vineri, 28 octombrie 2016

Pentru noi, femeile..

-Hai ,mami, zambeste!Iar ai prea multa toamna in privire! mi-a aruncat in treacat Jasmine.
Tacuta si obosita nu stiam daca sa rad sau sa plang.Ea , mogaldeata de copil, imi aducea un buchet de flori-cel putin asa le-a numit ea.Erau frunze in difertite nuante de galben culese din parc in timp ce-si plimba tacticos catelul.
Apoi  a adaugat:
-Ce spui? Iti place buchetul meu?Stiu ca nu este un buchet de flori  sofisticat, asa cum iti aducea tati , dar  sunt   culese de mine ,  pentru ca deja ai facut riduri de cat te-ai incruntat zilele acestea!Putem sa facem decorul de Halloween?Nu crezi ca se incadreaza bine   langa dovleci?..aceeasi culoare...acelasi decor...Hai zambeste!Orice mama ar trebui sa zambeasca cand primeste flori nu-i asa?!
-Ai dreptate draga mea...dar cu ce ocazie buchetul de frunze...scuze flori..?!
-Fara nici o ocazie!Ah , ba da..cu ocazia zilei de astazi!Sau mai bine...cu ocazia faptului ca esti mama mea! Orice mama trebuie sa primeasca flori ...asa pur si simplu pentru ca este mama!
Am luat buchetul si l-am asezat langa dovleceii pe care-i pregateam pentru decoratiunile care urma sa le facem de Halloween , apoi m-am gandit la ce a spus Jasmine "orice mama trebuie sa primeasca flori...pur si simplu pentru ca este mama".Apoi m-am gandit la mama mea ..si m-am gandit sa fac si eu cum a facut Jasmine -sa-i ofer o floare, pentru ca este mama ,nu pentru ca este o zi speciala , nu pentru ca este 8 martie .
  N-am timp sa alerg prin piata , iar vremea aceasta mohorata nu ma indeamna deloc sa merg la cumparaturi...dar totusi ideea aceea nu-mi dadea pace !Asa ca am decis sa aleg o florarie online! Aveam astfel ocazia sa aleg ceva unic , ceva special ,care sa fie livrat alaturi de un mesaj cheie care sa creeze emotia si fericirea unica pe care doar o mama o simte !
  

           
Florile sunt pentru astazi
Dragostea pentru totdeauna    !                                                                 
Olla

Nu era o zi aniversara si nici o sarbatoare aparte , asa ca am preferat sa fie pur si simplu ceva care sa transmita emotie!Nu era un buchet de flori, ci mai degraba un cadou floral.
Am zabovit pe site-ul lor mai bine de o ora intreaga ..si nu pentru ca era complicat sau greu de facut o comanda, ci pentru ca erau atat de multe aranjamente florale , atat de frumoase incat pur si simplu nu puteam sa plec din lumea fascinanta a florilor!M-am simtit minunat , probabil asa cum s-a simtit si Ceaikovscki cand  a compus "Valsul florilor"

Si pentru ca era prima data cand ajungeam la Olla , mi-a placut atat de mult ideea lor de-o ceasca de flori in locul celei de cafea,  incat mi-am facut si mie un cadou!

  Asa pur si simplu -fara motiv! Pentru ca noi femeile avem nevoie de cuvinte duioase  si zambete , avem nevoie de gingasie si tandrete , avem nevoie de dragoste si sinceritate....dar mai ales pentru ca avem nevoie de flori! Pur si simplu , fara motiv!
 ...ba am un motiv...unul foarte intemeiat chiar!

Eu stiu ca orice floare oferita unei femei aduce in sufletul ei primavara- chiar daca ea poarta in acel moment un morman de zapada in suflet  si mai stiu ca ghiocelul primaverii iese timid si plapand de sub mantia zapezii tocmai pentru a arata tutror ca florile aduc primavara .. mai ales in suflet...


Asa ca,  tu -cititorule, ia prima floare care-o gasesti in calea ta si oferai-o femeii din viata ta!Adu-i primavara in suflet si fa-o sa zambeasca !Fa-o sa se simta speciala,unica!Fa-o parte din dragostea ta!
..dar cel mai important...fa-o astazi!


Nota -Articol scris pentru noi femeile in primul rand ,iar in al doilea rand pentru Superblog -pentru ca "unora le place numai ce inteleg, altii pot intelege numai ce le place"..Lucian Blaga








   

15 comentarii:

  1. Un buchet de flori este primit cu bucurie de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos articol, felicitari!
    Si mie imi plac florile! Iar Olla are aranjamente florale deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Florile reprezinta viata, iar viata trebuie sa o facem cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un buchet de flori aduce pe buze zambetul si in inima bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mogaldeata ta de fata este foarte inteleapta :)) Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place de mogaldeata ta! Mereu are idei bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos articolul. Si fiicei mele ii place sa ma surprinda cu cate o floricica sau un buchetel cules de ea din parc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ai un buchet de flori si de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Uneori uitam sa ne bucuram de lucrurile care ne fac viata mai frumoasa si devenim pesimisti si mohorati, dar un buchet de flori poate schimba totul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta cescuta in forma de flori.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubesc florile si nu ratez niciodata sansa de a vedea alte aranjamente deosebite! Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Florile au o putere magica atunci cand sunt oferite din dragoste. Felicitari pentru articol, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Prefer florile in ghiveci, bucetele se ofilesc prea repede si ma apuca tristetea cand trebuie sa le arunc.

    RăspundețiȘtergere