duminică, 15 ianuarie 2017

Cea mai buna pilota din puf doar la ELIDER !

Pentru ca iubesc senzatia de confort in pat si pentru ca nicaieri nu-i mai bine ca la tine acasa , imi doresc asternuturi fine si pilote din puf .La acest aspect sunt perfect de acord cu J care intotdeuana spune"moale si pufos?"..."nu..?atunci nu , multumesc"

 Astazi va povestesc despre un magazin on-line unde sunt lucruri minunate , un magazin on-line care m-a convins de la prima comanda ca are doar lucruri de calitate!

Cautand o pilota , dar nu orice pilota , ci una cu puf de gasca, tinand cont si de recomandarile catorva prietene care au descoperit magazinul innaintea mea, cu pasi timizi, am plasat prima comanda.
 Pe ELIDER am gasit intr-adevar pilota mult dorita , dar initial am fost putin sceptica.Si-mi argumentez imediat aceast scepticism.Pretul era mic , ca sa nu zic foarte mic, comparativ cu alte site-uri unde vazusem o pilota cu puf.Dar vazand ca exista si posibilitatea returului , am plasat totusi aceasta comanda.

Surpriza a fost foarte mare , inca de la sosirea curierului care mi-a adus un colet in varianta xxl.Stateam si ma gandeam de ce este atat de mare!?
  Produsul a venit in ambalajul sau original, o cutie eleganta , stil valiza.(in acest ambalaj o voi si depozita vara cand nu mai am nevoie  de ea).

Pilota este intr-adevar din puf(certitudinea mi-a oferit-o J care s-a straduit sa gaseasca un fulg mic-mic , numai  ea stie  pe unde l-a scos pentru ca eu cautat si n-am gasit nici o crapatura pe nicaieri)
  Atat de mult ne-a placut pilota incat am mai facut o comanda ! Fix aceeasi pilota!(chiar daca initial am zis ca ne facem un set cu perne...am decins impreuna..."pai...tot pilota!"
   Dupa plasarea oricarei comenzi pe site , imediat am fost sunata pentru confirmarea , atat a comenzii cat si a detaliilor legate de adresa de livrare.
   Pe site sunt si articole de papetarie, uz caznic, menaj, imbracaminte pentru adulti si copii, jucarii, accesorii si cosmetice , astfel incat, odata ce ai intrat in acest magazin virtual este imposibil sa pleci cu' mana goala'
   Profesionalism!Calitate!Nota 10 +!

9 comentarii:

  1. Si eu mi-am luat o pilota super-pufoasa, dar am luat-o la reducerile de Black Friday de la Jysk. Of, de ce nu poate fi black friday in fiecare zi, sau macar de mai multe ori pe an :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador magazinul Elider, arata atat de multe produse, incat nici nu stii ce sa iti iei. Trebuie sa iau si eu pilota!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc iarna o pilota si sunt tare multumita de ea, este asa de usoara si calduroasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place inclusiv imprimeul materialului, are niste pene mici si dragute.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte sugestive pozele! Se vede cat de mult indragiti aceasta pilota si, de ce sa nu recunosc, arata demential! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am luat o pilota, dar nu cu puf, si suntem mega-incantati. nu mai zic de perne si prosoape!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mammaaa, o am şi eu. Este genială:pufoasă, moale, am un somn pe cinste. Merită recomandată tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu multe produse de la ei si imi plac. Acum ca am vazut pilota asta, vreau si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu eram extrem de uimita de dimensiunea coletului si nu stiam ce am in colet de este atat de voluminos. Sunt tare incantata e pilota si este foarte calduroasa

    RăspundețiȘtergere