miercuri, 9 noiembrie 2016

De ce iubesc vacanta de iarna?!

De ce iubesc vacanta de iarna?
Hei..am o multime de motive...dar ..in primul rand pentru ca in aceasta perioada sunt mai mult timp alaturi de Jasmine si fructificam acest timp la cote maxime.

Cum transformam amandoua luna decembrie in luna magiei?
  • In fiecare an invatam sau repetam un colind nou
  • Confectionam decoratiuni de Craciun in timp ce ascultam colinde 
  • Realizam lucruri unicat-anul acesta ne-am facut deja comanda la Editura Rao de  o carte minunata si avem mult de lucru"365 de lucruri de creat si confectionat"
  • Modelam turta dulce si impletim cozonaci
  • Ne bulgarim cu zapada si realizam cel mai "altfel"om de zapada
Dar cel mai important lucru este acela ca suntem impreuna! Si avem timp sa facem toate acele lucruri pe care in cursul  anului le amanam, sau le facem pe graba.Iar seara...hei dragele mele, serile din decembrie sunt magice!


Ceaiul fierbinte cu scortisoara si anason, bucatile de turta dulce si portocale sunt alaturi de noi ca niste spiridusi tacuti , in timp ce noi ne luam paturica moale si pufoasa si ne asezam in jurul bradului sa citim.
Uneori sunt atat de captivata de o recenzie buna a unei carti , incat mi-o doresc sa o parcurg si eu imediat, pentru ca imi place sa-mi fac apoi propriul meu scenariu.Alteori prefer sa ma simt in mister si-mi comand o carte depre care aud lucruri controversate, dar sunt si momente in care aleg o carte pentru ca pur si simplu m-a fascinat numele sau imaginea cartii.
Jasmine insa isi alege cartea dupa povestea care urmeaza sa o citeasca.Pentru ea , trebuie sa existe  acel mister care sa o fascineze de la prima deschidere.
Tati prefera insa cartile tip Thriller.
                                                                                     Toata familia citeste!



Anul acesta avem lista pregatita- pentru ca nebunia cadourilor si "febra cumparaturilor"incepe odata cu luna noiembrie.Avem o lista lunga , dar va prezint doar cateva si va spun si de ce le-am ales pe acestea.

" Micul print "
de Antoine de  Saint-Exupey











       de Melissa Marr




























    Am citit  peste 20 de recenzii la aceasta
carte.De fiecare data altfel povestita , de fiecare data succesiunea intamplarilor- desi initial pare  aceeasi- te transpune intr-o alta lume .Asa ca, imi doresc sa ma vad si eu in postura alegerii mele, a propriilor mele viziuni la finalul acestei povestiri din sectiunea  RAO Clasic.
 Am gasit-o potrivita pentru luna decembrie , luna in care " numai cu inima poti vedea bine , lucrurile esentiale raman ascunse ochilor".
 Cartea , scrisa in 1943 de catre Antoine de Saint-Exupery-romancier,eseit si reporter francez ,a fost deja tradusa in 110 limbi  si s-a bucurat de o popularitate uimitoare.





Jasmine este cea care este atrasa de zane   si spiridusi,  astfel ca din sectiunea -Fictiune Tineri- aceasta am considerat-o cea mai potrivita .
Cartea , aparuta in 2007 a fost apreciata de New York Times- bestseller.Ulterior acest roman a fost urmat de altele  :Ink Exchange, Fragile Eternity, Radiant Shadows, Darkest Merc   astfel trasnformandu-se intr-o  serie numita "Fascinatie".Cu siguranta o va captiva si va aprinde in sufletul ei multe luminite , care vor scanteia alaturi de cele ale Bradului de Craciun.








Templul negru 
    de Adrian Onciu - va ajunge in ghetuta de Mos Niculae a sotului, pentru ca stiu ca este pasionat de Noua Ordine Mondiala. Scenariul pe care-l realizeaza autorul in aceasta carte, este a unei conspiratii de peste 100 de ani, care poarta cititorul in pas rapid ,care tine in suspans  pana la ultima pagina -un roman  ce apartine sectiunii RAO Thriller.






Acestea sunt primele carti pe lista Mosului, la inceputul lunii decembrie, luna magiei ,a viselor ,a sperantelor, a dorintelor, a spiridusilor si a copialariei cu parfum de portocale si scortisoara.
Pentru ca fiecare iarna este o poveste , iar fiecare roman face povestea sa mearga intotdeauna mai departe .Pentru ca ...doar noi putem transforma vacanta de iarna in magie.



Nota:Articol scris pentru SuperBlog



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu