luni, 10 octombrie 2016

Ryanair,alegerea perfecta pentru un city-break low cost

 
sursa
Vacanta de vara este acum o amintire placuta,dar ma declar multumita de cele cinci escapade frumoase: Antalya,Creta, PoianaBrasov,Orsova , Sibiu-vacante frumoase -atat la munte cat si la mare.Ne-am propus vizitarea unori locuri noi:Antalya , Creta , Orsova , dar si reintoarcerea  acolo unde ne-am simtit minunat anterior:Sibiu si Poiana Brasov.
  Insa zilele de vara au trecut ...a venit toamna,Jasmine a inceput scoala, asa incat si vacantele au ramas frumos aranjate in albumul cu amintiri.
  Zilele trecute stateam impreuna in pat si ne rasfatam,iar Jasmine a inceput o discutie foarte provocatoare pentru mine.<Mami,noi cand mai plecam intr-o vacanta?Macar una mica ,mica!>
   Probabil ca aceasta replica a fost de fapt scanteia care a reaprins 'focul dorintei unei noi vacante'.Asa ca,iata-ma cautand o noua destinatie de vacanta- de la o singura vorba aruncata in vant ,de catre piticul casei .Ne-am orientat rapid spre o vacanta ieftina -pentru ca cele cinci destinatii din vara ne-au cam secat bugetul (si mai trebuie sa avem in vedere si faptul ca urmeaza Craciunul si Revelionul unde avem alte ecapade de pregatit).
     Si m-am apucat sa caut...si sa caut...ce altceva?!Un city break low cost!
     Primul pas a fost sa ma uit in calendarul scolar, sa vad cand este prima vacanta a fetitei pentru a ne decide cand ne alegem plecarea.31octombrie-6 noiembrie este prima vacanta, de o saptamana,asa ca ne-am orientat spre o destinatie de weekend prelungit, pentru o vacanta ieftina in trei.
     Alegerea mea ,a fost alegerea Jasminei de fapt care a intrebat asa cu o moaca nevinovata<Mami unde este Italia?Este aproape?
    Ce-am rezervat?
    In primul rand ne-am rezervat zborul.Am ales compania Ryanair. Plecarea vineri 28 oct din aeroprotul Otopeni ora 16.45 cu retur miercuri 2 noiembrie la ora 13:20.Durata zborului este de 2 ore si 5 minute .Tariful este de 83,99 euro dus (pentru toti 3) si 22.94 euro la intors;in total 107 euro ne costa transportul  cu avionul pana in Bologna-Italia.



    Ryanair este o compania aeriana cu peste 1800 de zboruri zilnice in peste 190 de destinatii(194 in prezent ...si sunt in continua miscare,asa ca se poate ca in acest moment sa depaseasca  acest numar)Dotarea este una impresionanta de 330 de aeronave Boeing 737(plus o alta comanda de aeronave noi 350 Boeing 737)
    Pentru fiecare persoana avem bagajele de mana gratuit de pana la 10 kg care  sa se incadreze in dimensiunile 55/40/20cm.
sursa
    Check-in-ul se poate face online-acesta se deschide cu 30 de zile innainte de plecarea programata, pe site-ul : https://www.ryanair.com.Dupa efectuarea checkinului online ,se tipareste cartea de imbarcare(fie atunci fie ulterior,pana la maxim cu 2 ore innainte de plecarea aeronavei)
      La poarta de imbarcare trebuie sa fim cu 30 de minute cel putin innainte de decolare-dar de obicei noi ajungem cu o ora innainte -fiind si cu copilul vrem ca totul sa decurga fara graba sau stres inutil . Doar e vacanta!
     Rezervarea pentru hotel in Bologna am facut-o pe Booking.Am optat pentru Hotel Bologna Airport-pentru cele 5 nopti de cazare doar 1512 lei pentru toti trei,fara sa ni se solicite plata in avans,  iar anularea pentru orice situatie de urgenta, este gratuita.
   
    Ce ne-am propus sa facem in Bologna?
     Avem pe lista o gramada de obiective:

  • Centrul istoric cu Piazza Nettuno si cele doua palate:Pallazzo Comunale-cu muzeul de arta- si Palazzo Podesta
  • Piazza Maggiore cu biserica San Petranio
  • Turnul Asinelli cu cele 498 trepte(aici va fi distractia Jasminei) de unde se poate admira intreaga panorama a orasului-pretul biletului de intrare in turn este de 3 euro,iar ca mijloace de transport avem autobuzele 13,14,19,25
  • Pallazzo Poggi cu sala Hercule
  • Basilica santo Stefano
   Evident ca ne-am propus si o serie de cumparaturi la mall-uri-Nova Centro Commerciale este in cap de lista.
   Cu ajutorul google maps ne-am facut o idee a locurilor care urmeaza sa le vizitam si o scurta orientare.

     Asa ca ...sa trecem la bagaje!

sursa
     

Italia,stiamo arrivando!

NOTA: Acest articol a fost scris pentru Superblog-proba nr 2
   


12 comentarii:

  1. Imi place mult pe unde te vei plimba tu. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am zburat cu ei pana acum, dar am vazut ca au oferte tare bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Italia este o tara foarte frumoasa si ai ce vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. o companie ieftina si va pot spune ca de mult eori ajung mai devreme de ora stabilita cu cel putin 10 minute

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am zburat cu ei dar la asa preturi tot iti vine sa te plimbi

    RăspundețiȘtergere
  6. O vacanta este întotdeauna bine primita! Sa aveți un concediu de vis!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Bologna e superb, sa te bucuri de vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut pe net ofertele lor chiar saptamana trecuta..mi se par super!

    RăspundețiȘtergere
  9. Preturile sunt foarte mici. Merita sa te tot plimbi

    RăspundețiȘtergere