miercuri, 16 noiembrie 2016

Stilul meu

"Cand o femeie se imbraca bine, probabil stie ca barbatul o vede atragatoare , ca si cum nu ar fi imbracata cu nimic" spunea candva Christian Dior.
  Daca ar fi sa ma prezint , daca ar fi sa-mi aleg un stil vestimentar n-as putea sa ma opresc la unul anume.Sunt mereu "in miscare" uneori tin pasul cu moda , alteori raman putin in urma , dar intotdeauna cand ma uit in sifonier am senzatia ca n-am cu ce ma imbraca.Oare exista vreo femeie care sa spuna " am destule haine"??
  Sunt perfect de acord  cu dressingul virtual! Sa poti avea un creion fermecat care sa dea viata hainelor desenate...visul oricarei femei...
 


 Revenind la stilul meu , pot spune ca as alege vara..pardon rochia de vara, dar cum avem 4 anotimpuri ma raportez cu cate un stil aparte fiecaruia, asa cum ma raportez cu un stil diferit daca este vorba de o zi obisnuita sau o zi in care plec la o conferinta medicala sau o petrecere.Poate de aceea in garderopa mea sunt o multitudine de stiluri(pentru ca viata mea este putin mai complicata si in fiecare zi altfel)
  Astazi aleg o zi obisnuita de cabinet, o zi in care ma imbrac confortabil.

Culoarea preferata este violet si cu toate acestea nu pot spune ca se reflecta acest aspect in rochitele pe care le port.

De ce?Pentru ca "cea mai frumoasa culoare din lume este culoarea care arata bine pe tine"(Coco Chanel) iar eu am observat ca ma prind nuantele de gri in aceasta perioada a anului , nuante roz/turcoaz primavara,  rosu-alb iarna , iar vara imi permit orice culoare -pentru ca soarele se asorteaza cu orice port- indiferent unde merg.

Da, pot spune ca pentru mine rochia clasica a fost si va fi mereu la moda.Pentru ca in definitiv ce este moda?
"Moda nu este ceva care exista doar in rochii.Moda este in cer, moda are legatura cu ideile, modul in care traim , ceea ce se intampla"(Coco Chanel)



  Cred ca sinceritatea vine de fiecare din partea Jasminei in momentul cand intreb"Cum arat?!"Pentru ca ea ma priveste cu acei ochi calzi si nevinovati , pentru ca ea nu stie ce insemana "noua colectie de toamna/iarna" pentru ca ea ma priveste ca "mama".Primesc insa mereu critici din aceasta directie si evident ca atunci incep sa-mi pun si eu intrebari:"am ales bine?"
 


  Niciodata nu cred ca am suficiente rochii!

  Si stiti ce?!
  Pentru ca " acolo unde este o rochie  este si o femeie, daca nu exista femeie , nu exista nici rochie"(Coco Chanel)
   Asa ma simt  si eu!Este adevarat ca aceasta este doar o" pagina din cartea colectiei mele" in materie de haine.

   In ceea ce priveste alegerea perfecta...aici este o alta poveste.Perfect pentru cine?(in primul rand)Daca te orientezi ca rochia sa fie perfecta din punct de vedere al colegei de servici mereu cu un ochi critic pe tine atunci ai ceva de lucru.
 

 Daca te pui in postura de manechin atunci trebuie sa-ti asumi acest rol pana la capat!
 
Eu insa prefer stilul rochitei comode, in care sa ma simt confortabil, la care sa pot sa-mi aleg accesoriile in functie de starea sufleteasca a acelei zile.Aleg uneori un toc foarte inalt ,alteori un toc mediu, dar intotdeauna aleg comoditatea ! Pentru ca insasi Marilyn Monroe spunea:"Da-i unei fete pantofii potriviti si va cuceri lumea!" altfel...




   Se spune ca fericirea nu poate fi cumparata cu bani.Se spune ca frumusetea vine din interior.Se spun multe...dar eu raman la ideea mea "vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca sunt acri".
  "Cine spune ca banii nu pot cumpara fericirea , pur si simplu nu a stiut unde sa mearga la cumparaturi"-Bo Derek.
   Si atunci unde mergem la cumparaturi pentru a fi in pas cu moda?!


    Cum unde?La calculator!

  Cine are timp de cumparaturi?Eu sunt mereu contracronometru , asa ca prietenul meu este mediul on-line care-mi furnizeaza rapid noua colectie, care-mi spune  daca  am sau nu ceva reduceri(bugetul este intotdeauna prea mic pentru ca niciodata nu ma limitez doar la un singur articol).
   Si pentru ca sunt femeie , pentru ca niciodata nu am suficiente rochii sau bluze , pentru ca intotdeauna cel mai bun medicament antistress este o "pilula" pe care sa o porti -nu sa o inghiti, pentru ca secretul fericirii unei femei este sa arate intotdeauna bine , pentru ca"de-a lungul anilor am invatat ca ceea ce este important la o rochie este femeia care o poarta"(Yves Saint Laurent) pentru toate acestea am ales sa ma imbrac in stilul meu!

NOTA:Articol scris pentru SuperBlog



18 comentarii:

  1. Eu nu am nici macar o data destule haine ... :) :) Mai ales daca sunt reduceri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Femeile ar trebui sa poarte mai des rochii. Indiferent de anotimp. Sunt mult mai comode si te ajuta sa fii feminina, indiferent de greutate, tot sexy vei arata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu zic atunci cand plec undeva ca nu am cu ce sa ma imbrac desi garderobul pica de atatea haine. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu caut in sifonier....care tipa de haine....si mereu nu am cu ce sa ma imbrac :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Au multe rochii absolut incantatoare. Si ai dreptate. O femeie nu are niciodata suficiente haine, rochiile sunt prea putine, iar de pantofi si genti nici nu mai amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu am suficiente rochii si as mai vrea si o geaca ...

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) ma simt...niciodata nu am haine destule!

    RăspundețiȘtergere
  8. De cand ma stiu am suferit de boala "nu am in ce sa ma imbrac" Sifonierele zac de haine, bunica mea se plange ca "am trimis toate toalele la ea" :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Rochiile sunt cele mai feminine, îmi plac la nebunie! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am sifonierul burdusit de haine si am impresia ca niciodata nu am nimic. Intotdeauna vreau mai mult, in special rochii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac tare mult rochiile. Cand eram mai mica nu le purtam mai deloc, dar de cativa ani...

    RăspundețiȘtergere
  12. Niciodata nu am destule haine , atunci cand vreau sa ies in oras si vreau sa ma imbrac cu ceva nu gasesc cum sa le combin si de ''nevoie'' imi iau altceva...Iar rochiile sunt preferatele mele am cateva modele si parca tot as mai vrea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu cred ca este bine sa stii care este moda si cum este bine sa te imbraci doar sa tii cont de lucrurile care iti vin bine si sa tii cont mai mult de acest aspect

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place ce ai ales! sunt fan shopping online, nu cred c-as mai avea randare sa ma duc in magazine fizice si sa pierd mult timp

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu cred, ca am vreodata destule haine. :)))

    RăspundețiȘtergere