duminică, 22 ianuarie 2017

Recunosc, sunt dependenta !

Evolutia ne-a aratat ca -suntem practic "sclavii" acestor timpuri moderne, ca nimic nu creeaza dependenta mai mare decat apartenenta la modernizare.
Nu v-am convins?
Reluam...de data aceasta pe larg!
Ei bine... astazi luam exemplul "banalului frigider"
Daca in antichitate , frigiderul era locul unde pinguinii faceau jonglerii, daca innaintea epocii moderne "frigider" era doar in anotimpul frigului, a urmat o perioada in care omenirea a cautat sa aduca o "bucatica de frig" si in anotimpul cald.
Poate pentru ca, intre timp tot mai multi oameni au realizat ca este important sa ai un loc unde sa pastrezi alimentele proaspete , sau poate din comoditatea evolutiei modernizarii.

Va imaginati o zi, vara ,  fara frigider?

 Nici eu!

 Pana si pisica moderna a devenit dependenta de frigider!
 De ce? Pentru ca ne dorim alimente pastrate proaspat, ne dorim ca mancarea gatita astazi sa aiba acelasi gust si maine, ne dorim sa simtim gustul proaspat al fructelor si legumelor pentru un timp cat mai indelungat!
  Dar cum ar arata frigiderul in epoca viitoare?!
  Ce mi-as dori eu!

  • incorporarea unui ecran tv in partea de sus la usa congelatorului cu sistem touch screen/ceas/alarma / lista de cumparaturi virtuala- cu conexiune la telefon(economisim hartie-salvam copacii)
  • amprenta digitala pentru deschidere automata-practic sa-l poata deschida cine este inregistrat in sistem(astfel daca ai un musafir nepoftit acesta nu poate sa-si bage nasul in mancarea personala)
  • in partea de sus a ecranului un sistem de conectare la telefon-sa poti discuta video cu oricine din propria agenda
  • in partea de jos a frigiderului sa existe tot un sistem de touch screen in care sa fie afisate toate alimentele existente in frigider!Astfel -sa stim exact ce avem in frigider la o simpla atingere a ecranului.Un senzor care sa ne anunte cu o zi innainte ca alimentul "x" expira si ori de cate ori aplici acel senzor de verificare al produselor din frigider sa te atentioneze de produsul care urmeaza sa expire.Se arunca prea multa mancare in aceasta epoca moderna , din cauza faptului ca uitam sa verificam data de expirare al alimentelor, in timp ce unele persoane in tarile defavorizate mor de foame
  • un sistem de auto-clean cu regularitate pe care sa si-l faca singur frigiderul!
  • in partea laterala a frigiderului un sistem smart pentru spalarea rufelor..nu trebuie sa astepti pana se strange un cos de rufe!
  • Poti spala , pur si simplu- astfel- hainele purtate azi!
  • Un sistem conectat pe senzori , la care sa fixam o anumita temperatura in camera , practic frigiderul viitoarului sa functioneze si in exterior ( ca un aparat de aer conditionat) pana se ajunge in camera temperatura pe care noi am selectat-o!
  • Pentru ca sunt o mare bautoare de cafea, si pentru ca sunt convinsa ca sunt destule persoane ca mine, pe partea laterala (opusa masinii de spalat) as face un sistem incorporat pentru expresorul de cafea
  • Mi-as dori un sistem -la congelator care sa pastreze vii plantele -ca medic nu pot sa nu ma gandesc si la ideea pastrarii vitaminelor si nutrientilor dupa decongelare.Un sistem in care- inclusiv plantele verzi , desi congelate , traiesc.
 Se spune despre varsatori ca sunt "oameni cu viziuni" "oameni care vad in viitor".Eu as vrea sa traiesc momentul acela cand frigiderul meu mi-ar ocupa  un spatiu in casa si-mi va oferi aceste facilitati.Sunt sigura ca dependenta care se va crea pentru acest tip de frigidere va fi extrema!
 Pentru ca astfel :vor disparea : masina de spalat si aparatele de aer conditionat, expresoarele,vom face economie la mancare si la hartia folosita pentru liste de cumparaturi.
 Recunosc sunt depedenta!Sunt dependenta de modernizare , sunt dependenta de evolutie!


 Insa pana atunci mai este o cale lunga, pana atunci inca mai sunt oameni care desgheata  congelatorul frigiderul astfel!
  Daca nu va doriti sa ajungeti in astfel de situatii, pana ajungem la modernizarea efectiva de care va povesteam , va puteti achizitiona frigidere si congelatoare de aici.
  Cu siguranta modernizarea este si va fi cea mai puternica dependenta pentru fiecare !





25 de comentarii:

  1. Interesant concept :) daca face si 3in1 vreau si eu unul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt tare curioasa cat va mai evolua tehnologia si ce vom mai prinde si noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu i-as adauga un par cu care sa-i dea peste maini celui care ar incerca sa dezghete frigiderul asa ca in clipul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e o idee rea!
    Eu zic sa-l invatam sa faca si inghetata! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana va aparea pastila aia minune care inlocuieste alimentele visam la frigidere care mai de care. Eu as propune si niste frigidere personalizate :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-am gandit niciodata la asta :D Imi place frigiderul meu de acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaa doresc si eu un frigider asa, cu tot incorporat, asa ca un panou de comanda :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...Toate intr-o cu garanție pe viață!😉

      Ștergere
  8. Eu vreau unul in care sa existe tot ce vreau eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oo ce imaginatie bogata si ce imagini explicite ... vreau si eu un asemenea frigider

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când este vorba de vise.... Vărsătorii au toate variantele posibile!😆

      Ștergere
  10. Cand va apare, ma inscriu pe lista. Categoric vreau si eu un model asa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi place foarte mult cum evoluează tehnologia. Din ce în ce mai mult pentru ajutorul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  12. Uff daca ar fi sa gandim atat de departe, tehnologia ne-ar usura vietile de zi cu zi. Maaai ales acest frigider atat de futurist si cu atat de multe functii. Sa stii ca sunt de aceeasi parere cu tine cu acel espressor incorporat pe partea laterala! Ar fi ideal sa avem asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa fie mic, dar sa faca de toate si sa aiba in spate multe, multe rafturi care sa se aprovizioneze singure.

    RăspundețiȘtergere
  14. Abia astept sa vad ce idei indraznete se vor mai pune in practica in viitor

    RăspundețiȘtergere
  15. Chestia cu spalat rufe e de belea. Nu m-am gandit. Mi-ar place, si asa nu prea am spatiu

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu unele idei sunt deacord si cu altele nu! As scoate amprenta. Știu ce am in frigider si nu cred c-ar da bine sa vina un musafir si sa nu-l poate deschide!
    Imi doresc sa se curețe singur! Sa se scuture putin si sa cada tot praful si mizeria din el

    RăspundețiȘtergere