joi, 26 ianuarie 2017

Cand roz ...devine Perfect Roz!

 Cand esti mamica de fetita, treci prin toate culorile si nuantele posibile, insa la mine lucrurile nu au stat intocmai.
 Jasmine a fost si a ramas ...la roz...asa ca, oriunde ma intorc , in orice coltisor al camerei totul este roz.Chiar  daca i-as sugera o alta culoare, face ce face si ajunge tot la ...roz.
  In total asentiment cu Jasmine au fost si cei de la Editua RAO cand au urcat pe site cartea-Perfect Roz-intr-un format extraordinar de frumos , cu mult sclipici si ...cu 350 de abtibilduri.Asta de fapt a fost 'bomboana de pe tort' pentru ca Jasmine nu a mai dorit in secunda doi nici o alta carte , daca aceasta nu era in cos.

  Desi am inisitat ...si am tot insistat-cum  ca aceasta carte era pentru fetite de 4-5 ani , n-am avut nici o sansa; a ramas ferma pe pozitie!Asa incat cartea a sosit...si exact cum au scris pe site-a tinut-o multe ore ocupata !
  Calitatea foilor este fina  cu aspect lucios, imaginile viu colorate-desi predomina evident rozul-n-au facut decat sa-i amplifice Jasminei si mai mult ideea ca unica culoare care merita o atentie deosebita este ROZ!
 
Cea mai tare replica a fost:'uite vezi ca si aici toata camera este roz?!..si mai spuneai ca nu exista asa ceva.."
  Deci, daca si voua va place rozul, sau aveti printese rasfatate ca a mea , atunci este cartea/cadoul ideal!














2 comentarii:

  1. ce dragut pentru o fetita, o sa intru si eu pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. J iubește culoarea roz(practic pentru ea este unica culoare) :)

      Ștergere