luni, 17 octombrie 2016

Un cadou personalizat!

  Atunci cand alegi un cadou trebuie sa iei in calcul multe detalii.Sa se potriveasca tipologiei persoanei in cauza ,sa fie ceva ce i-ar face placere ,sa o surprinda (intr-un mod placut)dar mai ales sa alegi ceva care sa o faca sa zambeasca ori de cate ori o priveste!
.  Asa ca m-am gandit ca sa aleg pentru prietenii mei un cadou  la aniversarea celor 10 ani de la casatorie!Si ce poate fi mai frumos pentru o astfel de aniversare decat o caricatura?!
   Initial m-am gandit la o astfel de imagine pe care sa le-o trimit , dar apoi am descoperit cu ajutorul prietenului nostru  google
ca putem alege  pe cineva care sa faca ceva  cu adevarat interesant pentru prietenii nostri! Asa am ajuns la Comanda Caricaturi. si am admirat din galeria proprie  o gramada de portrete sau invitatii de nunta ...altfel..Ne-am amuzat ,ne-am distrat si am vrut sa va spunem si voua despre ei!
   Desenele sunt realizate 100% manual  si se pot livra atat pe format electronic cat si prin curier rapid in formatul original.
  Despre preturi si alte informatii puteti sa aruncati o privire si aici.
 




Probabil ca la aniversarea de 50-60...ani impreuna ,le vom trimite o astfel de caricatura , insa acum o sa alegem ceva mai vesel ..


sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu