  De ce Keratina Anian?

  
  Pentru ca este un produs-tratament de ingrijire a parului , datorita asocierii cheratinei cu colagen si acid hialuronic.Daca cheratina are rolul de-a adera la suprafata firului de par, patrunzand in interior prin intermediul caldurii locale, facand firul de par mai rezistent, acidul hialuronic si colagenul hidrateaza parul in profunzime redandu-i elasticitatea.

  Atentie!Este foarte important modul de utilizare al acesteia!

  • innainte de utilizare flaconul se agita foarte bine
  • aplicarea se face de la 20 de cm de par prin pulverizare
  • parul trebuie sa fie proaspat spalat , dar nu ud in exces si nici uscat in totalitate
  • dupa aplicarea Keratinei Anian se foloseste un aparat de styling care elibereaza caldura(feon/placa/bigudiuri)pentru a se fixa cheratina in structura firului de par
  • nu se limpezeste parul dupa aplicarea produsului
  Ce am observat eu dupa cateva utilizari?
  • firul de par este mai gros si are aspectul mai sanatos
  • varfurile firelor de par nu se mai vad despicate
  • cand trec mana prin par, acesta este mai fin , dar nu moale sau lipicios
  • parul nu se ingrasa mai repede daca folosesc acest produs
  • dupa utilizarea produsului , parul ramane usor parfumat si-mi place!
 
Pentru ca J a dorit sa testeze neaparat noua placa de par de la Blogatu(Marius) si pentru ca nu-i puteam refuza nimic printesei mele rasfatate-mai ales pentru ca placa de par era in varianta mini si mai era si ROZ-am realizat un scurt tutorial video cu aceasta.Pentru protectia parului am folosit evident Keratina Anian de la Triodeluxe.Aici sunt o gama variata de produse pe baza de keratina sau produse bifazice pentru parul deteriorat(eu am varfurile deteriorate si caut orice solutie- doar sa nu le tai).
  Pe site sunt si alte tipuri de produse-sampoane diverse, produse pentru ingrijire corporala, sau de ingrijire a tenului.Gama antioxidanta cu goji si rodie inca n-am incercat-o , dar mi-am pus-o pe lista.
  Daca va doriti o coafura simpla , pentru un par scurt-mediu ,va las filmuletul realizat de mine- impreuna cu J- pentru inspiratie!




18 comentarii:

  1. Pentru firele despicate as cumpara si eu aceasta keratina. Eu ma vopsesc periodic si de cele mai multe ori folosesc placa, ondulator sau chiar feon pe par. Il voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat pana acum keratina de la Anian, dar cred ca in curand o voi face.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca mi-ar trebui si mie keratina pentru par...este atat de lipsit de vitalitate, si cum folosesc destul de des placa sigur ar trebui sa il incerc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut si eu aceasta cheratina, din pacate eu am facut matreata,dar restul fetelor au spsu doar de bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sta printesa la infrumusetat! Ai cel mai dragut model!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!..Daca ai fi vazut-o a doua zi cand nu mai voia sa-si puna caciula pentru ca 'se strica buclele' :))

      Ștergere
  6. Am avut keratina lor si pot spune ca am fost tare incantata de ea! Produsele anian chiar sunt ok!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am folosit samponul cu keratina, a fost multumitor, insa nu m-a dat pe spate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc frecvent aparate de styling și cum vârfurile sunt deja ușor deteriorate ,am nevoie de protecție!Pentru mine funcționează !(o am de câteva săptămâni)

      Ștergere
  8. Nu am incercat inca acest produs dar am auzit doar cuvinte de lauda la adresa lui asa ca l-am pus pe wishlist.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu nu am incercat pana acum tratamentul cu keratina, nu prea sunt fan par drept

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu-l folosesc pentru îndreptarea parului ci pentru protecția lui😉

      Ștergere
  10. Eu aveam impresia ca se foloseste pentru indreptatul parului si mereu am ocolit acest produs pentru ca nu imi place parul drept. Nu am incercat nimic cu cheratina din acest motiv :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca am avea timp sa folosim toate produsele care apar pe piata, ce bine ar fi.

    RăspundețiȘtergere
  12. am folosit-o si pe aceasta de la Anian, chiar este buna si isi face treaba!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac mult producele de la Anian. Chiar se vede efectul.

    RăspundețiȘtergere