luni, 10 octombrie 2016

Bursa de Valori te premiaza!

Te-ai gandit sa-ti schimbi masina?Ai sansa sa o casigi la un concurs organizat la Bursa de Valori!

Ce masina? O dacia Duster-Laurete cu RCA si polita CASCO pentru 12 luni !

Pe langa aceasta mai sunt o gramada de alte alte premii

  • voucher de cumparaturi in valoare de 3000 de euro  oferite de EMAG -un colos unde comparaturile sunt intotdeauna o alergere perfecta!Profesionisti si  atenti la orice comanda pe care eu am plasat-o la ei
  • vacanta premium de 7 zile prin Romania oferita  de Happy Tour- cu care eu am cochetat in numeroase plecari si excursii
  • Smart Scooter Evolio X-Board oferit de Evolio -despre care am auzit numai lucruri bune
  • 2  ceasuri minunate Vector Watch Luna in varianta argintiu si varianta Rose Gold-cu care orice barbat s-ar mandrii
  • 10 premii care constau in 12 luni de abonament Premium de la Avocatnet.ro
  • 4  premii Pusculita Fluent  in Finante oferit de Bursa de Valori


Desii ele sunt catelogate drept premiul 1 ,2,3 si asa mai departe- dupa ce am trecut de premiul 1 care este intr-adevar o masina -pe care cu siguranta oricine si-ar dori-o ,eu sincer am considerat ca toate aceste ...celelalte premii sunt pe acelasi loc.De aceea nu am mai specificat locul 2 ..locul 3....Oricine castiga oricare dintre aceste premii este cu adevarat norocos!
  Acestea sunt premiile!
  Dar ce trebuie sa facem pentru a le castiga?
  Orice persoana majora(peste 18 ani) se poate inscrie la concursul <Condus de Randament>in perioada 21 sept-16 decembrie,acesta desfasurandu-se pana in 17 februarie 2017.
  Pentru ca exista cateva companii in care as investi la bursa din lista de aici
  1. OMV Petrom-fara combustibil nu am functiona...nici motoarele masinilor si nici noi.Intodeauna aceasta societate mi-a inspirat incredere si o consider pe lista prioritara!Numarul masinilor este in crestere si cu ce functioneaza toate aceste masini?Deci este o companie care promite!
  2. ANTIBIOTICE SA.pentru ca am incredere totala in medicamentele romanesti-ca medic pot spune ca am o experienta larga in ceea ce priveste firmele de medicamente romanesti!
  3. SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. pentru ca nici fara electricitate nu vad cum ar fi viata noastra.Aceasta mare companie furnizeaza electricitatea in Romania si fiind atat de multi utilizatori cu siguranta nu o vad ca pe o societate aflata in pierdere vreodata
  Care este mecanismul competitiei?
  Fiecare concurent care intra in aceasta competitie isi alege suma pe care doreste sa o investeasca -iar la finalul celor 4 luni brokerii stabilesc randamentul fiecarui investitor.
   Si daca mai exista ceva temri legate de investitii iata ca aici gasiti si inregistrarea pe care o puteti face pentru a primii materiale informative,centralizate ,referitoare la concurs.Acest kit se trimite gratuit prin Posta Romana .
   Succes tuturor  celor care-si doresc  ca banii sa lucreze pentru ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu