sâmbătă, 19 noiembrie 2016

Dragostea pur si simplu mereu uimitoare!

"Nu poti sa mananci mancare buna si atat.Trebuie sa si vorbesti despre ea cu cineva care intelege mancarea buna si tot ce insemana ea"(Kurt Vonnegut) asa cum nu poti sa vorbesti despre dragoste daca nu o simti, daca nu o traiesti !
 O zi obisnuita de luni.Telefonul suna parca prea matinal .
 -Hei ...buna..a...te-am trezit?!
 -Pot spune ca teoretic nu dormeam....practic...cam da.Ai patit ceva?
 -Da!Sufar de inima!
 -Draga  mea la ora asta sufar si eu de inima!N-ai vrea sa ma suni mai tarziu...poate ne facem bine amandoua!
-Hai mai , nu mai poate omul sa fie glumet cu tine!
-La prima ora a diminetii de luni?Glumesti?Dar care este motivul pentru care ai palpitatii matinale?
-Ma logodesc!
-....
-Alo?!Mai esti sau ai facut deja stop cardiac?!
-Pai....Tu?Tu care ai renuntat definitiv la barbati ,dragoste , bla bla...chestii de genul acesta?!Dar cum s-a intamplat?Hai ca deja m-ai facut curioasa...si deja sunt treaza de-a binelea!Sa nu-mi spui ca ti-ai gasit un vegetarian !
-Hei...nici chair asa...de fapt este fix opusul meu!Dar stii tu" extremele se atrag"Te-am sunat sa te invit la logodna noastra!
-Unde?
-La Residence Hotels! O sa-ti placa!Pentru mine a fost dragoste la prima vedere asa cum a fost si EL!
-Cand ?
-Ei cand?Duminica?
-Care duminica draga?
-Cum care duminica?peste 6 zile..trezeste-te ca este luni si tu inca dormi!
Am inchis telefonul si m-am apucat de bombanit"ce-o fi apucat-o sa faca glume la ore de-astea matinale...stie bine ca sunt treaza abia dupa ora 10"
Ziua a trecut rapid , asa cum au trecut si restul zilelor saptamanii.Sambata suna din nou telefonul.
-Maine la ora 14 ne vedem!Am uitat sa-ti spun... luni!
-Maria ..am crezut ca este o gluma...chiar te logodesti?!
-Da ...poate sa glumeasca cineva cu dragostea?

Am ajuns la evenimentul respectiv tot cu ideea mea fixa ca totul  era  doar o gluma . Doar o cunosteam pe Maria si ea mereu facea cate o "boroboata" si organiza cele mai traznite petreceri la care nici nu te-ai fi gandit vreodata.



De data aceasta insa lucrurile erau cu totul diferite.Atmosfera era parca desprinsa din povesti.Totul era perfect pus la punct.Maria zambitoare intr-o rochie de culoarea trandafirilor de mai, apare in prag toata numai un zambet:
-"Succesul depinde de pregatirile prealabile;fara de care esecul este inevitabil"
-Mai nou esti filozof?
-Hai draga, a spus-o Confucius si am considerat ca  de data asta chiar a avut dreptate!Chiar mi-am gasit "jumatatea" si am vrut ca momentele noastre sa fie unice!Asa ca ne-am ales aceasta locatie unde incep cele mai frumoase povesti de dragoste!Un restaurant cu specific mediteraneean in Bucuresti in care rafinamentul sa  ne faca sa uitam de restul lumii macar pentru o seara!

Totul parea desprins din povestile cu zane si feti-frumosi!

Debutul a fost reprezentat de cateva aperitive care ne-au incantat papilele gustative pe o muzica suava care anunta o simfonie de gusturi si placeri nevinovate.






Un meniu fin si delicat :somonul la gratar cu brocoli langa un pahar de vin alb pentru mine a fost vedeta serii care a facut un duet minunat( exact ca si mirii) cu trufele din desert.

     Ciocolata intodeauna a fost ca si dragostea:putin dulce putin amara ,dar intotdeauna  duetul perfect!
 
"Nu e nimic mai interesant decat sa te intorci intr-un loc care a ramas neschimbat ca sa iti dai seama cat de mult te-ai schimbat tu" spunea Nelson Mandela .
  Eu m-as intoarce cu siguranta aici!Probabil foarte curand ...la nunta!

Nota:Articol scris pentru SuperBlog

Un comentariu:

  1. Probabil, foarte curând... La Gală! :D
    Ne bucurăm pentru prietena ta și îți mulțumim pentru articol! :)

    RăspundețiȘtergere