miercuri, 15 februarie 2017

6 ani de BLOGALINITIATIVE!



Povestea mea si Blogalinitiative!



Cum sau cand a inceput povestea mea pe Blogalinitiative?!
Cred ca suntem impreuna de peste un an.
Cine sunt ei?
O platforma, care ofera sanse bloggarilor  de-a obtine diverse beneficii, premii, " o punte intre clienti, agentii si bloggeri". Aparuta in urma cu 6 ani s-a dezvoltat treptat, ajungand astazi la :

  • 1046 bloggari activi
  • 2429 bloggari participanti
  • 18718 postari in 401 campanii
  totalizand peste 200.000 de euro
  • 300 produse in Giftshop
 Produsele din acest Giftshop se cumpara la licitatie cu puncte!
 Cum functioneaza sistemul de puncte?
  Primesti: 
  • 1 punct daca ai publicat un articol pe blogul tau
  • 10 puncte daca ai participat la o campanie
  • inca 5 puncte daca mai postezi un alt articol pentru aceeasi campanie
  • 20 de puncte daca recomanzi un prieten. Pe aceeasi veche premiza :"cine va recomanda?" , raspunsul vine simplu:" familia".
  • 100 de puncte daca faci acest articol.De data aceasta, la aniversare, s-au acordat mult mai multe (in ideea ca acest articol are minim 100 de vizualizari la fiecare bloggar participant)
  • un numar variabil de puncte daca castigi la diverse campanii
  Ce faci cu aceste puncte? Licitezi diverse obiecte la giftshop!
  Eu am licitat :un sah magnetic (pe care mi-l doream pentru J care are drept pasiune sahul) , un set de rachete  si mingi de tenis, kit de plaja Sephora -pe care le-am pierdut in fata altor persoane , care  aveau acumulate mai multe.
  Din cand in cand aceste puncte dispar total, un fel de resetare, asa ca este indicat sa le folosesti.
  Ce-am castigat eu pe aici?
  Nimicuri.
  Insa, aceste mici nimicuri mi-au inseninat uneori zilele:
  • 2 plicuri de ceai la una dintre campanii (ca premiu de consolare)
  • o carte
  • un sezlong (pe care-l astept de 4 luni)
  • o folie de protectie pentru telefon
  • un voucher de 50 de lei pe site-ul celor de la Zorile(am luat un prosop de plaja de acesti bani)
  • un voucher de 100 de lei la Flanco(am luat 2 tigai de acei bani)
  • un tricou si o bratara 
  • dar , mai presus de toate:experienta! 
  Unele premii au fost foarte atractive, dar la mine n-a fost sa fie!
  Cum "speranta moare ultima!" n-am renuntat!
  Le urez :"La multi ani! si La multi bani pentru  cat mai multe campanii!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu