marți, 20 decembrie 2016

Cum si de ce am ales Medik-on?!

                                                            


“Sanatatea este o comoara pe care putini stiu sa o pretuiasca , desi aproape toti se nasc cu ea”
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Hipocrate


Sezonul racelilor a inceput de mai bine de o luna.Pacientii cu viroze au fost extrem de multi (comparativ cu anii trecuti) suficient de multi incat eu  DOCTORUL sa-mi fac un  cocktail din multitudinea de virusuri  si fix innainte de vacanta sa fiu RACITA.
  Evident nu o raceala banala .Dar ce eu DOCTORUL sa am o raceala simpla?!Neah!Nu este de mine!Eu trebuia sa ma incadrez la categoria “lucruri complicate”.Si cum cizmarul n-are  incaltari , croitorul n-are haine, asa nu m-am dezis nici eu de la vorba batranilor nostri si m-am trezit cu o viroza … si doar cu cateva pliculete de Fervex si Nurofen in casa.
Vineri fiind , obosita si fara nici un chef de-a cauta o farmacie prin orasul plin pana la refuz de oamenii cuprinsi de “febra” cumparaturilor, am decis sa caut o farmacie on-line





  Intodeauna am fost adepta cumparaturilor on-line , asa cum bine stiti!
  Pana acum insa n-am apelat la o farmacie on-line,  poate pentru  ca niciodata n-am avut starea  aceasta:  ”moale si flescaita”! Numai gandul la aglomeratia din oras m-a facut sa-mi fac un ceai si  sa-m iau laptopul in brate pentru o alternativa rapida si eficienta!






   Pentru ca bugetul pentru luna decembrie era deja stabilit si pentru ca n-am luat in calcul nici macar o secunda interventia unei viroze , am ales o farmacie ieftina din IASI
.


Cum si de ce am ales farmacia on-line Medik-on.ro?


Pentru ca:

·         Am gasit preturi incredibil de mici comparative cu farmaciile din marile lanturi farmaceutice care si dupa aplicarea discounturilor de card personalizat  tot au pretul cu cel putin 20% mai ridicat decat farmacia Medik-on.ro

·         Stau linistita si confortabil in pat cautand produsele de care am nevoie pentru a scapa de aceasta viroza,evitand aglomeratia orasului si cozile interminabile de masini

·         Nu gasesc o farmacista “draguta “ care sa-mi recomande produsul “X” desi eu l-am cerut pe “ Y”.Mi s-a intamplat odata , iar dupa zecile de insitente obosita , chiar am rabufnitt spunandu-I: “Dumneavoastra chiar credeti ca eu ca medic chiar nu stiu de ce anume am nevoie?”

·    Coletul cu produse ajunge prin curierat rapid chiar la usa casei

·         Site-ul este simplu si usor de navigat pe el avand pe categorii de produse(asa am descoperit produse noi despre care nu stiam-la categoria terapii naturiste.Medicina este mereu in miscare si dupa cate observ la fel si terapiile naturiste.

·         Site-ul a fost “dragoste la prima vedere” din cauza produselor homeopate si a remediilor florale Bach pe care putine farmacii le comercializeaza(eu fiind medic homeopat cu studiile la Boiron m-am lovit de multe ori de faptul ca doar anumite farmacii au aceste produse)



·         Daca tot “am intrat “in  aceasta farmacie on-line m-am gandit sis a profit de oferta lunii decembrie si am adaugat in cos apa micelara de la Bioderma pe care am gasit-o la un pret foarte mic comparative cu ultima achizitie(nu aveam nevoie urgenta de ea , dar daca am gasit-o la aceasta oferta nu m-am putut abtine)





Asa ca am pus rapid in cos o cutie de Parasinus ,  Nurofen forte , Aspirina(Acid acetilsalicilic) ,Gripostop si Bronhexin, dar am optat si pentru produse de cresterea imunitatii cu Proimmunity si Septilin.













Voi va faceti cumparaturi din farmacii on-line?

Daca nu ,va recomand !

Profesionalism , rapiditate, oferte si preturi mici!

21 de comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine, pentru mine conteaza sa ma simt bine cand merg sa cumpar ceva....chiar si intr-o farmacie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales intr-o farmacie....Dacă ajungi acolo înseamnă că este chiar o necesitate😏

      Ștergere
  2. Recunosc, produse farmaceutice nu am prea cumparat online. Am reteta lunara compensata pe care trebuie sa o iau din farmacie. Dar daca va fi nevoie as apela cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru reteta compensata intr-adevar trebuie o farmacie (fizic vorbind)dar pentru OTC-URI este foarte convenabil on-line

      Ștergere
  3. Nu am cumparat pana acum produse farmaceutice online, dar in rest achizitionez online fara nici o grija. Dar am evitat unele site-uri care sunt neserioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca am vazut reclama la apa micelara Bioderma, acum pot s-o achizitionez la un pret redus.

    RăspundețiȘtergere
  5. de curand am primit si eu o comanda de la o farmacie online si am fost tare multumita de ea! alegi ce ai nevoie, platesti cu cardul, si astepti curierul! nimic mai simplu

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o farmacie aproape de casa, au mereu promotii la cosmetice si preturi bune la medicamente, pot comanda medicamente si mi le aduc a doua zi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cunosc site-ul Medik-on si imi place varietatea produselor de aici. Este atat de comod sa comanzi online. Sunt fana :-D.

    RăspundețiȘtergere
  8. Medicamentele sunt singurele pe care nu le-as comanda pe net. In primul rand, nu stiu daca sunt in garantie, mie mi s-a intamplat de la o farmacie supercunoscuta, offline, ca sa zic asa, sa iau 2 medicamente pentru copii, expirate de cateva luni bune! Acum ma uit de 10 ori inainte sa cumpar ceva pentru copii, mai ales.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am cumparat pana acum produse farmaceutice online, sincer acum sunt in căutarea unui medicament care nu îl găsesc nici online dar nici in farmacii

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am auzit de aceasta farmacie pana acum, dar vad ca apa micelara Bioderma, preferata mea...este doar 50 lei!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa am zis și eu😏Mai aveam cam jumătate în sticluță pe care-l folosesc ,dar prețul m-a convins să o iau și pe această(oricum apa micelara e folosita zilnic de mine)

      Ștergere
  11. Si eu sunt adepta cumparaturilor online si trebuie sa-mi refac stocul de medicamente pentru raceala asa ca o sa arunc un ochi pe site.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat de mult s-au înmulțit Virozele chiar te sfătuiesc să o faci!Eu mereu spuneam că sunt "imuna "pentru că n-am avut niciodată o viroza așa puternica.

      Ștergere
  12. Eu nu sunt adepta comenzilor online mai ales cand vine vorba de medicamente,fac si practica intr-o farmacie si n-ar avea rost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt medic ,dar asta nu înseamnă că nu prefer să cumpăr produsele pe care le caut la un preț cât mai bun!Iar partea aceea cu sositul coletului la ușă pentru mine este esențială având în vedere că mereu sunt în criză de timp!

      Ștergere
  13. Eu cred ca e o idee minunata sa cumperi medicamentele on line pentru ca eviti cozi le, preturile mari si Mai ales alti virusi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este,dar aici eu m-am referit strict la OTC-uri...Pentru produsele la care pacientul are rețetă compensata se stă totuși la coada in farmacie...

      Ștergere
  14. Da, cred ca se fac vreo 2 anisori de cand tot comand online medicamente. Din pacate nu toate sunt aduse prin curier, trebuie ridicate direct din farmacie.Nu stiu care e faza, politica farmaciei probabil, ca doar sunt pastile fara reteta de la doctor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am inceput sa dau comenzi online pe diverse site-uri de farmacii. Este mult mai comod si mai ieftin. De acest site nu stiam. Sper ca ai scapat de raceala ...

    RăspundețiȘtergere