luni, 20 februarie 2017

Cand le vreau pe toate –La umeras!

                                   
 Timpul parca  s-a comprimat, iar eu imi  doresc in fiecare zi sa-mi dedic putinele momente –familiei!

 N-am menajera si nici foarte multe ajutoare la curatenie, dar cu toate acestea, majoritata hainelor le am La Umeras!


 Cele mai multe ‘batai de cap’ le am cu sacourile si cu halatele pentru cabinet-albe si mofturoase, uneori cu pete de sange sau betadina.Sa va mai spun ca atat eu cat si sotul meu purtam zilnic imbracaminte office?!

  Am decis sa-mi fac  timp pentru mine, pentru mometele frumoase alaturi de printesa mea –Jasmine...si pentru acest lucru am inceput sa analizez cam ce-mi ‘mananca timpul’ mai mult.
  Pe langa orele de curatenie, mancare, cabinet/pacienti, mai multe ore pe saptamana le pierdeam in fata masinii de spalat rufe si a statiei de calcat.

  Totul de fapt a inceput de sarbatori…in ajunul Craciunului.
  Cum v-am mai povestit, cu o saptamana innaintea acestor sarbatori minunate, am contactat un ‘cocktail de virusuri’ de la pacientii mei, astfel ca absolut toate , la mine acasa, erau intr-un haos total. Eu eram in vaful patului –fara perdele spalate, fara covor curatat si fara brad!

Am realizat ca sunt incapabila sa fac fata la toate acestea, asa ca am inceput prin a  cauta o curatatorie de covoare. Nu aveam nici timp si nici dispozitia necesara sa strang covorul, dar sa-l mai spal. Asa ca, m-am gandit sa caut pe cineva care sa vina sa mi-l ia de acasa, apoi sa mi-l aduca innapoi frumos si curat.
  
 Asa am descoperit o echipa minunata, cu un nume predestinat-La Umeras! 

  Si pentru ca, dupa telefonul pe care l-am dat s-au deplasat  ei sa-mi ridice covorul, m-am gandit sa le dau si perdelele! In 24 de ore totul arata impecabil!
 Acum, in asteptarea primaverii, ma tot uit la sacouri si taioare ...si parca le vreau pe toate –La Umeras!
 Vreau sa le redau putina vitalitate dupa aceasta perioada de ‘dormit’ in sifonier, vreau putina prospetime, dar mai ales le vreau impecabile pe umeras!
  Niciodata nu m-as incumeta sa bag un sacou in masina de spalat, decat daca as vrea …altul nou!(dar asta e alta poveste). Indiferent de natura tesaturii, nu ai cum sa speli, sau sa cureti eficient un sacou acasa. Sa nu mai vorbim de curatarea hainelor de piele sau de blana!Acestea se curata doar cu anumite substante, iar’ La Umeras sunt toate aceste servicii de foarte buna calitate!
   

 Ce este La Umeras?

 O curatatorie ecologica, unde sunt oferite servicii de spalare, calcare- dar partea cea mai interesanta este faptul ca hainele pot fi preluate de echipa lor direct de la tine de acasa.
 Pentru ca si-au dorit servicii complete, aici  am gasit atat servicii de curatare a covoarelor si mochetelor, cu predetasarea petelor  precum si servicii de calcatorie prin folosirea unor mese speciale, incalzite, cu absorbtie si suflanta aer, ceea ce determina uscarea rapida a hainelor. Camasile si halatele albe sunt tratate cu un spray special care le confera rezistenta, astfel incat acestea nu se mai sifoneaza asa usor.
  Bluzitele din casmir –pe care eu le ador- dar pe care nu m-as incumeta niciodata sa le spal acasa(decat daca as vrea ulterior sa i-o ofer Jasminei) – sunt  curatate uscat– un proces complex de spalare cu solvent, o  curatarea chimica ecologica.
 
Anul acesta, vreau ca la finalul iernii sa-mi duc si pilota de puf acolo, pentru o curatare si o igienizare a acesteia-mai ales pentru ca- fiind naturala poate fi sursa de acarieni, daca nu este curatata corespunzator!
   Aici sunt oferite si servicii de retus al hainelor: schimbat fermoar, stramtat fuste sau pantaloni/scurtat maneci .
   Preturile sunt foarte accesibile, iar cel mai important aspect este acela ca dintr-o data timpul incepe sa capete un alt sens, in timp ce hainele vor arata impecabil-La Umeras!



16 comentarii:

  1. Ce nume hazliu, daca nu citeam postare as fi putut spune ca subiectul e altul, super tare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare ideea ca acestia vin si le iau de la tine de acasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cateva sacouri pe care nu le-as curata decat la o curatatorie. Pacat ca nu sunt si la noi in oras.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce super ar fi sa pot scapa de calcat. De mica am detestat sa calc hainele, mereu ramanea cate o dunga doar ca sa ma scoata din sarite. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer..si eu tot partea de calcat o detest cel mai mult(am luat din acest motiv o gramada de aparate care sa ma ajute , dar tot trebuie sa fiu prezenta...)

      Ștergere
  5. Am o patura foarte groasa care asteapta de la sarbatorile de iarna sa fie spalata. In masina de spalat nu incape, de mana nu ma incumet sa o spal, asa ca drumul la spalatorie ramane singura solutie. Sper sa imi fac timp zilele astea. Cu aceasta ocazie poate duc si covorul pe care doarme cainele, ca e plin de par. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tinand cont ca vine primavara articolul tau vine la fix pentru mine. Voi apela la ei cu tot ceea ce necesita mai multa atentie.

    RăspundețiȘtergere
  7. partea cu spalatul covoarelor e un chin si pt mine. ultima data m-am enervat si l-am scos in curte sa il spal cu furtunul si cu sapun cum faceau parintii mei pe vremuri. a ras sotul meu de mine 2 zile :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce nu e la mine in oras aceasta curatatorie de covoare?

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ma chinui sa gasesc pe cineva sa vina sa imi ia de acasa covorul ca are mare nevoie de un refresh :)) problema e ca nu ma inteleg cu orele de livrare. Complicata povestea. Pe site scrie ca au program si seara, dar cand suni pt o programare incepe circul. Totata lumea vrea sa scape de la munca cat mai repede si nu se complica cu comenzi pe seara :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun articol, mai ales ca parca incepe sa se apropie curatenia de primavara.
    De 2 ani eu nici nu imi mai bat capul cu covoarele, intotdeauna le trimit la spalatorie, e asa de ieftin, ca nu imi explic de ce ma chinuiam singura cu ele pana acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la cum trece timpul se apropie curatenia de Paste:)

      Ștergere
  11. Pacat ca nu am si in Galati o astfel de firma. Aceasta vad ca vine si ti le ia de acasa, ti le aduce. In plus preturile sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine de stiut ca putem gasi umerase de firma.

    RăspundețiȘtergere