marți, 29 noiembrie 2016

Tu cat esti de puternic?!

   Dalai Lama spunea:"Omul isi sacrifica sanatatea pentru a face bani.Apoi isi sacrifica banii pentru a recupera sanantatea.Apoi este nerabdator sa vina viitorul incat nu traieste prezentul.Rezultatul fiind ca nu traieste nici in prezent nici in viitor;traieste ca si cum niciodata nu o sa moara si apoi moare fara sa traiasca niciodata cu adevarat!"Asa ca...

  Tu cat de puternic esti?

  O intrebare la care fiecare ar scrie un raspuns diferit . De ce?!Pentru ca fiecare va privi aceasta intrebare din propria "directie"
Cat de puternica sunt eu?Cat de puternica am fost?!

  Am fost puternica ...ori de cate ori puiul meu , Jasmine a facut febra si eu medicul n-am inteles de ce eu?!de ce ea?Am strans din dinti si am fost mai mult mama, mai mult medic,Dumnezeu stie?!Am fost puternica atunci cand medicul a invins si am plans la fiecare injectie pe care i-o faceam mai mult decat a plans ea.Dar am fost suficient de puternica incat sa reusesc sa o fac bine -ori de cate ori a fost racita sau a durut-o burtica.
Am fost puternica atunci cand cu larimi in ochi a venit si mi-a sus:"Mami, Perla(pisoiul ei) a disparut!Cineva mi-a furat-o!" si intreg universul ei s-a prabusit  pentru un simplu pisic.

  Am fost puternica atunci cand studenta  la medicina fiind , am petrecut un Paste alaturi de mama intr-o rezerva de spital si am vegheat-o zi si noapte pentru ca ea sa fie acum alaturi de noi.Am fost atunci puternica pentru ea, pentru fiecare moment din viata in care EA a fost puternica pentru mine!

  Am fost puternica pentru pacientii mei care vin in cabinet si ma fac parte din povestea lor de viata..care pleca apoi cu sperante , cu vise ,cu ganduri mai bune.
  Ce m-a facut sa merg innainte si sa fiu puternica?Probabil viata! Pentru ca m-am condus dupa principiul:"Ceea ce esti se va vedea in ceea ce faci"(Thomas Edison)


  Da ..am fost puternica ...in felul meu...pentru cei care au contat pentru mine , pentru cei care au facut parte din <Universul Meu>...dar trebuie sa recunosc ca am avut si momentele mele in care n-am fost suficient de puternica...Dar intotdeauna cei dragi mie , pentru care am fost puternica mi-au spus:


  Dar daca ne uitam la Stalinskaya -ea este puternica!Inca rezista!Dupa 20 de ani pe piata din Romania, neclintita!Ce o face sa reziste?Ce o face sa fie puternica?Oare taria?Oare puterea?Oare finetea ?Stilul?!Sau pur si simplu -pentru ca este un produs rusesc, iar tot ceea ce este facut in Rusia este facut sa reziste?!

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter.Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu