luni, 17 octombrie 2016

Chip si Dale made in... Colop


  O zi obisnuita, ca oricare alta intr-o toamna frumoasa, aramie mirosind a dovleac copt cu scortisoara...
   Odata terminat micul dejun imi arunc poseta pe umar si plec spre cabinet.Asistenta imi aduce cafeaua fierbinte si agenda de programari pentru ziua respectiva.In timp ce eu savuram cafeaua stampilutele mele roz-Chip si Dale- stateau cumintele intr-un coltisor sporovaind.
  -E buna si astazi cafeaua , nu-i asa Dale?
  -Da Chip , insa astazi parca miroase putin a scortisoara ...cred ca a ramas  din parfumul micului dejun...daca ma uit bine iar avem multa treaba !
  Asistenta ajunge in camera cu sticluta de tus in mana si le arunca o vorba  in treacat stampilutelor
  -Buna dimineata veveritelor!Astazi avem multa treaba , asa ca am venit sa va aduc putina energie mov!
  In timp ce asistenta umplea tusiera stampilutelor , verificam mailurile zilei anterioare si incercam sa-mi organizez ziua cat mai eficient posibil..Eram ca de obicei , contra-cronometru !
  Chip si Dale au o istorioara foarte draguta.Nu , nu este vorba de veveritele vesele , ci de stampilutele mele micute si roz de la Colop .Numele a fost dat de un vanzator pus pe sotii.In urma cu  3 ani, cautam tus pentru stampila de la cabinet.In orice librarie intram , gaseam doar varianta albastru si negru,iar eu cautam mov.Intr-un final intru intr-un magazin specializat  de stampile si intreb daca au cumva tusul mov pe care-l cautam.Vanzatorul,mai glumet,imi spune<Eu credeam ca le vreti pe Chip si Dale...>
   Ma uit lung si intreb asa intr-o doara<Ce fel de tus mai este si acesta?>
   Vanzatorul rade si-mi spune<Nu este tus...sunt stampile de poseta!Asa le spun eu , pentru ca au o culoarea ca a veveritelor>M-am uitat lung si ca sa nu-l refuz am adaugat mormaind<Daca erau roz le luam ,dar asa...>Nici n-am apucat sa termin replica , ca imediat de sub tejghea apar cele doua variante roz...asa ca ... din acel moment cele doua prietene au stat cumintele intr-un  portofel roz si mi-au fost fidele zi de zi in munca de la cabinet.
 
 Cafeaua s-a terminat...incep sa vina primii pacienti programati.Chip si Dale tin pasul cu mine topaind vesele- cand pe o adeverinta , cand pe o reteta electronica, cand pe un concediu medical.
  -Dale !Ce spui?Leapsa?Ma ascund!Stai sa vezi cat ma cauta!
  Scot ocehelarii si-mi strig asistenta
  -N-ai vazut stampila mea roz?
  -Este pe masa..
  -Cealalta...roz...Chip...
  Obosita,  dupa multe consultatii ,bebelusi plangand cu febra sau alti prichindei alergand prin cabinet, cad pe ganduri..<Oare pe cine am consultat ultima data?...ah da..baietelul cu otita...si i-am dat la sfarsit o scutire pentru scoala..>
  Deschid sertarul.
  -Aici erai ! Nici o sansa prietene!Urmeaza un nou tur de forta!
  Asistenta trece in fuga pe langa noi bombanind...
  -Daca mai scriu azi a 30-a oara- data de ieri -nu stiu pe cine arunc pe geam!
  -Da..chiar asa..bine zici!Ia sa caut o datiera..Ce zici Chip?Mai vrei un prieten? Mrr..n-am cand sa plec la cumparaturi...Oare nu gasesc ceva sa  comand on-line?De unde sa incep?!Unde sa caut?
Ia sa vad...pe stampilutele mele Chip si Dale scrie Colop si sunt foarte multumita de ele...Oare pe facebook sunt?


 Intr-adevar i-am gasit atat pe facebook , cat si pe site-ul oficial.Am aflat despreColop  ca este o firma cu 2 locatii de productie:Cehia si Austria, avand si in Romania o experianta in distributie de peste 10 ani.Firma prezinta , pe langa stampile personalizate, sigilii pentru emborsare, stampile electronice.Cel mai mult m-a surprins faptul  ca este o firma care respecta mediul , avand amprenta de carbon , suportul fiind facut fie din polimeri biodegradabili , fie din plastic reciclat-fiind la standarde Europene conform certificatelor ISO9001 si ISO 14001.
   Alaturi de acea datiera am adaugat in cos si un Tus Noris N110 -un tus fara ulei cu un timp de uscare rapida -10 secunde, pentru bucuria lui Chip si Dale.
   -Gata ,in cateva zile soseste noua voastra prietena!
   Chip si Dale incep o noua topaiala pe fisele aduse gramada de asistenta.
   -Obosite dragele mele?Da ...asa este si astazi am avut mult de lucru!Dar va promit restul zilei relaxare in portofelul roz!Peste doua zile va vine o noua prietena de joaca!
  Asez stampilele roz in portofelul parfumat si le urez "relaxare placuta"- pana a doua zi cand urmeaza un nou tur de topaiala!

Nota...articol scris pentru SuperBlog -proba nr 5
          Fotografiile din acest articol sunt din arhiva personala..la fel si Chip si Dale  made in Colop
 

13 comentarii:

  1. Imi place ca ne.ai povestit din experienta ta! Daca toata lumea foloseste aceste stampile, inseamna ca.s bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. CE dragut arata, nu stiam ca sunt si stampilule roz :)) eu am galben ca ma saturasem de clasicul negru, rosu si albastru. Acum vreau si eu roz!

    RăspundețiȘtergere
  3. Care-i Chip si care-i Dale? Una a papat mai mult tus si una nu. Chip era personajul destept si Dale cel prostut.

    RăspundețiȘtergere
  4. O stampila roz este tare girly! Frumoasa conversatia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce articol frumos, roz si pufos. Felicitari. Frumoasa povestea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragute nume au stampilutele...le ador pe Chip si Dale :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu trebuie sa-mi schimb stampilele, sunt vechi si-si cam dau duhul. O sa ma uit dupa cele e la Colop!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesanta ideea de stampile pentru poseta, chiar o sa ma interesez si eu ce si cum. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesanta stampiluta ta roz.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragute sunt!!! Vreau si eu una micuta pentru biblioteca!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand am mult de lucru la birou si am de scris cu mana sau de semnat, as vrea si eu o astfel de stampila.

    RăspundețiȘtergere