duminică, 29 ianuarie 2017

Desertul de duminica!

Pentru ca nu trece o saptamana fara sa pregatesc  un desert, dar mai ales pentru ca duminica aleg ceva mai fin si mai delicat , astazi m-am gandit sa deschid un nou topic si anume'desertul de duminica'.










Astazi am realizat Ciocogran(asa am numit eu acest desert)

Avem nevoie de:
-jumatati de oua de ciocolata(din cele jumbo)
-granola(eu am o reteta homemade pe care o ador pur si simplu)
-iaurt 
-bucati de fructe(in cazul de fata capsuni proaspete)
-fulgi de cocos bio 
-seminte de chia

Cum se face acest desert?
In 'doi timpi si trei miscari'adica foarte rapid!Se pune in causul de ciocolata iaurt, peste care adaugam celelalte ingrediente dupa preferinte.
Simplu si foarte delicios!

3 comentarii:

  1. Un fel de sandvich facut rapid :D Pare si sanatos. Nu stiu cat de mult satisface pofta de dulce. Ptr mine desertul trebuie sa fie dulce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Satisfice pofta de dulce pentru ca este intr-o coaja de ou kinder (ciocolata) :p

      Ștergere
  2. Ce tare! Ma bucur ca astazi chiar e duminica si ma incadrez :))

    RăspundețiȘtergere