luni, 28 noiembrie 2016

Pentru corpul tau!

Astazi vreau sa va povestesc despre o experienta placuta!
Un magazin on-line care-si respecta clientii  din mediul on-line!
Mereu contracronometru, prefer aceasta varianta mai ales cand este vorba de produse pe care le-am mai folosit si stiu ce comand.Cand nu cunosc produsele de pe un site on-line este destul de complicat sa ma convingi sa cumpar...adica poate un pret care sa ma dea pe spate , sau poate ca magazinul respectiv sa aiba recenzii bune pe care sa le consult anterior!
De obicei comand on -line- daca cunosc cate ceva despre acel site....nu de alta , dar s-a scris destul de mult si despre "tepe " din mediul on -line ( nu ca in viata reala acestea n-ar exista...curand va povestesc si despre o astfel de teapa care mi-a fost trasa nu mai mult decat de Inglot la targul  Makeup Fest)
Dar...  sa revenim la lucrurile bune si frumoase!
Anul acesta am fost (ca in fiecare an )la targul de Make-up  de la Romexpo si mi-am cumparat o multime de produse cosmetice.Pentru prima data au lipsit cei de la Farmasi.Mie imi plac foarte mult produsele lor!Sapunul lichid si gelurile de dus- pur si simplu au un parfum extraordianar!
Asa ca , putin dezamagita ca nu i-am gasit , m-am gandit sa fac  comanda on-line.Pentru prima data am apelat la acest magazin la recomandarea unor prietene.
Ce mi-am comandat?!

Sapun lichid cu cirese pe care Jasmine ar fi fost in stare sa-l bea!
500 de ml la 8 lei!
Sapun lichid Farmasi hammam pure musk este foarte concentrat si practic parfumeaza intreaga baie de la prima aplicare.
Pentru ca iarna corpul meu necesita o ingrijire mai speciala , pentru ca imi place sa ma cuibaresc in pat si sa-mi simt pielea matasoasa si parfumata, am ales din aceeasi gama si o lotiune pentru corp si maini cu argan pe care o gasiti aici.


Nu puteam sa parasesc magazinul fara sa comand ceva si pentru printesa mea Jasmine!Asa ca am luat din aceeasi gama Farmasi servetele umede pentru ghiozdanel si un spray cu propolis pentru trusa de urgenta.Da ....depre acesta nu stiam prea multe , dar m-am "riscat"-in cel mai bun mod as putea spune.Un produs nou pentru mine , pe care am decis sa-l incerc acum.



Folosesc frecvent propolisul in trusa personala , dar pana acum nu am gasit varianta care sa se pulverizeze in format asa de mic.Practic il poti lua in poseta!Mi-a placut foarte mult si deja l-am pus in practica!Jasmine s-a zgariat intr-o crenguta si-i curgea sange.Cu ajutorul acestui spray cu propolis si galbenele am dezinfectat si oprit sangerarea instantaneu.




De ce <Pentru corpul tau?>

Pentru ca:

  • magazinul are preturi mici 
  • comanda ajunge rapid (48 de ore) fix acasa (nu trebuie sa cari de sacose prin mall)
  • magazinul este foarte bine structurat si nu te pierzi in el cautand ceva de parca ai cauta" acul in carul cu fan"
  • mi-a placut ideea lor cu feedbakul-oamenii sunt seriosi si vor sa primeasca orice problema daca aceasta ar aparea -de aceea exista un chestionar pe care-l puteti lasa la finalul comenzii(pentru mine a reprezentat inca o dovada de transparenta)
  • produsele au ajuns intacte datorita modalitatii de impachetare
Da!Mie mi-au placut!Ii recomand! Pe o scala de la 1 la 10 au nota 10 din partea mea!




34 de comentarii:

  1. Daca au primit nota 10 ...atunci chiar merita :D
    O sa ma uit si eu :D
    Merci pentru pont!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu de la ei produse cosmetice Farmasi si Kallos de care sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nume frumos are fiica ta! Nu a putut sa nu iti mentionez asta, mi-a placut de cand l-am citit prima data :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc..este un nume ales special ..pentru ca este nascuta atunci cand infloreste iasomia(jasmine =iasomie)

      Ștergere
  4. Imi place ce ti-ai luat. Numai bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam de ei. Nici eu nu am mai auzit de spray cu propolis. mi-ar trebui si mie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi propolisul nu lipseste din trusa de prim-ajutor!Se poate folosi direct pe orice tip de rana ,bubita sau muscatura de insecte.Sterilizeaza mai bine ca orice dezinfectant si in acelasi timp realizeaza o bariera protectoare impotriva suprainfectarii.

      Ștergere
  6. Nota 10 si din partea mea. Au de toate de la mic la mare si preturi destul de bune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Prețurile sunt chiar foarte mici, iar produsele alese de tine sunt de calitate. Ai făcut o afacere bună ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac produsele tale, sa le folosesti sanatoasa & fericita! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am cateva comenzi la activ de pe acest magazin online si-s super multumita de ei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am comandat de 2 ori de la ei si am fost foarte multumita de produse si de profesionalismul personalului. Chiar au preturi mai mici decat in hypermarket la multe produse.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau si eu sapunul de cirese. Chiar ma gandeam ca as incerca un sapun lichid nou, dar ceva sa ma dea pe spate. Iata ca ai venit tu cu o idee!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am comandat de doua ori de la ei si-mi plac produsele, au preturi decente :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am facut si eu cumparaturi de la ei, au produse bune si preturi acceptabile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu practic m am indragost de sapunul de maini de la Farmasi din gama asta Hamamam , sunt geniale.

    RăspundețiȘtergere
  15. M-ar tenta sapunul cu mosc! Cred ca miroase yummy.

    RăspundețiȘtergere
  16. O gramada de produse bune pe care as vrea si eu sa le folosesc. Cred ca pun si eu de o comanda la ei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca as manca sapunul ala lichid cu cirese :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am auzit de spray-ul cu propolis pana acum , vreau sa incerc si eu pare interesant

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spray-ul cu propolis este unul dintre cele mai folosite.Nu plec niciodata fara el in vacanta.Orice mica zgarietura se dezinfecteaza si se vindeca ulterior mult mai rapid.

      Ștergere