luni, 28 noiembrie 2016

Nasuc fericit cu Vapour Rub!

Care este diferenta dintre un medic si un medic- mamica?
Una esentiala!
O mamica stie ce insemana cand puiul ei  se trezeste in toiul noptii si spune"Mami nu pot sa respir!"- pe cand un medic  fara copil doar isi imagineaza!
Dar daca puiul de om este prea mic sa-ti spuna asta?!Ei ...atunci incepe momentul de "fericire"!








Copilul plange!
Mamica:"Oare i-e foame? are colici?"
Copilul refuza sanul!Poate chiar ii este foame ,dar odata ce caile respiratorii sunt obstruate el nu poate sa suga la san ori la biberon.Cand se intampla cel mai frecvent acest lucru?
Evident:noaptea!(mamicile stiu deja)


Fiind un topic local , sub forma de gel,se poate folosi de catre mamici chiar si cand puiul doarme( si-l observam ca respira greu).Se aplica fie in zona pieptului ,fie la nivelul aripilor nazale in cantitate mica .Si chiar functioneaza!

De ce?Datorita principiilor active : eucalipt, cimbru si menthol.

Uleiul esential de eucalipt este:

  • antiseptic si decongestionant nazal
  • expectorant si mucolitic
  • antimicrobian si antibacterian
  • repulsiv pentru insecte(asa ca tantarii stau depare de bebelus)
  • antiviral si antiparazitar
Uleiul esential de cimbru este:
  • revigorant pentru sistemul nervos
  • decongestionant nazal
  • antalgic
  • antimicrobian cu spectru larg
  • stimulent al sistemului imunitar
Mentholul este:
  • antiseptic
  • anestezic
  • antiinflamator
  • decongestionant nazal
  • antispastic si astringent
Gelul Vapour Rub le contine pe toate trei intr-o sinergie perfecta!

Children's Vapour Rub ( intr-un borcanel de 50 de gr) -doar pentru uz extern-gelul este recomandat de catre producatori de la 6luni  in timp ce Snuffle babe de la 3luni in sus.Cu toate acestea produsul se poate folosi si de la varste mai mici , daca se aplica o cantitate mica pe un servetel sau un prosop langa capul copilului .

Atentie !

  1. Nu aplicati produsul pe mucoase sau pe tegumente iritate sau inflamate!Evitati contactul cu ochii!Dupa aplicarea acestui gel -mamici sa nu uitati sa va spalati mainile cu apa si sapun pentru  a evita eventualele neplaceri care pot aparea prin ducerea  reflexa a mainii la ochi!
  2. Pastrati produsul la o temperatura optima -mai mica de 25 de gr(dupa cum recomanda producatorul) ferite de lumina(sunt uleiuri volatile in compozitie)
  Sa nu uitam ...un copil care nu poate respira pe nasuc ,o va face pe gurita.Ulterior acest lucru se va concretiza intr-un gat inflamat !Un sugar care nu poate respira pe nasuc va refuza alaptatul!

   Pastrati nasucul fericit cu Vapour Rub pentru ca zapada este prea frumoasa sa o evitam!



20 de comentarii:

  1. Am auzit de acest produs si l-am vazut si in farmacii .

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa tin minte pentry cand va aparea un bebe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bun si pentru noi cei mari...dupa o joaca prin zapada cand nasul ne face "figuri"

      Ștergere
  3. Maimutelul pare asa de trist!
    Am vazut acest produs in farmacii, nu stiam daca e bun

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca e bun pt copii, atunci trebuie sa fie bun si pt adulti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooohhh ... cat sunt de neajutorati micutii astia. Noi ca adulti stim sa lupram cu disconfortul dar ei... Trebuie sa-i ajutam cu produse bune si multa atentie

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu il folosesc cand baietelul meu este racit, il aplic pe piept si il ajuta sa respire! Il recomand cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un produs foarte eficient, eu l-am utilizat acum 2 saptamani cand fetita mea a fost racita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetita mea și.l pune singurică pe năsuc dacă e înfundată😃

      Ștergere
  8. Am tot citit despre acest produs ca este bun si o sa-l iau si eu in curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu ma pregatesc sa fiu mamica si am gasit informatii foarte utile in articolul tau. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Superba prima poza. Plusul face toti banii. Are niste ochisori asa tristi ca se potriveste manusa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiam de aceste geluri, foloseam si eu cand eram mica. Acum folosesc un mix de ulei facut de mine ce contine un ulei baza, eucalipt, arbore de ceai si lavanda. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am tot citit despre acest produs. Pare foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din pacate nu am auzit, probabil si datorita faptul ca nu am avut nevoie. Bebe inca nu este pe strada mea, dar cand va veni, atunci voi fi si mai informata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am folosit si eu acest produs si mi-a placut. Este bun pentru un copil mic si mofturos care nu poate respira

    RăspundețiȘtergere