luni, 23 ianuarie 2017

Reciclarea Mosilor de ciocolata!

Ca in fiecare an , imi raman Mosi de ciocolata , pe care nimeni nu-i mai mananca , odata terminate sarbatorile.
Anul acesta ,  surprinzator ne-au ramas doar doi, dar pentru ca nu mai voiam sa aman folosirea lor, m-am gandit sa-i transform in bombonele de ciocolata (mi-au iesit doar 4) pentru ca de restul am facut cateva  oua de ciocolata umplute cu crema de vanilie.
Evident ca nu sunt perfecte , dar s-au mancat rapid!
Cum am procedat?
Am topit pe baie de abur , ciocolata, apoi am pus-o in forme rotunde , cat sa acopar doar peretii acestor forme.Le-am dat apoi pentru 30 de minute afara sa se intareasca.
Am preparat o crema de patiserie cu care le-am umplut si gata!
O idee care mi-a venit pe moment anul acesta.

Voi cum 'reciclati 'Mosii de ciocolata?

2 comentarii:

  1. O ec idee buna, eu am o gascca de mosi ...ma uit sa vad care mai sunt buni si ii fac si eu ..eu mai faceam asa gen cioco bonty

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere