luni, 7 noiembrie 2016

Denim-te iubim!

Ce am eu in comun cu mama , sotul , prietenii si fetita mea?Multe amintiri frumoase desigur , dar aici  vreau sa va aduc in prim plan ceva vechi , dar nou in acelasi timp.Complicat?!Deloc chiar!
Cred ca singurul lucru din secolul trecut -care inca exista si este mereu  de actualitate este acea pereche de blugi cu care poti sa arati impecabil indiferent de varsta sau de anotimp.
Fie ca este vara , fie ca este iarna intotdeauna perechea de jeansi te scoate din incurcatura .Mereu la moda, mereu reinventati , dar in acelasi timp eleganti si stilati.
Dar cum purtam jeansii?!

Jasmine prefera salopeta comoda de jeans cu un tricou lejer si un adidas sport.Probabil cea mai lejera si comoda abordare a unei viitoare adolescente.Alege aceasta tinuta atat cand mergem in parc , la film sau la vreo aniversare.Si ori de cate ori o privesc imi amintesc de mine , de anii adolescentei cand imi doream ca numai eu sa am acei blugi unici pe care sa nu-i mai aiba nimeni.Si ce puteam sa fac eu pe vremea aceea? De unde zeci de modele?Era un singur model si ala se dadea "pe sub mana". Dar eu imi puneam amprenta mereu pe acea pereche de blugi care in fiecare saptamana mi-o doream altfel. Asa m-am specializat in realizarea diferitelor ornamente pe care le aplicam ici- colo , uneori puneam fundite , alteori paiete si floricele (cursul de <Arta si Indemanare> la Liceul Pedagocic era cu adevarat o provocare continua atat pentru mine cat si pentru profesoara ).
Mi-aduc aminte in clasa a 9-a cand se apropia vacanta de vara si mi-am dorit ca in acea ultima saptamana sa fiu cu adevarat altfel!Sa nu mai fie nimeni ca mine!Si m-am apucat sa fac cateva taieturi la perechea de jeansi.Nici nu intru bine pe poarta scolii ca ma si ia la intrebari profesorul de serviciu:

-Ce faci domnisoara?Era greu sa va luati un par?
sursa
-Ce par domn'profesor?
-Pentru cainele care v-a franjurat bunatate de pantaloni!
Da....frumoase amintiri..Dar in ziua aceea chiar daca am primit "mustruluiala" pe masura m-am simtit unica!
Azi Jasmine nu are "calitatile" mele de-a impoviza si de-a transforma ceva vechi in ceva nou.Nuuu...ea vrea mereu ceva nou pentru ca "blugii acestia s-au demodat , acum se poarta boyfriend!"
Dar cum port eu jeansul?
De obicei port acei blugi clasici , conici sau skynny- mai mereu asortati la un toc elegant.cu un sacou de jeans.
Ori de cate ori am ocazia ...ori de cate ori sunt departe de "ochii lumii"ma mai asortez cu Jasmine pentru ca ne-am cumparat amandoua aceeasi pereche de blugi franjurati.
Mi-aduc aminte intr-o vara , in vacanta fiind, cand eram prin magazine hai-hui si vine o pacienta care-mi arunca o replica :
-Vai, doamna doctor , nu stiam ca purtati blugi "dintr-astia"!
-Dar.. ce au?
-Pai...sunt...rupti!
La care replica Jasminei a fost pur si simplu fantastic de naiva:
-Mami este in vacanta , iar in vacanta avem voie sa facem orice!Inclusiv sa purtam blugi rupti!


In orice vacanta de vara am cu mine in valiza si perechea mea de pantaloni scurti-jeans.



                                                                         De ce?
  Pentru ca mi-o pot asorta atat la o bluza eleganta cat si la un tricou sport, pentru ca mi-o pot lua usor  peste costumul de baie , dar si pentru ca ma simt confortabil , ma simt in vacanta , ma simt adolescenta, ma simt EU.
  Inca mai fac parte din generatia denim!O simt ori de cate ori Jasmine vine cu idei noi legate de purtatul acestora.
De exemplu, daca pana mai ieri credeam ca pantalonii scurti din blug se poarta numai vara(cel putin eu asa am purtat) ea mi-a aratat ca ...surpiza !


                            Iarna  nu-i ca vara ! Si ce daca?
     La o pereche de cizme inalte -o pereche de jeansi scurti arata formidabil!
 De fapt ,concluzionand-la aceeasi pereche de jeansi poti asorta atat pantofi clasici ,cat si cizme sau pantof cu toc -atat de diferit si totusi impunandu-ti un altfel de stil.
  N-as vrea sa trec insa cu vederea si rochitele de jeans.Mie personal imi plac cele care imi dau acea stare copilareasca asa cum imi spunea si Jasmine"azi iar am impresia ca suntem in aceeasi clasa la scoala"









Cum poarta sotul meu blugii?
Aici raspunsul este foarte simplu:oriune,oricum si oricand!
Uneori asortati la pantofi sport alteori la adidas-mereu clasic si in acelasi timp mereu reinventat jeansii lui Levi's  arata impecabil!

Si chiar daca astazi generatia Jasminei isi poarta blugii altfel noi ne-o purtam si ne-o simteam la fiecare cenaclu Flacara  la care ne aduna si strigam:
     "Te salut ,generatie in blugi!"
                               
Answear simte la fel ca si noi!De aceea aici sunt modele atat pentru copii cat si pentru femei sau barbati , pantaloni conici , evazati, cu franjuri , skinny, boyfriend pentru toate gusturile si pentru toate varstele fizice sau emotionale!Answear sunt EU , esti TU este colegul de banca sau vecina de la etajul trei suntem NOI-generatia DENIM!



NOTA:Proba pentru SuperBlog



15 comentarii:

  1. Jeansul este o piesa vestimentara nelipsita din garderoba nimanui. Am avut perioade cand purtam aproape non-stop. Acum m-am schimbat oarecum spre stilul office, intrucat la birou nu putem veni in blugi, insa in weekend-uri si cand plec in deplasare, jeansul este si alegerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador jeans! Am avut mereu pantaloni, fuste, sacou.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Super articol.
    Nu cred ca exista cineva care sa nu fii purtat blugi niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador blugii. Cred ca e una din cele mai misto piese vestimentare inventate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Jeansii sunt cea mai versatila vestimentatie, pot si purtati de oricine, oriunde, oricand.

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca nu exista persoana care sa n-aiba blugi in garderoba! eu, una, ii ador!

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pachete nu am salopeta din denim , dar nu va mai dura mult pana cand imi voi achizitiona una...am jeans scurti , lungi mult modele , fustite si jachete..le ador.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place denimul, am pantaloni cateva perechi, fuste, geaca...

    RăspundețiȘtergere
  9. Jeansii sunt egali cu distractie, comoditate, aventura, moda.. Exista cineva care nu are macar o pereche de blugi?

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu iubesc denimul :) Am o colectie intreaga de haine din denim.

    RăspundețiȘtergere
  11. sigur ca ii iubim, ce ne-am face fara ei?

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac blugii, de toate modelele s culorile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce misto e a doua rochie din jeans! Am si eu cateva rochii, dar parca tot mai frumoasa e asta, acum o vreau! Mi-a intrat in cap :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Blugii sunt nelipsiti din garderoba mea si sunt sigura ca mai toata lumea are cel putin 2 perechi

    RăspundețiȘtergere