vineri, 21 octombrie 2016

Lenor Unstoppables -Review

Lenor Unstoppables a ajuns si la mine prin #Buzzaar si imediat l-am pus la treaba!
Si asta pentru ca citisem innainte atat pareri pro cat si contra ,iar eu curioasa din fire,trebuia sa ma lamuresc.
 Deja pe piata din Romania sunt cele 3 variante:

  • Unstoppables Bliss -cu aroma calda de piersici,iasomie si fructe de padure
  • Unstoppables Lavish- cu vanilie ,piersici,trandafir si caramel
  • Unstoppables Fresh cu aroma proaspata ,tenta citrata  pe care l-am primit si eu spre testare
Ce mi-a placut?
  1. ca-ti poti personaliza parfumul hainelor si-ti alegi intensitatea dorita-de exemplu eu la lenjerii am adaugat o cantitate mai amre,pentru ca mi-am dorit un parfum mai intens
  2. se foloseste direct in cuva  masinii de spalat alaturi de detergentul obisnuit(eu folosesc pernute)iar in locul special al amsinii pun balsamul de rufe cum folosesc in mod obisnuit
  3. desi perlele sut colorate,nu pateaza lenjeria sau ahinele albe
  4. se topesc uniform si nu raman pete lipicioase pe haine
  5. parfumul dureaza mult timp dupa spalarea hainelor(si-n sifonier se simte parfumul)
  6. se adauga oricate perle doreste fiecare in functie de receptorii olfactivi ai fiecaruia
Ce nu mi-a placut?
   -prea mica cantitatea de produs:180gr per cutiuta,iar eu sut obisnuita cu cantitati mari.Astept si varianta XXL.

Am facut si un #unboxing ..aici
L-ati incercat?

Un comentariu: