vineri, 4 noiembrie 2016

Crăciunul în Laponia cu PartySnap

Au mai rămas 50 de zile până la Crăciun!Putin?! Mult?!Depinde din ce direcție privești!De exemplu Jasmine îmi spune:
-Mami, mai sunt câteva zile și vine Craciunul!Yuhu!Unde plecăm?
Tati însă :
-Mai sunt două luni până la Crăciun...o grămadă de timp!

Din punctul de vedere al mamei-gospodine deși mai este o "grămadă de timp" pregătirile încep de pe acum.Si nu vorbim despre cozonac si turta dulce .
În fiecare an avem câte o tematica a Crăciunului în familia noastră -nasi , fini ne strângem si sărbătorim împreună pentru că nicăieri sărbătoarea aceasta Sfânta nu este mai plăcută , ca acasă.
  Dacă anul trecut fiecare invitat primise pe invitație specificația de-a purta un accesoriu roșu , anul acesta ne-am gândit la ceva inedit!


  Plecăm în Laponia!
-Iubitule...ce facem de Crăciun?
-Mai sunt 2luni...și de când îmi ceri mie părerea?!
-Hai mai, începi cu răutăți gratuite, mă gandeam să... bine o spun...să plecăm în Laponia!
-Ha ha...și finii, nașii ,tradiționalitatea din tine ce spune?!
-Pai, plecam cu toții!
-Dragostea mea, dacă nu aș fi stat langa tine , te-aș fi suspectat de consum de chestii ilegale sau mai rău..Dar așa, dacă mă uit bine tu ești chiar serioasa. Am castigat cumva vreun concurs și putem să luăm tot blocul cu noi?!
-Hai mai iubi!Poți sa te concentrezi si tu puțin?
- Tu ai senzația că aș putea să mă concentrez mai mult de-atat?Ok..sunt concentrat...foarte concentrat.Ai găsit vreo comoară ?
- Dragostea mea , realizez că stresul te-a făcut să uiți că există și alte posibilități ,dar nici chiar așa!
-Eu alte rate la banca nu mai fac!
-Ce-ai draga?!Relaxeaza-te!Știi ca îmi place să organizez totul așa...ca în povești!
-In Laponia de data asta...
-Nu draga!Acasă!
-Piticul ală mic pe nume Alzheimer te-a vizitat recent?Nu vorbeam de Laponia?!
-Da -iubitule..Dar nu așa...uaf nimic nu știi!
-Nu așa ce?!Nu te-a vizitat?!
-Hai mai iubi, fi si tu odată serios!Anul acesta la petrecerea de Crăciun m-am gândit să -i invităm pe cei de la PartySnap!
-Dragostea mea, stiu ca tu ești cu mondenitatile dar unde cânta ca n-am auzit?!
-Cine draga?
-PartySnap ăștia...
-Hai ca m-ai facut să râd!Nu cânta!Chiar ca ai rămas în secolul trecut iubire!Și eu care credeam că îți mai dau si eu cate un șut din când în când și mai ajungi si tu in secolul prezent.De fapt, este vorba despre fotodivertisment!
-Adica o să aduci la petrecere un fotograf? Sau o cabină foto?
- Nu este o cabină foto!Practic este un display alb de dimensiuni mari cu touch screen conectat la un aparat foto.Apoi se poate printa si la final după ce ne ducem în Laponia oferim fiecăruia o fotografie magnetica.
-Iar începi cu Laponia?
-Helllooo...secolul trecut?!Mergem în Laponia doar pe hârtie!
-Adica cum?!
-Uite fix cum este și salariul tau..pe" fluturas"!doar pe hârtie -iubitule pentru că în realitatea nu e!
-Detaliaza-mi ca devine interesant!
-Fiecare se poate vedea că intr-o oglinda  în display fiind "open-air"
-Si dacă nu ne descurcăm?Ratam aterizarea în Laponia fix de Crăciun!Și apoi tot eu sunt de vina ca nu a fost o petrecere reușită!
-Stai liniștit -iubitule!Un operator va fi tot timpul lângă noi să nu avem astfel de surprize.Dupa ce sunt făcute acele fotografii se pot adăuga ce ne dorim fiecare...un fes o pălărie , o mustață , un ren...chestii de genul acesta!
-Pot să-ți adaug eu mustață?
-Foarte amuzant!Iar eu să-ți adaug renul când se balega poate!Revenim?!
-Da iubire...nu mai poate omul să facă o glumă...
-Fiecare invitat poate să-și aleagă accesoriul în poză , apoi fie prin e-mail , fie pe Facebook  poate să primească fotografia.
-Si mama soacra care n-are?
-Pentru ea facem print si-i oferim o fotografie magnetica!
-Vad ca deja te-ai hotărât.Pe mine de ce mă mai întrebi?!
-Iubitule, nu te întrebăm, te informam!Deci mergem în Laponia?
-Daca doar pe hârtie , da!

-Sa ști că totuși  creditul la banca totuși nu e exclus.Mai am ceva proiecte până la Crăciun!

Nota:Articol scris pentru SuperBlog 

15 comentarii:

  1. As pleca si eu in Laponia... cat sa ii vizitez atelierul Mosului si sa ma teleportez acasa incarcata de cadouri! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Haios schimbul de replici, mi-a placut tare! Si eu as merge pana in Laponia ca si Irina sa aduc muuuulte cadouri direct de la sursa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca mie chiar mi-ar placea sa merg in Laponia dar e bun si asa doar cu poza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place! Vreau si eu fotografii de genul acesta

    RăspundețiȘtergere
  5. Funny :)). Eu n-as veni din Laponia cu multe cadouri ci as lua doar vreo doi-trei spiridusi. Asa as avea fabrica acasa tot timpul. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu abia astept Craciunul . :) Ce amuzant a fost dialogul , dar ulima replica a fost dementiala :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha, ha, vreau sa mergem si noi in Laponia cu PartySnap!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) ha, ha, buna asta cu salariul care-i doar pe hartie :D mi-a placut! si ideea in sine imi place foarte mult! eu iubesc iarna si sarbatorile, deci sunt pentru tot ce ne poate scoate din monotonie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta da destinatie de Craciun! Super ideea, bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place acest gen de distractie si daca in Laponia nu reusesc sa ajung, as putea sa incerc sa folosesc Party Snap

    RăspundețiȘtergere
  12. Oho! Buna idee! Si noi am pleca, dar nu stiu daca ne-am mai intoarce :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Misto idee. Pleci oriunde in lumea asta, fara sa te deplasezi de acasa :D

    RăspundețiȘtergere