marți, 1 noiembrie 2016

Si eu sunt un TNT azi!

  O zi calma de marti...si nu de 13 marti  , ci una de 1 noiembrie ..marti.Cineva a numit ziua de marti cu  3ceasuri rele...sincer eu nu-mi amintesc cate ceasuri rele am avut astazi...nici macar nu stiu daca sa le numesc rele.Dar sa va povestesc...
  Ajung la cabinet..ca de obicei(pana aici nimic special)si deschid calculatorul (deja pe hol ma asteptau cativa pacienti)Si...surpriza! Din nou a nu stiu  a cat-a zecea oara sistemul SIUI nu functioneaza!Serios?!

  Incerc sa par calma....


Cine naiba si-ar dori un doctor care sa-l consulte si care sa tranteasca  si sa bufneasca pentru ca trebuie din nou sa le explice pacientilor ca.."stiti este 1..si  ne asteptam sa nu mearga sistemul... dar na, v-am facut programare pentru ca totusi speram sa mearga"

  Asa ca , apar zambitoare in hol si incerc sa par ...calma..?!cam asa ...Evident ca nimeni nu ma astepta in prag sa-mi cante o serenada (mi-as fi dorit eu)

  Consultatiile primei ore au decurs incet si foarte incet...cu zeci de notite pe langa si explicatii la fiecare pacient care aparea nou si nu stia cum stau lucrurile....iar eu dupa prima ora de explicatii stupide...eram cam asa..



..dar....surpriza!Sistemul  electronic merge!
E doar ora 12 ..adica na..daca stiam ma trezeam si eu ca printesa la 11 si veneam sa-mi vad pacientii dupa ora critica.Avand in vedere ca  dupa ora 13.30 trebuia sa plec sa vad alti pacienti in teritoriu , era o nimica toata sa ma concentrez asupra celor 20 de pacienti programati pana in ora 12...sa-i consult intr-o ora si jumatate pe toti(ca sa nu mai vorbim ca fiecare dorea sa fie primul ...daca tot mergea ..)
   Dar eu...eu sunt deja fericita!Domne' merge sistemul si putem face retete compensate!.
   Wow!Victorie!
   Cine mai spune ca viata de medic este simpla?!

   Dar ziua nu s-a terminat.Am plecat intr-un final de la cabinet , am vazut si cativa pacienti la domiciliu , apoi obosita m-am asezat la un film...era deja ora17..asa ca mi-am reamintit "vremurile bune" in care nu conta ca este o zi de marti sau ca sunt 3 ceasuri rele,mi-am reamintit cum era "pe vremea mea " cand ieseam la un film cu un baiat si am savurat "Top Gun" de la TNT.
   Pentru ca eu astazi n-am fost doar un personaj , pentru ca eu astazi am fost si"Blade" si "Gladiator" , dar  m-am simtit pe alocuri facand parte si din "Zoolander" dar si din "The Love Guru" va invit si pe voi sa vedeti noua grila de programe de la TNT si sa zambiti sau sa va transpuneti intr-o alta lume atunci cand ziua voastra incepe ca a mea ...pentru ca nu-i asa?! Nu trebuie sa o si incheiem cum incepe!Si cumva ,daca inceputul zilei nu a depins de mine ,am vrut macar ca sfarsitul zilei sa depinda asa ca m-am asezat comod in pat cu o ceasca de ciocolata calda in mana si am revazut a nu stiu cata oara un film bun!
  Daca mai trebuie sa adaug ceva este o lista de filme care vor rula zilele acestea si pe care o puteti consulta aici.
  Deci..."what's so special about today?"
  Pentru mine doar momentele petrecute acasa ...momentele de relaxare la un film bun...in rest doar o zi obisnuita de medic intr-un sistem romanesc!

4 comentarii:

  1. o sa ai o zi perfecta, presimt :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha.... o merge sistemul dar pana ajunge pacientul la farmacie s-ar putea sa pice :D S-au mai vazut cazuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand merge...cand nu vai de nervii mei si-ai asistentei!(si al pacientilor)

      Ștergere