marți, 8 noiembrie 2016

Internetul necesitate sau relaxare?!

  Sunt momente in viata in care, pur si simplu, realizezi cat de importanta este relatia ta cu ceilalti...cum interactionezi cu ceilalti , sau pur si simplu cum te relaxezi in timp ce stai comod cu o cutie de floricele de porumb in brate si vezi un film on-line.
  Dar astazi nu depre relaxare este vorba ci despre necesitatea internetului...pentru mine  ca medic.
  La orice cabinet medical(aflat in relatia contractuala cu Casa de Asigurari) reteta pacientului se face si se semneaza electronic(asta cand merge si SIUI-ul...dar aceasta este o alta poveste)..iar pentru a semna electronic o reteta de ce avem nevoie?...da ...in afara de semnatura electronica, avem nevoie de internet!Si cum trebuie sa mearga internetul  pentru ca pacientul sa primeasca reteta rapid dupa ce este consultat?...pai cam asa...
  Cum merge in realitate?!Hmm...aceasta este o intrebare care prezinta un raspuns delicat!Argumentam !

  1. Uneori merge relativ bine- in viziunea mea -daca consultatia dureaza 10-12 minute, reteta electronica dureaza 5-7 minute;asa ca la final eu si pacientul suntem cam asa:
  2. Se intampla insa sa avem si zile bune:consultatia sa dureze 5-10 minute, iar reteta sa fie in sistem in fix 50 de secunde....evident si eu si pacientul (si restul de la usa cabinetului)  perfect multumiti
  3. DAR...sunt zile in care consulatiile  se desfasoare normal insa ..reteta sa nu mearga din cauza internetului....si urmeaza..."Va rugam asteptati pe hol pana se finalizeaza reteta dv sa putem consulta si urmatorul pacient" si acesta iese ...consult un alt paacient ,care evident nu poate sa-si ridice reteta pentru ca cealalta nu s-a transmis ..iar cand internetul incepe sa functioneze cum sunt pacientii mei la mine in cabinet?  
                                    Dar eu la sfarsitul zilei de lucru?!Rupta de oboseala evident!                                                           
Astazi despre o astfel de situatie va povestesc.Dimineata ajung la cabinet ,eram asteptata deja de 4 pacienti pe hol,deschid calculatorul , incep intre timp consultatia...termin consultatia....reteta nimic..Pacientul asteapta cuminte pe hol.Intra pacientul urmator ,aceeasi poveste si tot asa pana constat ca trecusera deja doua ore si nici o reteta.Sun operatorul de internet si-i explic situatia:
-Buna ziua..sunt doct. X si am o mare problema...N-am internet!
-Buna ziua...va facem o programare pentru ca unul dintre colegii nostrii sa vina pe teren si sa verifice (si-mi face programarea peste doua zile evident in afara orelor mele de program)
Incerc sa-mi pastrez calmul si le explic situatia..ca nu este totusi un internet montat pentru relaxare ci este o necesitate pentru pacientii mei.
-Doamna doctor pentru fiecare utilizator al nostru internetul este o necesitate!
Cu replica aceasta m-a dat gata!M-a pus la colt!
 Am incercat sa gasesc solutii " ortodoxe " , am trecut de la "va rog" la "reziliem contractul"de fiecare data m-am lovit de un zid "Avem operatori putini pe teren si toate solicitarile se fac programate!" de parca eu stiam sa-mi fac programare cu doua zile in urma- anticipand ca-mi va cadea conexiunea.
Intr-un final s-au deranjat a doua zi sa vina si sa constate ca era o problema a Routerului Wireless.

Ce am invatat eu din aceasta intamplare?! Privind partea buna a lucrurilor(apoi si judecand la rece) ca daca au" putini oameni pe teren" si "solicitari multe" era foarte clar ca, nu aveam numai eu o problema.Am ales ulterior o alta companie!
 Ce trebuie sa faci in momentul in care iti alegi echipamentul pentru internet?
 Te documentezi!Cum este compania care-l produce , de cati ani este pe piata(cu cat mai multi cu atat creste nivelul de incredere)cati angajati are?Ce parere au si alti utilizatori depre produsele respective si mai ales daca sunt utilizatori nemultumiti...cati? si de ce?

 









 D-Link Corporation  a fost infiintata in 1986 in Taipei sub numele de Datex Systems Inc -inceputurile sala fiind prin a vinde adaptoare pentru retele,ulterior devenind dezvoltator si producator de solutii pentru retelele  companiilor sau a clientilor individuali.
  Vorbim practic de un brand care are 30 de ani de experienta in domeniu-in ceea ce priveste realizarea de produse tehnologice-din domeniul networking si comunicatii.
  Produsele destinate marilor companii sunt de securitate su business, switching si wireless , in timp ce produsele destinate consumatorilor individuali sunt de broadband , Digital Home si Consumer wireless.
  Este prima companie care lanseaza Green Ethernet-o solutie de reducere a consumului de energie pe smart swich-uri si pe routerele wireless.




Produsele D-Link se găsesc la AltexeMagFlancoPC GarageEvoMag sau cel.ro.  




NOTA:Provocarea D-Link care implinesc 30 de ani pe piata!Le uram :
                                   <La multi ani!>




20 de comentarii:

  1. Pentru mine e mai mult o necesitate! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara internet nu cred ca as rezista, cred ca am devenit dependenta...imi plac mult gift-urile.

    RăspundețiȘtergere
  3. internetul e mai mult o placere, daca ajunge sa fie necesitate in alte scopuri in afara muncii, zic eu ca nu-i ok, esti cam dependent

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt dependenta de net. Ma ajuta sa fiu la curent cu tot ce am nevoie, folosesc aplicatii pentru invatare limbi straine, pentru fitness, pentru a tine legatura cu oamenii.
    Nu as putea fara internet.

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca si una si alta, trebuie sa nu exageram totusi, viata e frumoasa ofline!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si noi am avut d-link
    A mers ok
    Imi pare rau ca nu il mai folosim in prezent

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am router de la ei si merge bine.
    Serios, ar putea cineva sa renunta la net? Sau e posibil sa nu te enervezi maxim cand nu merge sau merge ca melcul?

    RăspundețiȘtergere
  8. Internetul este si o necesitate si o relaxare, dar in ambele cazuri e frustrant cand nu merge :D

    RăspundețiȘtergere
  9. :))) cred ca sunt usor dependenta de internet.

    RăspundețiȘtergere
  10. Necesitate, relaxare... pe alocuri dependenta. Sau dependenta vine din necesitate? :))
    Oricum ar fi, greu fara internet!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru mine internetul e o necesitate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce ar fi viata fara internet? Nu cred ca as putea trai fara!

    RăspundețiȘtergere
  13. Necesitate, garantat! Azi nu mai poti face nimic fara net.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu clar sunt dependenta de internet...si sa fim seriosi, chiar este necesar in ziua de astazi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru mine e si una si alta. Ma relaxeaza sa navighez pe aici si fara internet nici bloguri nu ar fi existat.

    RăspundețiȘtergere
  16. M-ai facut sa zambesc inca de cand am deschis postarea.
    Pentru mine interenetul e ambele.

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar si pentru relaxare daca este, oamenii aia nu inteleg ca ai o treaba urgenta pe net care nu sufera amanare. Am fost la UPC si am stat aproape 2 saptamani fara internet iar motivul nici acum nu il stiu. As avea si eu nevoie de un wireless mai performant

    RăspundețiȘtergere
  18. Degi gif-ul ala cu pisoiul portocaliu, am o pisica neagra si un pisoi portocaliu identici, si chiar asa stau imbratisati.

    RăspundețiȘtergere
  19. Si una si alta. Nu mai pot sta fara net nici cateva minute, ori sunt pe laptop, tableta, ori pe telefon.

    RăspundețiȘtergere