luni, 30 ianuarie 2017

ANIAN-Sampon cu musetel fara parabeni

Astazi  vreau sa va povestesc despre un sampon, nou- sosit in baia noastra!
 Anian-sampon cu musetel fara parabeni!
  Jasmine l-a adorat imediat ce a deschis capacul flaconului , pentru ca sinceritatea de copil se opreste la :'cum arata un produs si cum miroase.' Insa restul aspectelor raman la latitudinea mamei care cauta ce e mai bun pentru puiul de om!
  Un mare plus al acestui sampon a fost faptul ca nu contine parabeni.
Daca nu stiti ce sunt parabenii va detaliez putin!Methylparaben , Ethylparaben sau Propylparaben sunt substante utilizate frecvent in industria cosmetica-avand roul de conservare al produsului .De altfel , cu cat un produs cosmetic are un timp de valabilitate mai mare , cu atat contine o cantitate mai mare de parabeni .Acestia stimuleaza productia de estrogen , care ulterior favorizeaza aparitia cancerelor estrogen-dependente(cum ar fi cancerul de san)De aceea produsele cu parabeni sunt de evitat pe cat de mult posibil.Cu atat mai mult la fetitele mici , aflate in crestere.

  Revenind la samponul ANIAN  cu musetel , acesta este un produs destinat copiilor , tocmai datorita faptului ca nu contine acesti parabeni.
  De ce il recomand?

  • spumeaza bine
  • spala si curata scalpul foarte eficient
  • este un produs 'fara lacrimi'(la noi acest aspect este foarte important)
  • are o cantitate mare de produs 400ml /flacon
  • are un pret mic:14 lei 
  • lasa parul moale si matasos dupa utilizare
  • nu contine parabeni
 
 La final, dupa uscare, parul arata foarte bine, incat J mi-a aruncat asa in treacat: 'parca as fi alta persoana'...'am parul moale  de parca sunt pisica'


 Produsele Anian sunt intr-o gama variata pe site-ul Triodeluxe , unde va invit sa va alegeti varianta potrivita naturii parului vostru!

22 de comentarii:

  1. Ce par frumos are Jasmine, imi place asa cret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt parul ei este perfect drept ,însă a dorit să încerce miniplaca de par primită(era roz deci nu putea să faca o excepție).Și pentru că innainte de a realiza acele câteva onduleuri am aplicat și Keratina lichida de la Anian arata așa strălucitor și foarte frumos!😊

      Ștergere
  2. Imi place ca nu are parabeni si parul lui J. arata foarte frumos. Eu folosesc acelasi sampon de ceva timp, dar poate voi incerca altceva de la Anian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. J l-a plăcut de la prima spălare.Copiii sunt foarte sinceri.Ei dacă zic 'Da' la ceva atunci înseamnă că le-a plăcut sincer😉

      Ștergere
  3. nu am luat de mult ceva de la ei, o sa merg in vizita putin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pisicuta ta are niste bucle adorabile! Am folosit cateva produse Anian de care am fost foarte multumita, e timpul sa incerc acest sampon pentru fetita mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca a fi fara parabeni nu este suficient in ziua de azi, tot este un produs ceva mai ok si pe care as fi dispusa sa il incerc macar o data. Cu prima ocazie o sa pun si eu mana pe el! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Produsele de la anian mi se par foarte bune, am avut si eu cateva!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am un sampon de la Triodeluxe pe baza de biotina. Sunt foarte multumita. Pentru Horia am un sampon cu musetel dar de la alt brand.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu n am testat nimic de la ei dar nu e timpul pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am folosit, dar am sa-l incerc si eu acum, ca am aflat de la tine cum este!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am auzit de acest brand până acum și nici nu l-am încercat. Îmi place că ai părul ondulat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este parul lui J in fotografie(ea il are drept-drept - insa aici si-a dorit sa-i fac onduleuri cu miniplaca de par ,dupa ce i-am aplicat pe par Keratina lichida de la Anian)

      Ștergere
  11. Un sampon cu musetel le-am luat si eu la fete, dar alta marca. Ne place cum miroase! Sigur il vom incerca si pe acesta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce am mai patimit si noi cu spalatul pe cap, mereu se plangea ca i-a intrat sampon in ochi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si noi la fel...prosoape la ochi ,tehnici ..hat- hat:P

      Ștergere
  13. Chimicalele astea sunt peste tot. O sa incerc si eu samponul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bun !Jasmine este foarte incantata de el!

      Ștergere
  14. Nu am incercat acest sampon cu musetel si fara parabeni, dar trebuie neaparat ca e destul de ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest sampon nu l-am incercat, dar am folosit o masca si un sampon de la ei si mi-a placut cum mi-a lasat parul. Voi incerca si varianta asta

    RăspundețiȘtergere